AndroidHealthClinic

IS: nasleep

2016 gaat leuk worden - burgeroorlog here we come?

Artikel:

Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa al zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen. (=> geen genocide, wel deportaties)

'Moslims, pak je koffers'
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."

"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.

Kosten immigranten
Volgens Celente hebben de kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"

"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente het interview af.

Gerald Celente (53) is dé trendprofeet in de VS. Hij wordt aangehaald door diverse media zoals CNN, The Economist, The New York Times, The Wall Street Journal en The Financial Times. Ze roemen de Amerikaan vanwege zijn vermogen de zeitgeistaccuraat te doorgronden. Celente is al dertig jaar directeur van het Trends Research Institute. Enkele van zijn voorspellingen:
• 1984 de val van de Muur en het Sovjetrijk eind jaren tachtig
• 1993 islam wordt voor het Westen het nieuwe communisme
• 1998 ‘Too big to fail’; ?de Amerikaanse overheid zal komend decennium grote banken redden
• 2001 de goudprijs heeft zijn bodem bereikt en vervijfvoudigt binnen tien jaar
• 2004 Amerikaanse huizenmarkt gaat in elkaar klappen
• 2006 kredietcrisis op komst
• 2010 tussen 2012 en 2016 verdrijft Europa zijn moslims.

Het Trend Research Institute staat boven iedere verdenking rechts of links te zijn.

Een mens mag blijven dromen.

Was het maar zo'n feest :roflol:

Jihadist Amersfoort is Jermaine W.

De vader van het Amersfoortse gezin dat vermoedelijk op jihadreis is naar Syri, is Jermaine W. Hij is de broer van Jason W., die een jarenlange celstraf uitzat voor betrokkenheid bij de Hofstadgroep, een terreurbeweging van radicale moslims.

Vandaag maakte de Amersfoortse burgemeester Bolsius bekend dat een gezin uit Amersfoort Nederland onlangs heeft verlaten, waarschijnlijk om zich aan te sluiten bij een jihadistische groepering.

Details over het gezin gaf Bolsius niet, maar volgens bronnen gaat het om Jermaine W. Hij werd in het verleden, net als zijn oudere broer, in verband gebracht met de Hofstadgroep.
Ayaan Hirsi Ali

De broers W. zijn tot de islam bekeerde zonen van een Amerikaanse vader en een Nederlandse moeder. Jermaine werd in oktober 2004 opgepakt, omdat collega's een briefje hadden gevonden met een plan voor een moord op Ayaan Hirsi Ali. Twee jaar later werd hij vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs.

Jermaines broer Jason kwam vorig jaar mei vrij, nadat hij tweederde van zijn straf van dertien jaar had uitgezeten. Hij werd onder meer veroordeeld omdat hij in november 2004 een handgranaat naar politieagenten had gegooid. In de gevangenis nam hij naar eigen zeggen afstand van zijn radicale opvattingen.

Wait wut... gewoon Nederlands/Amerikaans. :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Een mens mag blijven dromen.

Woon zelf in skere wijk, wat ik tot zover merk:

Nederlanders - arrogant

Buitenlanders (niet westers) - respectvol (als je geen arrogante houding aanneemt)

Van mij mogen ze blijven.

Ben zelf gewoon Hollands en schaam me af en toe zelfs voor de houding die de meeste Hollanders aannemen :o

2016 gaat leuk worden - burgeroorlog here we come?

Artikel:

Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa al zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen. (=> geen genocide, wel deportaties)

'Moslims, pak je koffers'
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."

"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.

Kosten immigranten
Volgens Celente hebben de kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"

"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente het interview af.

Gerald Celente (53) is dé trendprofeet in de VS. Hij wordt aangehaald door diverse media zoals CNN, The Economist, The New York Times, The Wall Street Journal en The Financial Times. Ze roemen de Amerikaan vanwege zijn vermogen de zeitgeistaccuraat te doorgronden. Celente is al dertig jaar directeur van het Trends Research Institute. Enkele van zijn voorspellingen:
• 1984 de val van de Muur en het Sovjetrijk eind jaren tachtig
• 1993 islam wordt voor het Westen het nieuwe communisme
• 1998 ‘Too big to fail’; ?de Amerikaanse overheid zal komend decennium grote banken redden
• 2001 de goudprijs heeft zijn bodem bereikt en vervijfvoudigt binnen tien jaar
• 2004 Amerikaanse huizenmarkt gaat in elkaar klappen
• 2006 kredietcrisis op komst
• 2010 tussen 2012 en 2016 verdrijft Europa zijn moslims.

Het Trend Research Institute staat boven iedere verdenking rechts of links te zijn.
Gevaarlijk accuraat. Zo ging het bij de Joden ook nog maar zo'n 70 jaar geleden. Men vond ze parasieten en te geïsoleerd/teruggetrokken. Maar goed, 70 jaar is dan ook een redelijk lange periode van vrede en we zijn genoeg generaties verder om te vergeten wat een ellende haat en oorlog brengt. De mensheid zal het nooit leren omdat het niet te leren valt, het zit in ons :)

Woon zelf in skere wijk, wat ik tot zover merk:

Nederlanders - arrogant

Buitenlanders (niet westers) - respectvol (als je geen arrogante houding aanneemt)

Van mij mogen ze blijven.

Ben zelf gewoon Hollands en schaam me af en toe zelfs voor de houding die de meeste Hollanders aannemen :o

Stop alsjeblieft met praten :roflol:
Loop n keer over de Amsterdamsestraatweg rond een uurtje of 22.00 en je neemt je woorden terug.
Het is het grootste tuig van Nederland, je kan veel zeggen, maar weinig tokkies komen in de buurt van het niveau van asociaalheid van die lui.

Als je praat over Duitsland, dan zit je er weer behoorlijk naast.
Ik heb het over het joodse doen en laten. Ze hechten waarde aan hun cultuur en gebruiken. Buitenstaanders worden niet in hun kringen geaccepteerd en je zal er ook niet veel over horen. Daarnaast werken ze wel gewoon, ze participeren aan de niet-joodse samenleving. Educatie en prestatie staat bij de joden hoog op het lijstje. Maar ze zullen nooit assimileren.
In feite is hun cultuur (de ashkenazi's tenminste) perfect voor een seculiere samenleving. Ze vallen nauwelijks op.

assimileren is ook nergens voor nodig.

Maar ze zullen nooit assimileren.

Vandaar dat assimilatie zo in opmars was in het Bismarckiaanse rijk.

5npy12.jpg

Terug
Naar boven