Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Ja ik eis bewijs, omdat jij mij aanvalt en voor complottheorist uitmaakt. Ik kies MH17 uit het rijtje, omdat dit de meest recente gebeurtenis is en ik hier vanaf het begin vol op heb gezeten. Een maand lang, zeker enkele uren per dag mainstream bronnen maar ook alternatieve bronnen uitzoeken en feiten na trekken. Ik heb hier minimaal 100 uur aan onderzoek besteed en er is 0 feitelijk bewijs dat Rusland/separatisten achter de aanslag/ongeval zaten. En ik WIL graag bewijs zien daarvan, ook al gaat het tegen me realiteitsbeeld in op het moment. Ik zou willen dat we een vijand kunnen aanwijzen en deze hun gerechte straf krijgen, zoveel onschuldige slachtoffers en zoveel onduidelijkheid. Als je mij voor maffe complottheorist uitmaakt, dan neem ik aan dat je dit kan onderbouwen en dat je recht van spreken hebt. Dus nogmaals kom met BEWIJS
Man, dat jij nog niet bent gebanned vanwege je hoogst irritante nietszeggende luchtfietserij mag wat mij betreft als onterecht worden gekwalificeerd. Jij hebt met al je kolder en lariekoek je zo diep ingegraven in je eigen leugens en onwaarheden, dat je geen andere uitweg meer ziet als de bewijslast bij anderen te leggen. En dat terwijl jouw eigen shitzooi 0,0 waarheidsgehalte bevat.
Sorry dat ik zo reageer en dat ik misschien nu zelf risico op een ban loop. Ik ga je shit nu echt niet meer lezen en je blokkeren. Hoe is het gvd toch mogelijk dat 1 lid nu al twee topics verstiert en het niveau zo doet zakken!