- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kortbij dan?
US-led coalition launches air strikes in Iraq ahead of Mosul offensive
http://www.theguardian.com/world/2015/feb/20/coalition-air-strikes-isis-iraq-syria-mosul-kobani
En eerder?
Airstrikes pound ISIS targets in Mosul
http://edition.cnn.com/2015/02/07/world/isis-iraq-syria/
A CNN crew watching from Kurdish positions on Mount Zartak, to the southeast of Mosul, saw at least 12 blasts in the city and heard jets streaking overhead.
Eerste link is niet in mosul
2De link wel, Maar waar? Je hebt lege gebieden in gent ook.
Luchtaanvallen (drones bedoel ik nie hiermee, die kunnen precies targets uitschakelen) binnen dichtbevolkte gebieden is niet erg feasible.
Heel beperkt wel mogelijk binnen mosul in open gebieden of wapendepots. Tis daarom dat men ook de grondtroepen stuurt omdat ze specifieker targets kunnen uitschakelen.

drones bedoel ik nie hiermee, die kunnen precies targets uitschakelen
Tis daarom dat men ook de grondtroepen stuurt omdat ze specifieker targets kunnen uitschakelen.
A CNN crew watching from Kurdish positions on Mount Zartak, to the southeast of Mosul, saw at least 12 blasts in the city and heard jets streaking overhead.
Artikels zijn altijd 'onzin' wanneer ze niet binnen jouw eigen ideeën passen Brotosciene.
Jezus
Dat valt flink tegen in de praktijk.
Inderdaad Brotoscience, want tanks, artillerie enzoverder zijn 100% veilig voor de lokale bevolking aldaar.
Heb vernomen dat ze die soldaten zullen bewapenen met plumeau's in plaats van aanvalsgeweren. De VS heeft namelijk geen zin om kogelgaten te vergoeden.

Artikel gelezen, wel zwakke bronnen
Lekker makkelijk rapportage dan, zo met je verrekijker van ver naar mosul kijken zonder enige verdere detail (waar in mosul precies?)
ma goed, tis cnn, volgens cnn lokt isis vrouwelijke jihadi dankzij het aanbieden v nutella
Inderdaad Brotoscience, want tanks, artillerie enzoverder zijn 100% veilig voor de lokale bevolking aldaar.
Tanks en artillerie is preciezer dan luchtaanvallen en maken minder schade. Prima alternatieve middelen dus.
En het steekt niet op een paar bijkomende doden denk ik zo.In dichtbevolkte gebieden heb je veel smalle ruimtes/huizen.
Hoe ga je daarmee om met luchtaanvallen?
Terreurgroep Islamitische Staat (IS) heeft in het noordoosten van Syrië zeker negentig christenen ontvoerd. Dat zou gebeurd zijn in de buurt van de stad Al Hassaka.
Dat meldt persbureau Reuters dinsdag. De ontvoerde Syriërs zouden leden zijn van de Assyrische minderheid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik zeg niet dat ik een expert ben.
- Strondkever
- r*tard
- Laag IQ
- Beneden gemiddeld op de hoogte
- Gemiddeld op de hoogte
- Bovengemiddeld op de hoogte
- Goede kennis
- Expert
- Super saiyan 4
Ik zit op het "goede kennis" niveau. Terwijl er hier voor de rest slechts enkelen zijn die gemiddeld op de hoogte zijn. Dat ik hier op dit forum het best op de hoogte ben twijfel ik geen moment aan. Je mag gerust terug kijken naar het verleden, zal je veel zien waar ik gelijk in had.
---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------
kan je evengoed in wei tegen een koe gaan praten.
Wanneer Broto voor de zoveelste keer weer iets ontzettend dom zegt dat je simpelweg kan googlen... man man man, ignore list bestaat voor een reden.
Alsof je zoiets met zekerheid kan zeggen.[Afbeelding niet meer beschikbaar] Laat (ter vergeefs) weer zien dat de gros van de "experts" hierzo geen flauw idee heeft van de huidige midden-oosten en bepaalde landen, en dan laat ik hun politieke kwaliteiten nog buiten beschouwing...