Fitness Seller

IS: nasleep

Leer je feiten. ISIS is niet gerelateerd aan Al-Qaida. Sterker nog, het zijn elkaars vijanden. In de meeste vreemde zin is Al-Qaida zelfs een bondgenoot geworden van ons tegen ISIS. ISIS zijn gewoon westerse Takfiri's en de Soennieten zitten helemaal niet op deze onbeschofte honden te wachten. http://www.infowars.com/former-al-qaeda-commander-isis-works-for-the-cia/
Man man man, mijn beeld wordt al maar slechter van moslims.
Begin bijna te denken dat het allemaal hersenloze apen zijn...

De statement dat ISIS niet gerelateerd is aan Al-Qaida alleen is al te belachelijk voor woorden.

Weet je hoe ISIS vroeger noemde? Tanzim Qaidat al-Jihad fi Bilad al-Rafidayn.
Maar meestal werden ze genoemd volgens hun nickname: Al-Qaida in Irak.
Al-Qaida in Irak heus niet gelinkt aan Al-Qaida hé? :o

Leer je feiten. ISIS is niet gerelateerd aan Al-Qaida. Sterker nog, het zijn elkaars vijanden. In de meeste vreemde zin is Al-Qaida zelfs een bondgenoot geworden van ons tegen ISIS. ISIS zijn gewoon westerse Takfiri's en de Soennieten zitten helemaal niet op deze onbeschofte honden te wachten.

http://www.infowars.com/former-al-qaeda-commander-isis-works-for-the-cia/

Bijna goed!

1481.gif

Heb een beetje respect, Alex Jones(vzmh) is een profeet.
Alex jones(vzmh) kan zelfs al super saiyan worden, kijk maar naar onderstaande geheime footage door de NSA verkregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wa denk jij van alex jones virusje? Allemaal een act omdat ie mooi zn boterham verdiend of gelooft ie egt in zn shit?

Ben benieuwd als 'men' Mosul wilt gaan terug in nemen dan krijg je pas een redelijke krachtmeting met IS.

Ze hebben in korte tijd veel plekken ingenomen en afgetast, ze zijn her en der terug geslagen maar de basis van hun opmars staat nog en ik denk persoonlijk dat het ze daarom te doen was.

Het is de vraag wie en wat Mosul gaan proberen terug te pakken, Peshmerga ? Iraakse leger ? Shia milities ? En hoe gaan soennitische stammen en andere soennitische groepen reageren die wel tegen IS zijn maar ook tegen de mogelijke tegenstanders van IS.

Weet iemand al wat over de plannen voor de lange termijn?

Ben benieuwd als 'men' Mosul wilt gaan terug in nemen dan krijg je pas een redelijke krachtmeting met IS. Ze hebben in korte tijd veel plekken ingenomen en afgetast, ze zijn her en der terug geslagen maar de basis van hun opmars staat nog en ik denk persoonlijk dat het ze daarom te doen was. Het is de vraag wie en wat Mosul gaan proberen terug te pakken, Peshmerga ? Iraakse leger ? Shia milities ? En hoe gaan soennitische stammen en andere soennitische groepen reageren die wel tegen IS zijn maar ook tegen de mogelijke tegenstanders van IS.
De vraag? Is al laaaang geweten. Dat je dit nog moet vragen nadat het zo veel in de media is geweest?

De vraag? Is al laaaang geweten. Dat je dit nog moet vragen nadat het zo veel in de media is geweest?

Ah jij weet het allemaal al uit de media, ik wist wel dat jij het slimst was. Als 'men' Mosul wilt terugnemen gaat er op de grond toch het een en ander veranderen en ik denk dat geen militair strateeg dat nu al kan vooruitzien.

Geloof dat ik laatst gelezen had dat de Amerikanen en het Iraakse leger een speciale troepenmacht van 20000 man aan het voorbereiden zijn om Mosul te bevrijden. Ik denk persoonlijk dat ze hun window of opportunity gemist hebben. Had vlak na de bevrijding van Kobani moeten gebeuren.

Wa denk jij van alex jones virusje? Allemaal een act omdat ie mooi zn boterham verdiend of gelooft ie egt in zn shit?

Alex Jones is gewoon Fox news/CNN on steroids, betekent niet dat er niet veel feitelijke juiste informatie voorbij komt.
Maar het grootste deel waar hij mee bezig is, is gelijk aan wat de mainstream media doet, dat is fear mongering.
Het trekt nou eenmaal mensen aan, een echte oplossing biedt hij ook niet.

https://www.youtube.com/watch?v=sTJWCMs1stA

heb op een random video geklikt en eerste minuut ziet ie reclame te maken voor zn alternatieve websites en healthpillen :roflol:

Naar schatting zijn 10-15% van de mensen sceptisch/licht paranoia wat de government betreft, zeker in amerika waar er al een 'natuurlijke' afkeer is voor de federal gubernment. Binnen die 15% zal er wel een kern zitten van max 5% legit clinically/dsm level paranoia. Op 300 miljoen mensen kan dat tellen.
Alex jones heeft een sickening cashcow gecreerd en domineert waarschijnlijk ook die ganse muh freedoms/libertarian/conspiracy theory community.

Hij is een nutcase, maar in mijn ogen een true ceo 10k a day en daar heb ik niks anders dan respect voor.

interessant stukje (volgens mij ook eerder gepost) over zg 'ghost' soldaten binnen irakese leger;
http://www.aljazeera.com/news/middl...soldiers-helped-isil-2014121072749979252.html

In addition, Abbadi revealed last week that there were 50,000 "ghost soldiers" - people who receive a paycheque without showing up for work - on the payroll of four military divisions.
..

"We had four military divisions in northern and western Iraq, which means 350,000 soldiers and federal policemen before the fall of Mosul [to ISIL], but after the June events, the number was no more than 300,000," a senior military officer who serves at the defence ministry in Baghdad, told Al Jazeera on condition of anonymity.
..

"On paper, the number of soldiers of any battalion is 750 troops, but actually, on the ground, there are no more than 200 soldiers and the rest are either ghost soldiers, deserters or missing," a senior military officer told Al Jazeera on condition of anonymity.

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

The siege of #Aleppo : maps dd February 17 and 18 (by @macroarch)

B-KS4s8CIAAnNxh.jpg

B-KS4tKCcAAQQGw.jpg

Ah jij weet het allemaal al uit de media, ik wist wel dat jij het slimst was. Als 'men' Mosul wilt terugnemen gaat er op de grond toch het een en ander veranderen en ik denk dat geen militair strateeg dat nu al kan vooruitzien.
Alsof het ene reet uitmaakt of er wat verandert. Wat denk je, als ze publiek hun plannen aankondigen, dat ze niet voorbereid zijn? En ja als je zelfs al niet weet dat het om het Irakese leger + Kurden gaat dan moet je je niet in de discussie mengen want dit betekend dat je niet op de hoogte bent / probeert te zijn. Ik ken geen nieuwsoutlet die het niet gepubliceerd heeft. Maar ik ben ondertussen hier al gewend van dat amper iemand echt op de hoogte is van de zaken.
Geloof dat ik laatst gelezen had dat de Amerikanen en het Iraakse leger een speciale troepenmacht van 20000 man aan het voorbereiden zijn om Mosul te bevrijden. Ik denk persoonlijk dat ze hun window of opportunity gemist hebben. Had vlak na de bevrijding van Kobani moeten gebeuren.
Niet enkel Irak, ook Kurden en hoogst waarschijnlijk ook amerikanen maar dan vooral ter ondersteuning.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven