psycoturko zei:Omdat iedereen de de term genocide anders implementeerd
Wie?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
psycoturko zei:Omdat iedereen de de term genocide anders implementeerd
Whahahahahahaahahahaa zegt de persoon die nog niet zo lang geleden deed alsof wij in het Westen allemaal verantwoordelijk zijn voor Hitler.Het Westen doet alsof alle Turken (zoals de Nazi's) wilden dat alle Armeniers werden gedood. Dit is niet waar!! Turken wilden het niet en hebben dit dus niet gedaan. En moet je dus niet de schuld gaan geven!!!! Het waren "the Young Turks" die met dwang anderen forceerden. ---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ---------- eens
Oh ik d8 dat ik de enige was.
Wat een ****enkinderen. Ik heb niks tegen koerden die geen sympathisanten zijn van pkk/koerdistan. Daarnaast heb ik ook niks tegen koerden die een stukje land willen hebben BUITEN de turkse grenzen. Indien er toch zulke koerdische apen zijn die in mijn land dingetjes proberen uit te halen, zal ik niet aarzelen om mijn verplichtingen te voldoen voor mijn land. Maar wat ik hier zie vind ik gewoon idioot; zelfs ik zou nooit in oorlogstijd mijn vijanden afknallen (koerdische guerrilla-strijders/terroristen). Oké, isis doet het ook, maar jezelf tot die niveau laten zakken?
Indien er toch zulke koerdische apen zijn die in mijn land dingetjes proberen uit te halen, zal ik niet aarzelen om mijn verplichtingen te voldoen voor mijn land
Omdat turkije niet op de randje van afgrond staat. Wanneer er hier een nazi-duitsland 2.0 nederland binnen valt - en je weet dat je land je nodig heeft - zullen er genoeg mensen zich aanmelden. In zulke situaties zal ik mijn land tot dienst zijn.
Moet jij je aandacht ook hebben nadat je hebt gemerkt dat ik niet reageerde bij je eerste reactie ? Zucht.
Omdat turkije niet op de randje van afgrond staat. Wanneer er hier een nazi-duitsland 2.0 nederland binnen valt - en je weet dat je land je nodig heeft - zullen er genoeg mensen zich aanmelden. In zulke situaties zal ik mijn land tot dienst zijn.
Geloof mij nou maar, wnnr er een apocalyptische situatie ontstaat waarbij het voortbestaan van turkije bedreigd wordt, zullen er ontzettend veel turken hier vandaan weg gaan.Ik weet dat schat, ken genoeg turken daarvoor..
Attaturk beledigen wordt zwaar opgevat [emoji14] en heb zelfs ruzie met me Turkse fuckbuddy gehad over Koerden
Turken zijn nationalistisch, maar wel is mijn ervaring dat ze, eenmaal in Nederland/België aankomen, zeer graag blijven hier. Hoor zoveel Turkse mensen zeggen dat ze terug gaan, maar verder dan vakantie zie ik ze niet komen
Jawel. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik geen (sterke) binding met mijn 'oorspronkelijke' land heb.
Jawel. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik geen (sterke) binding met mijn 'oorspronkelijke' land heb.

Gênant? Wanneer er (nationalistische?) Koerden hiervandaan naar noord-irak gaan om hun autonomie te beschermen wordt dat aangemoedigd en is daar niks mis mee....
Gênant? Wanneer er (nationalistische?) Koerden hiervandaan naar noord-irak gaan om hun autonomie te beschermen wordt dat aangemoedigd en is daar niks mis mee....

Sinds 9/11 en sinds die populisten hier in nederland voet aan grond hebben gekregen - dus sinds mijn kindertijd - hoor ik niks anders op het nieuws dan over hoe slecht deze immigranten zijn. Ik word scheef aangekeken op straat en veel zijn voor je bang (voornamelijk de ouderen). En dan vind jij het raar dat ik nederland niet zie als "mijn land"?Lijkt me toch logischer dat je over 'mijn land' praat als je over Nederland praat dan![]()