- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
die geven supersnelrecht een nieuwe betekenis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnaast zijn er sinds de aanslagen in suruc op "vreemdzame hulpverleners" al enkele turkse politie agenten doodgeschoten door PKK (de zusterorganisatie van PYD). Vandaag nog is er door de pkk Turkse politieagenten dood geschoten, nadat deze voor een noodmelding naar de plek gingen om daar hulp te verlenen, waarbij de pkk het vuur opende. Typische PKK aanvallen zoals we gewend zijn de afgelopen 30 jaar. De situatie in turkije doet me nu denken aan de situatie in de jaren 90, waarbij er dagelijks doden vielen, ookal is de situatie vandaag de dag nog duizend maal beter dan in de '90.De feest is officeel begonnen: ISIS heeft in kiliş de vuur geopend op de TSK (turkse leger) waarbij 1 turkse militair en 3 gewonden zijn gevallen. Er wordt door verscheide arabische bronnen gemeld dat TSK met tanks, militairen en overige materieel Syrië is binnengevallen tegen IS. Daarnaast wordt er meldingen gemaakt van veelvuldig opstijgen van F16's vanuit Diyarbakir richting de Syrische grens.
Wat is de tegenprestatie die de VS moet leveren aan TR? Want als TR zonder tegenprestatie incirlik vrijgeeft aan VS, dan hadden ze dat al vanaf het begin gedaan. Daar ben ik wel benieuwd naar...Na maanden onderhandelen heeft Turkije de Verenigde Staten toestemming om vanop zijn grondgebied luchtaanvallen op Islamistische Staat (IS) uit te voeren.
Voor jullie wel, per slot van rekening zitten jullie 3500 km van plaats delict af, en turkije grens zich aan die monsters/kindermoordenaars.
Wat is de tegenprestatie die de VS moet leveren aan TR? Want als TR zonder tegenprestatie incirlik vrijgeeft aan VS, dan hadden ze dat al vanaf het begin gedaan. Daar ben ik wel benieuwd naar...
hehe, laten we voor de grap alle vluchtelingen in de grensgebieden richting EU sturenVoor jullie wel, per slot van rekening zitten jullie 3500 km van plaats delict af, en turkije grens zich aan die monsters/kindermoordenaars.
men onderschat hoeveel werk turkije heeft aan kampen en vluchtelingenstromen aldaar, geen makkelijke opgave met syrie en iraq als buurland.Militair ingrijpen om de grenzen van Europa te sluiten en te verhinderen dat de bootjes ooit de EU grenzen zullen halen ipv ze er af te halen en veilig aan land te brengen.cry me a river Niemand hield hen tegen militair in te grijpen.
cry me a river
Niemand hield hen tegen militair in te grijpen.