XXL Nutrition

IS: nasleep

Wat vinden jullie ervan dat ze de twee vermoorde mannen hadden kunnen vrijkopen, maar weigerden dit te doen?

Nooit toegeven aan terroristen. Voor degenen die ontvoerd zijn en de familie natuurlijk een extreem standpunt maar je zorgt niet voor een vermindering van het aantal ontvoeringen en je maakt de terroristen er alleen maar sterker mee.

In Jemen worden jaarlijks tig toeristen en expats ontvoerd waar dan meestal aan wordt toegegeven door losgeld te betalen. Dat gaat dan wel in het geheim maar het is altijd wel opvallend dat veel ontvoerden daar wel vrij komen. Maar dat zijn geen figuren zoals die IS-debielen waar je gewoon nooit aan moet toegeven. Geen millimeter.

Dood Foley en Sottlof was overigens ingecalculeerd. David Haines is normaal gesproken de volgende. Als je toegeeft en dus niet meer bombardeert laat je zien dat ontvoeren en dreigen met executeren werkt. Bestrijden van IS (voor zover mogelijk) wordt dan helemaal onhaalbaar.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Waarom krijg ik weer van die achterlijke reacties, ja man ik neem het op voor ISIS allah akbar! Zelfs mainstream media(jullie realiteit/100procent waarheid) melde dat het filmpje van Foley volgens forensische experts nep is, waarom zou dit filmpje dan wel ''echt'' zijn? ---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ---------- Hey de duivel ook al verzonnen, leuk he dat alles verzonnen is....

Nou zeg eens, wat zou er dan zijn gebeurd? Foley en Sotloff zitten nog steeds te chillen in de woestijn in Syrie? Hoofden die getoond werden zijn wat stage props?

Boeit toch geen zak dat die filmpjes grotendeels gestaged zijn? Het eindresultaat blijft dat Sotloff en Foley dood zijn.

IS weet hoe ze hun propaganda moeten brengen. Zal dus best wel zo zijn dat ze bij de executies van Foley en Sotloff zo te werk zijn gegaan dat het voor hun achterban het beste overkomt en het effect richting het westen ook het grootst is. Domweg de kop er af snijden werkt niet meer, dat is eerder voor die minder georganiseerde groeperingen gelieerd aan IS. Bij de executies van Sotloff en Foley is wel duidelijk dat de IS-top er direct bij betrokken is en alles zo goed mogelijk geregiseerd dient te worden. Dat maakt het nog niet tot fake of nog sinisterder dan een stel debielen in een woestijn die westerlingen de kop af snijden.

Hoe is het nou om bij bijna ieder nieuwfeit op de proppen te komen met wilde theorieen? Kan er dan niks in de wereld gebeuren zonder dat er sprake is van een zogenaamd complot anders dan het complot van de daders die bekend zijn.

9/11? Complot!!! Bush heeft opdracht gegeven aan 1 miljoen mensen om dit mogelijk te maken!!!
Sandy Hook? Complot!!! Kijk dan naar de tijd van Facebook memorialpagina's?!!!!
MH17? Complot!!!! De Russen of separatisten hebben er niks mee te maken!! De Oekraine heeft het gedaan!!!
Boston bombings? Complot!!!! Kijk die kerel zonder benen dan!!!!

En ga zomaar door. Als er ook maar iets vreemds te zien is aan een nieuwe zaak dan gaat de complottheorist er wel mee aan de haal. Wel knap dat die Bilderberg Zionistische NWO Reptilians zoveel macht hebben dat ze iedere onderzoeker om de tuin kunnen leiden. Maar wacht, degenen die zulke zaken onderzoeken zijn ook gewoon hamstervretende Reptilians natuurlijk.

Hoe is het nou om bij bijna ieder nieuwfeit op de proppen te komen met wilde theorieen? Kan er dan niks in de wereld gebeuren zonder dat er sprake is van een zogenaamd complot anders dan het complot van de daders die bekend zijn.

9/11? Complot!!! Bush heeft opdracht gegeven aan 1 miljoen mensen om dit mogelijk te maken!!!
MH17? Complot!!!! De Russen of separatisten hebben er niks mee te maken!! De Oekraine heeft het gedaan!!!

En ga zomaar door. Als er ook maar iets vreemds te zien is aan een nieuwe zaak dan gaat de complottheorist er wel mee aan de haal. Wel knap dat die Bilderberg Zionistische NWO Reptilians zoveel macht hebben dat ze iedere onderzoeker om de tuin kunnen leiden. Maar wacht, degenen die zulke zaken onderzoeken zijn ook gewoon hamstervretende Reptilians natuurlijk.

Hier irriteer ik me ook het meeste aan.

Niet normaal irritant inderdaad.

Als iemand hier met complotten komt is het Virusje wel. Loop me al tijden te ergeren aan dat gezwets. Het voegt niks toe en in geval van de MH17 schoffeert hij ook nog eens de nabestaanden.

Als iemand hier met complotten komt is het Virusje wel. Loop me al tijden te ergeren aan dat gezwets. Het voegt niks toe en in geval van de MH17 schoffeert hij ook nog eens de nabestaanden.

Zijn naam zegt ook eigenlijk al genoeg. Hij staat toch op negeer bij mij :D

-

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=WnLvzV9xAHA

Zou me ook niet verbazen wat ISIS betreft. Het ging prima in Syri tot men besloot 'rebellen' te financieren tegen het regiem.

Karma, een van de enige juiste posts in dit topic.

VS en mainstream media bestempelen ISIS als een nieuw probleem, terwijl het een probleem is wat uit de acties van de VS is ontstaan. - Een historie van militaire interventies voor eigen belangen die eigenlijk als oorlogsmisdaden te classificeren zijn. Echter is 99,9% van de wereld zo gebrainwasht dat ze geloven wat de VS/media hun wijsmaakt.

Ik keur de daden van ISIS op geen enkele manier goed en steun hun ideologie op geen enkele manier, noch relativeer ik hun geweld. Enkel vind ik dat iedereen het recht heeft om de echte waarheid te weten. Het westen heeft nu lang genoeg gebruik gemaakt van de doofpot, wordt tijd voor wat meer gewaarwording zodat we eens met echte oplossingen kunnen komen. En geen "oplossingen" die het probleem echter alleen maar vergroot en nieuwe problemen veroorzaakt (wat nu aan de hand is).

Zie:

https://www.youtube.com/watch?v=oMjXbuj7BPI

Karma, een van de enige juiste posts in dit topic.

VS en mainstream media bestempelen ISIS als een nieuw probleem, terwijl het een probleem is wat uit de acties van de VS is ontstaan. - Een historie van militaire interventies voor eigen belangen die eigenlijk als oorlogsmisdaden te classificeren zijn. Echter is 99,9% van de wereld zo gebrainwasht dat ze geloven wat de VS/media hun wijsmaakt.

Ik keur de daden van ISIS op geen enkele manier goed en steun hun ideologie op geen enkele manier, noch relativeer ik hun geweld. Enkel vind ik dat iedereen het recht heeft om de echte waarheid te weten. Het westen heeft nu lang genoeg gebruik gemaakt van de doofpot, wordt tijd voor wat meer gewaarwording zodat we eens met echte oplossingen kunnen komen. En geen "oplossingen" die het probleem echter alleen maar vergroot en nieuwe problemen veroorzaakt (wat nu aan de hand is).

Zie:

http://www.youtube.com/watch?v=oMjXbuj7BPI

Dus zoals gewoonlijk is de andere waarheid de ekte waarheid. Omdat iemand een youtube filmpje maakt wilt dit niet meteen zeggen dat het de waarheid is. Het is weer een andere point of view en zodra er een tegen argument is, is diegene naïf enzo.

Nooit toegeven aan terroristen. Voor degenen die ontvoerd zijn en de familie natuurlijk een extreem standpunt maar je zorgt niet voor een vermindering van het aantal ontvoeringen en je maakt de terroristen er alleen maar sterker mee.

In Jemen worden jaarlijks tig toeristen en expats ontvoerd waar dan meestal aan wordt toegegeven door losgeld te betalen. Dat gaat dan wel in het geheim maar het is altijd wel opvallend dat veel ontvoerden daar wel vrij komen. Maar dat zijn geen figuren zoals die IS-debielen waar je gewoon nooit aan moet toegeven. Geen millimeter.

Dood Foley en Sottlof was overigens ingecalculeerd. David Haines is normaal gesproken de volgende. Als je toegeeft en dus niet meer bombardeert laat je zien dat ontvoeren en dreigen met executeren werkt. Bestrijden van IS (voor zover mogelijk) wordt dan helemaal onhaalbaar.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Nou zeg eens, wat zou er dan zijn gebeurd? Foley en Sotloff zitten nog steeds te chillen in de woestijn in Syrie? Hoofden die getoond werden zijn wat stage props?

Boeit toch geen zak dat die filmpjes grotendeels gestaged zijn? Het eindresultaat blijft dat Sotloff en Foley dood zijn.

IS weet hoe ze hun propaganda moeten brengen. Zal dus best wel zo zijn dat ze bij de executies van Foley en Sotloff zo te werk zijn gegaan dat het voor hun achterban het beste overkomt en het effect richting het westen ook het grootst is. Domweg de kop er af snijden werkt niet meer, dat is eerder voor die minder georganiseerde groeperingen gelieerd aan IS. Bij de executies van Sotloff en Foley is wel duidelijk dat de IS-top er direct bij betrokken is en alles zo goed mogelijk geregiseerd dient te worden. Dat maakt het nog niet tot fake of nog sinisterder dan een stel debielen in een woestijn die westerlingen de kop af snijden.

Ik ga nu maar op 1 ding in en dat is MH17.
Diegenen die met genoeg bewijslast komt, krijgt van mij eeuwig karma.
Sorry ben alleen maar op zoek naar de waarheid, noem me maar complottheorist zal mij boeien.

Dus zoals gewoonlijk is de andere waarheid de ekte waarheid. Omdat iemand een youtube filmpje maakt wilt dit niet meteen zeggen dat het de waarheid is. Het is weer een andere point of view en zodra er een tegen argument is, is diegene naïf enzo.

Dit wordt lang niet alleen in dit youtube filmpje gemeld, dit filmpje zet de feiten alleen mooi op een rijtje in een korte tijd. Mocht je er niet in geloven, je kan altijd de bronnen opzoeken waaraan hij refereert of de feiten natrekken. Ik postte dit enkel om weer te geven dat propaganda en machtsbelangen een grote rol spelen in deze conflicten en dat er enorm veel dingen verduistert worden.

Dit wordt lang niet alleen in dit youtube filmpje gemeld, dit filmpje zet de feiten alleen mooi op een rijtje in een korte tijd. Mocht je er niet in geloven, je kan altijd de bronnen opzoeken waaraan hij refereert of de feiten natrekken. Ik postte dit enkel om weer te geven dat propaganda en machtsbelangen een grote rol spelen in deze conflicten en dat er enorm veel dingen verduistert worden.

Denk niet dat veel mensen hier de feiten na trekken, is te veel moeite... (als ze al een filmpje van 20minuten willen kijken)
Thanks voor je filmpje anyway, karma.

Ik ga nu maar op 1 ding in en dat is MH17. Diegenen die met genoeg bewijslast komt, krijgt van mij eeuwig karma. Sorry ben alleen maar op zoek naar de waarheid, noem me maar complottheorist zal mij boeien.

Welke bewijslast wil je? Iets wat aantoont dat het niet gedaan is door de separatisten maar door de Oekraine zelf? Geef toe dat je het liefst ziet dat zaken zijn gebeurd zoals jij je ze voorstelt omdat dit beter aansluit bij jouw wereldbeeld (en het wereldbeeld van vele gelijkgestemden).

Beginnen met de conclusie en daar dan een verklaring bij zoeken door de oorzaak te verzinnen is niet erg wetenschappelijk in ieder geval. Zolang er geen bewijzen zijn dat je complotideeen ook maar enig raakvlak hebben met de werkelijkheid zijn het niet meer dan hersensspinsels.

Mainstreammedia is zeker niet al te goed in het weergeven van feiten maar de zogenaamde onafhankelijke media die vooral uit gaat van complotten is dat al helemaal niet.

Welke bewijslast wil je? Iets wat aantoont dat het niet gedaan is door de separatisten maar door de Oekraine zelf? Geef toe dat je het liefst ziet dat zaken zijn gebeurd zoals jij je ze voorstelt omdat dit beter aansluit bij jouw wereldbeeld (en het wereldbeeld van vele gelijkgestemden).

Beginnen met de conclusie en daar dan een verklaring bij zoeken door de oorzaak te verzinnen is niet erg wetenschappelijk in ieder geval. Zolang er geen bewijzen zijn dat je complotideeen ook maar enig raakvlak hebben met de werkelijkheid zijn het niet meer dan hersensspinsels.

Mainstreammedia is zeker niet al te goed in het weergeven van feiten maar de zogenaamde onafhankelijke media die vooral uit gaat van complotten is dat al helemaal niet.

Gezien jij zegt dat de Russen/separatisten het gedaan hebben zou ik hier dan graag bewijs van willen zien.
Ook van de ''andere kant''(Oekraïne/U.S. als schuldige) mag je bewijs leveren, alles is welkom natuurlijk.
De enige reden waarom ik de conclusie trek dat Oekraïne/U.S. zelf achter de gebeurtenis zitten, is omdat zij alle informatie hebben en samen met Nederland het onderzoek hebben uitgevoerd en tot op heden 0 aan bewijs hebben geleverd.
En Rusland heeft dan wel wat geleverd, maar ook niet veel.
Maar al zou Rusland niks hebben geleverd aan bewijs, Oekraine/U.S./EU beweren dat Rusland/separatisten schuldig zijn dan mag je dus ook met bewijs komen en heb je geen bewijs dan heb je zelf dus iets te verbergen.

We kunnen er wel een hele discussie van maken, maar ik zie graag bewijsmateriaal voor mijn onderzoek. :)

Het is tegenwoordig gewoon heel lastig om een correct beeld van de werkelijkheid te hebben, in een wereld waar journalisten in de minderheid zijn en propagandisten en spindoctors in de meerderheid zijn.

He beste is een neutrale kijk op de zaak te hebben, waarbij je altijd kritische houding aanneemt (vooral bij berichtgevingen die niet gebaseerd zijn op feiten).

Complottheorien zijn soms een optie, maar zeker nooit het enige alternatief. Een complottheorist vind ik zelfs even onreel als iemand die klakkeloos informatie uit de media overneemt.

Gezien jij zegt dat de Russen/separatisten het gedaan hebben zou ik hier dan graag bewijs van willen zien. Ook van de ''andere kant''(Oekraïne/U.S. als schuldige) mag je bewijs leveren, alles is welkom natuurlijk. De enige reden waarom ik de conclusie trek dat Oekraïne/U.S. zelf achter de gebeurtenis zitten, is omdat zij alle informatie hebben en samen met Nederland het onderzoek hebben uitgevoerd en tot op heden 0 aan bewijs hebben geleverd. En Rusland heeft dan wel wat geleverd, maar ook niet veel. Maar al zou Rusland niks hebben geleverd aan bewijs, Oekraine/U.S./EU beweren dat Rusland/separatisten schuldig zijn dan mag je dus ook met bewijs komen en heb je geen bewijs dan heb je zelf dus iets te verbergen. We kunnen er wel een hele discussie van maken, maar ik zie graag bewijsmateriaal voor mijn onderzoek. :)

Gaan we weer :roflol: Omdat jij bepaalde hersenspinsels hebt betekent het nog niet dat we door jouw goed gekeurde 'bewijs' gaan aanleveren natuurlijk. Bewijs jij maar onomstotelijk dat MH17 door anderen dan de separatisten uit de lucht is geschoten. Buiten wat gare links naar nog gaardere sites en filmpjes kom je toch niet.

Het huidige bewijs wijst in de richting van de separatisten, net zo goed als alle bewijs rond 9/11 in de richting wijst van een stel debiele Saudi's die enkele vliegtuigen gekaapt hadden en niet de overheid die het grootste complot ooit in werking had gezet.

In het geval van MH17 is er nog wel een hele kleine mogelijkheid dat er iets anders is gebeurt dan de huidige vermoedens over die ramp maar dat ligt vooral aan de regio waarin het is gebeurd en de chaos die daar heerst. Wezenlijk onderzoek is amper mogelijk, bewijs leveren is dus ook behoorlijk lastig. Dat separatisten het hadden over een grote vogel die ze uit de lucht hebben geschoten zal verder wel toeval zijn, is gewoon wat gemonteerde zooi door Timmermans en Poroshenko zelf in elkaar geflanst direct na de ramp.

Gaan we weer idd, jij wil hier een discussie.
Ik vaag alleen om bewijs, mainstream media of niet, boeit me verder niet, zoek het altijd zelf toch nog uit.

Maar dat heb je niet, dus einde discussie.

Gaan we weer idd, jij wil hier een discussie. Ik vaag alleen om bewijs, mainstream media of niet, boeit me verder niet, zoek het altijd zelf toch nog uit. Maar dat heb je niet, dus einde discussie.

Je vraagt het niet, je eist het eigenlijk want anders is het einde discussie.

Nogmaals, je wil gewoon 'bewijs' dat aansluit bij jouw verstoorde beeld van de wereld. Je wil ook geen discussie, jouw beeld van hoe iets is gebeurd staat toch al vast.

Kan je daarna aankomen dat het voor de mainstream sheeple ook zo is maar je gaat er dan aan voorbij dat er genoeg echt kritische mensen zijn die echt niet alles geloven wat de mainstream media brengt. Alleen zijn de alternatieven van complottheoristen zo bezopen dat je daar helemaal niks mee aan hoeft te vangen.

Een eigen mening vormen kunnen er genoeg hier, daar heb je zogenaamd kritische geesten die niet verder komen dan herhalen van uitgekauwde complotzooi niet voor nodig. Dat is pas echt sheeple, elkaar nablaten kunnen zij het beste van iedereen.

Je vraagt het niet, je eist het eigenlijk want anders is het einde discussie.

Nogmaals, je wil gewoon 'bewijs' dat aansluit bij jouw verstoorde beeld van de wereld. Je wil ook geen discussie, jouw beeld van hoe iets is gebeurd staat toch al vast.

Kan je daarna aankomen dat het voor de mainstream sheeple ook zo is maar je gaat er dan aan voorbij dat er genoeg echt kritische mensen zijn die echt niet alles geloven wat de mainstream media brengt. Alleen zijn de alternatieven van complottheoristen zo bezopen dat je daar helemaal niks mee aan hoeft te vangen.

Een eigen mening vormen kunnen er genoeg hier, daar heb je zogenaamd kritische geesten die niet verder komen dan herhalen van uitgekauwde complotzooi niet voor nodig. Dat is pas echt sheeple, elkaar nablaten kunnen zij het beste van iedereen.

Ja ik eis bewijs, omdat jij mij aanvalt en voor complottheorist uitmaakt.
Ik kies MH17 uit het rijtje, omdat dit de meest recente gebeurtenis is en ik hier vanaf het begin vol op heb gezeten.
Een maand lang, zeker enkele uren per dag mainstream bronnen maar ook alternatieve bronnen uitzoeken en feiten na trekken.
Ik heb hier minimaal 100 uur aan onderzoek besteed en er is 0 feitelijk bewijs dat Rusland/separatisten achter de aanslag/ongeval zaten.

En ik WIL graag bewijs zien daarvan, ook al gaat het tegen me realiteitsbeeld in op het moment.
Ik zou willen dat we een vijand kunnen aanwijzen en deze hun gerechte straf krijgen, zoveel onschuldige slachtoffers en zoveel onduidelijkheid.

Als je mij voor maffe complottheorist uitmaakt, dan neem ik aan dat je dit kan onderbouwen en dat je recht van spreken hebt.

Dus nogmaals kom met BEWIJS

Ik ga nergens mee komen, wat je geplaatst hebt en wat je onderzocht hebt is gewoon zonde van jouw tijd geweest. In feite heb je net zoveel als ik heb, amper bewijs maar het bewijs dat er ligt wijst in de richting van de separatisten. Dat een gedeelte van jouw bronnen anders doen vermoeden doet daar niks aan af, complotbeunhazerij is nooit bewijs.

Zelfs al zou de Oekraine wel MH17 hebben neergehaald is dat geen bewijs voor een sinister complot, wel een poging om de werkelijkheid te verdoezelen maar dat betekent nog niet dat buiten de Oekraine er andere landen bij betrokken zijn die er baat bij hebben dat de daadwerkelijke schuldige niet wordt aangewezen.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven