MuscleMeat

IS: nasleep

RT @siteintelgroup #IS Beheads Steven Joel Sotloff, Threatens to Execute Briton David Cawthorne Haines

"IS onthoofdt opnieuw een Amerikaanse journalist"

De terreurgroep Islamitische Staat (IS) heeft een video vrijgegeven waarop naar het zich laat aanzien de onthoofding van de Amerikaanse journalist Steven Sotloff te zien is. Dat meldt SITE, een organisatie die online activiteiten van terreurgroepen in de gaten houdt.

IS had ermee gedreigd Sotloff om te brengen als de Amerikaanse luchtaanvallen op IS-strijders in Irak zouden doorgaan.

Islamitische Staat onthoofdde onlangs al de Amerikaanse journalist James Foley. Ook daarvan werden beelden vrijgegeven. In die video was ook Sotloff even in beeld.

Grotere en meer bommen aub

Weer 1 inderdaad :mad:

Beesten zijn het.

Sorry Steven, Obama en het Pentagon hadden nu eenmaal geen tactiek.

ei61jr.jpg

Takbir!!!

Weet ff echt niet wat ik er van moet denken.
Weer zo'n opgezet filmpje, waarbij een persoon zonder zenuwen zijn verhaaltje doet.
Vervolgens wordt zijn keel doorgesneden en je ziet geen spetter bloed.

Dude ga je het nu voor IS opnemen? die al honderden mensen hebben afgemaakt?:o

-

Laatst bewerkt:
ISIS is toch een zionistisch complot?

Europa/Amerika bedreigen kan nog, dan krijg je hooguit een sanctie.. Rusland bedreigen is in mijn ogen niet slim:D

Zal volgens Virusje wel verzonnen zijn door de duivel of zo... hij zal het toch niet geloven :o

Het enige goede aan ISIS is dat ze de halve wereld verenigen om ze uit te schakelen. Mooi trouwens hoe ze met die jets posen,ik denk dat niet 1 van de 15000 daar ermee kan vliegen :)

Steven Sotloff was ook Israli

Yasmina Haifi was dan toch fout?

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Wat vinden jullie ervan dat ze de twee vermoorde mannen hadden kunnen vrijkopen, maar weigerden dit te doen?

Aan de ene kant snap ik het 'einde zoek' verhaaltje wel, maar aan de andere kant gaat het alsnog om mensenlevens. Het is gewoon erg jammer dat al die reddingsoperaties niet slagen.

Zouden wij als Belgen / Nederlanders schrik moeten hebben als ze oorlog starten met amerika / Europa ?
Misschien domme vraag maar vind dit wel erg, en volg het wel via het nieuws.

Waarom krijg ik weer van die achterlijke reacties, ja man ik neem het op voor ISIS allah akbar!
Zelfs mainstream media(jullie realiteit/100procent waarheid) melde dat het filmpje van Foley volgens forensische experts nep is, waarom zou dit filmpje dan wel ''echt'' zijn?

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------

Zal volgens Virusje wel verzonnen zijn door de duivel of zo... hij zal het toch niet geloven :o

Hey de duivel ook al verzonnen, leuk he dat alles verzonnen is....

Terug
Naar boven