MuscleMeat

IS: nasleep

Sinds 9/11 en sinds die populisten hier in nederland voet aan grond hebben gekregen - dus sinds mijn kindertijd - hoor ik niks anders op het nieuws dan over hoe slecht deze immigranten zijn. Ik word scheef aangekeken op straat en veel zijn voor je bang (voornamelijk de ouderen). En dan vind jij het raar dat ik nederland niet zie als "mijn land"?

Laat dan zien dat jij niet zo bent als de media men doet geloven :rolleyes:

Sinds 9/11 en sinds die populisten hier in nederland voet aan grond hebben gekregen - dus sinds mijn kindertijd - hoor ik niks anders op het nieuws dan over hoe slecht deze immigranten zijn. Ik word scheef aangekeken op straat en veel zijn voor je bang (voornamelijk de ouderen). En dan vind jij het raar dat ik nederland niet zie als "mijn land"?

ik voel Nederland ook niet als mijn land, ben je ook limburger net als ik ?

Laat dan zien dat jij niet zo bent als de media men doet geloven :rolleyes:
Ik steel geen tasjes, spreek (min of meer) accentloos nederlands, hanteer min of meer de westerse waarde en normen, ben goed opgeleid en het belangrijkste: ik heb een "plek" in de samenleving. Dat is voldoende, toch?

Ik steel geen tasjes, spreek (min of meer) accentloos nederlands, hanteer min of meer de westerse waarde en normen, ben goed opgeleid en het belangrijkste: ik heb een "plek" in de samenleving. Dat is voldoende, toch?

Waarom voel je je dan aangesproken als men het heeft over de 'slechte immigranten'?

-

Laatst bewerkt:
Enige bedreiging voor Turkije is momenteel Turkije zelf

Die Erdogan wordt de dood voor Turkije. Hoge corruptie, vrijheid van meningsuiting bestaat nauwelijks
Allemaal leuk en aardig wanneer je mooie economische cijfers hebt, maar dat stopt eens een keer
Ik was een voorstander van hem, voornamelijk door zijn economische successen. Wat je nu aankaart is ckr waar: ik walg ook van de laatste gebeurtenissen omtrent zijn situatie, denk ideeën (complottheorieën etc.) en persvrijheid, ookal betwijfel ik het laatste , aangezien heel het gedoe met de media vooral bedoeld is om zijn rivaal ( fetullah gulen) te bestrijden in alle lagen van de samenleving. Daarnaast vind ik zijn manier van handelen omtrent die graftombe in Syrië beschamend, vooral omdat hij de confrontatie vermijd met assad, en dat terwijl turkije de capaciteit heeft om assad omver te lopen. Jammer genoeg is er geen betere vervanger voor erdogan. Hoe slecht hij ook geworden is, hij geeft wel stabiliteit en zekerheid voor veel mensen en voornamelijk voor de investeerders en daarnaast doet hij het nog rustig aan wnnr we hem vergelijken met zijn voorgangers wat betreft corruptie. Maar ik ben het met je eens, hij moet weg...

En in Turkije zien ze je wellicht, en terecht, aan voor nep-Turk.

En in Turkije zien ze je wellicht, en terecht, aan voor nep-Turk.
Wellicht? De gros van de turken daar zien de turken hiero als "almanyalar" (Duitsers).

Er is ook een gezegde: "avrupada yabanci, turkiyede almanci", oftewel: in europa ben je een vreemdeling en in turkije een duitser...

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Ja klopt. Maar weetje ook wie dat zijn die nu allemaal in de gevangenis zitten? Voorzover ik weet zijn dat vooral gulens volgelingen. Niet voor niks is turkije de laatste paar jaar in opspraak omtrent media-vrijheid, net wanneer erdogan en gullen een clash hebben onderling. Daarvoor stond turkije wat betreft persvrijheid wel wat hoger aangeschreven voor zover ik het nog weet.

Ja klopt. Maar weetje ook wie dat zijn die nu allemaal in de gevangenis zitten? Voorzover ik weet zijn dat vooral gulens volgelingen. Niet voor niks is turkije de laatste paar jaar in opspraak omtrent media-vrijheid, net wanneer erdogan en gullen een clash hebben onderling. Daarvoor stond turkije wat betreft persvrijheid wel wat hoger aangeschreven voor zover ik het nog weet.

Weet niet wanneer dat voorgevallen is, maar sinds 2002 hebben ze nooit hoger dan 98 gestaan

Mega hard off topic.

Geruchtenmolen: Er is blijkbaar een grootschalige actie bezig van het Iraakse leger om Tikrit te ontzetten. ISIS krijgt een behoorlijke ass whooping.

Moet jij je aandacht ook hebben nadat je hebt gemerkt dat ik niet reageerde bij je eerste reactie ? Zucht.

Voor het geval je het niet wist: turken zijn in tegenstelling tot nederlanders vrij nationalistisch en trots volk. Wanneer er zo'n apocalyps-achtige situatie zich voordoet in turkije, zullen er van de grofweg 6 miljoen turken in europa sws honderdduizenden turken zich gaan aanmelden. Je laat weer eens merken dat je onwetend bent als je mij bestempeld als computergangster terwijl bijna iedereen weet dat er bijna geen andere bevolkingsgroep bestaat die nationalistiser is dan de turken.

Let's make it happen.

Er is blijkbaar een grootschalige actie bezig van het Iraakse leger om Tikrit te ontzetten. ISIS krijgt een behoorlijke ass whooping.

Is nu begonnen +- 30.000 man sterk (diverse stromingen tezamen schijn 't) gaan het opnemen tegen IS en bondgenoten en dat laatste vergeet men nogal eens.

Kijk de criminelen van IS zijn wereldwijd bekend maar milities van andere stromingen zijn ook geen fijne jongens (vele doden op hun geweten, doodseskaders) vandaar dat vele groepen in een val zitten. IS = vijand maar Iraakse leger+shia milities ook.

Is nu begonnen +- 30.000 man sterk (diverse stromingen tezamen schijn 't) gaan het opnemen tegen IS en bondgenoten en dat laatste vergeet men nogal eens.

Kijk de criminelen van IS zijn wereldwijd bekend maar milities van andere stromingen zijn ook geen fijne jongens (vele doden op hun geweten, doodseskaders) vandaar dat vele groepen in een val zitten. IS = vijand maar Iraakse leger+shia milities ook.

Nice, popcorn ready.

livestream ergens ?

Brotoscience, wat is je prognose?

Terug
Naar boven