AndroidHealthClinic

IS: nasleep

wat zeg ik aanvullend op dit punt?

"Het Westen doet alsof alle Turken (zoals de Nazi's) wilden dat alle Armeniers werden gedood.

Dit is niet waar!!

Turken wilden het niet en hebben dit dus niet gedaan. En moet je dus niet de schuld gaan geven!!!!

Het waren "the Young Turks" die met dwang anderen forceerden."

:treuren:

"Het Westen doet alsof alle Turken (zoals de Nazi's) wilden dat alle Armeniers werden gedood.

Dit is niet waar!!

Turken wilden het niet en hebben dit dus niet gedaan. En moet je dus niet de schuld gaan geven!!!!

:roflol:

Dit is niet waar!!

En waarop baseer ik dit?

Wat is mijn punt?

Zie je het nu dombo?

3 man forceert duizenden mensen om honderduizenden mensen te vermoorden

Juist
Vriend, deze periode wordt ookwel gezien als de enige periode van de ottomaanse rijk waarbij er sprake was van een dictatuur. Verdere uitleg is niet meer nodig denk ik, toch?

---------- Toegevoegd om 06:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Ja, alles was helemaal oké totdat Hitler kwam. Antisemitisme bestond niet, iedereen rende hand in hand in een bloemenveld. Daarnaast was Hitler niet eens de fanatiekste.

Heb jij wel geschiedenis gehad op school?!?!?

Sorry maar je bent echt te dom, ik ga je nu op negeer zetten.

heuahuea ik sta dus niet op negeer
Hahahaha iedereen rende hand in hand en anti-semitisme bestond niet? Ik weet niet hoor, maar in de middeleeuwen werden de leven van joden ontzettend zuur gemaakt in europa. Veel van die joden zijn vervolgens naar de tolerante ottomaanse rijk gevlucht. Anti-semitisme kwam en komt nogsteeds veelvuldig voor in europa. Maar dat is vast en ckr ook weer bullshit.

Laatst bewerkt:
Vriend, deze periode wordt ookwel gezien als de enige periode van de ottomaanse rijk waarbij er sprake was van een dictatuur. Verdere uitleg is niet meer nodig denk ik, toch?

---------- Toegevoegd om 06:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

Nee, 3 man kan niet duizenden mensen "forceren" om honderdduizenden mensen te vermoorden, hoe je het ook went of keert.

Hahahaha iedereen rende hand in hand en anti-semitisme bestond niet? Ik weet niet hoor, maar in de middeleeuwen werden de leven van joden ontzettend zuur gemaakt in europa. Veel van die joden zijn vervolgens naar de tolerante ottomaanse rijk gevlucht. Anti-semitisme kwam en komt nogsteeds veelvuldig voor in europa. Maar dat is vast en ckr ook weer bullshit.

Ik was dan ook overduidelijk sarcastisch dipshit :roflol:

Hier heb je dus helemaal gelijk, iedereen weet dit behalve TheDeen.:)

Was het nou een genocide of niet?
Omdat iedereen de de term genocide anders implementeerd en omdat ik al overbodig veel heb zitten uitleggen waarom er geen sprake was van genocide, zal ik hierop niet meer ingaan. Je weet daarnaast al mijn standpunt omtrent deze ongelukkige, tragische gebeurtenis.

Terug
Naar boven