AndroidHealthClinic

IS: nasleep

PvdA-Kamerlid Achmed Marcouch wilde in de jaren tachtig in Afghanistan meevechten in de 'heilige oorlog' tegen de Russen.

Dat is te lezen in de papieren versie van Trouw. Marcouch zegt zich in die tijd te hebben uitgedost met kleren van Moedjahedien Khalq, een radicale islamitische beweging. Ook keek hij met zijn moslimmaatjes naar video's van jihadisten.

Volgens Marcouch is het "normaal dat moslims in de pubertijd radicaliseren". De PvdA'er denkt dat dit iets is van "alle pubers". Hij herkent zich dan ook wel in de jonge jihadisten die meestrijden in het door oorlog verscheurde Syrië. Marcouch geeft aan als 13-jarige zelf ook naar een radicale jongerenvereniging te zijn geweest, waarvan de meeste leden van plan waren ooit op jihad te gaan.

Veel moslimouders vinden het volgens de sociaaldemocraat wel prima dat de kids radicaliseren. "Dit hebben ze vaak nog liever dan dat ze drugs of alcohol gaan gebruiken", aldus Marcouch. Volgens hem moet de moslimgemeenschap dan ook zelf wat doen aan het radicaliseren van de islamjeugd.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2014/07/pvdaer_wilde_op_jihad.html

En als een blanke non-moslim dit zegt is het een racist en worden er kant en klare aangiftes gemaakt door de politie.

Ik weet niet wat er de afgelopen 3 weken in Irak is gebeurd, maar ik zie best veel Irakezen hier rondlopen.

Hoe zeg je in het Irakees: ''goedendag meneer, waarom bent u hier?'' (niet racistisch bedoeld)

1z37azc.jpg

De sfeer is goed aldaar.

Ik weet niet wat er de afgelopen 3 weken in Irak is gebeurd, maar ik zie best veel Irakezen hier rondlopen.

Hoe zeg je in het Irakees: ''goedendag meneer, waarom bent u hier?'' (niet racistisch bedoeld)

iets met: Esalamoe alaikom. Shnoe kadir hna? Ena wahed zemmer kbier. b3iet tehwinie?

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2014/07/pvdaer_wilde_op_jihad.html

En als een blanke non-moslim dit zegt is het een racist en worden er kant en klare aangiftes gemaakt door de politie.
Nee, het is pas racistisch als een blanke non-moslim zegt dat alle moslims terroristen zijn. ;)

ISIS is knettergek.

Nooit.

Dan ga ik op een jihad om die lui af te knallen :roflol:

Ik vraag me serieus af wat nou het excuus is om daar nu op dit moment een atoombom te gooien?
Met hun zogenaamde wereldvisie en gekke uitvoeringen zou ik dit preventief nog enigszins toelaatbaar vinden, als ze alleen hunzelf lastig vielen met hun islamitische staat was het een ander verhaal geweest.

of ben ik nu radicaal ofzo

Wat hebben degenen volgens ISIS misdaan die in die massa executies vermoord worden (in het filmpje)? Echt onvoorstelbaar hard man hoe ze bij bosjes worden afgeknald :(

Ik vraag me serieus af wat nou het excuus is om daar nu op dit moment een atoombom te gooien?
Met hun zogenaamde wereldvisie en gekke uitvoeringen zou ik dit preventief nog enigszins toelaatbaar vinden, als ze alleen hunzelf lastig vielen met hun islamitische staat was het een ander verhaal geweest.

of ben ik nu radicaal ofzo

De burgers die er bij omkomen en de olie in de grond daar. Mooie is ook dat je er als Westen niks aan kunt doen, als je binnenvalt heb je ik weet niet hoeveel dode soldaten, je zult het uiteindelijk wel winnen maar na een jaar of 10 staat er weer een nieuwe groep mong*len op.

Terug
Naar boven