Fitness Seller

IS: nasleep

ja want dat leren ze je ook de universiteit.

De gemiddelde imams hebben hun universiteit opleiding afgerond en komen hier(of andere land) om te werken in moskee'en , ze zijn slimmer dan je denkt:knipoog:

Universiteit, als in wetenschappelijk onderwijs, als in het tegenovergestelde van religie?

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

ja want dat leren ze je ook de universiteit.

Ligt eraan welke universiteit he

Ok, ik ga je de ask.fm geven van een isis strijder. Zeg tegen hem dat hij geen moslim is om die en die reden. Ik ben benieuwd.

http://ask.fm/Abu_Bakr_Aliraqi

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Ik volg heel veel isisleden via twitter. Ze citeren constant uit de koran. Wat zijn ze dan volgens u ?

Dus jij wilt zeggen omdat hij voor ISIS is, direct alle moslims daarvoor zijn?

Ik heb veel moslim vrienden en iedereen die ik ken is er ook tegen.

Ten slotte als je je gaat verdiepen over de hele isis gebeuren kom je erachter dat alles 1 complot theorie is van Amerika.

1e stukje:

In a speech on Wednesday, President Obama said: “Whatever these murderers think they will achieve by murdering innocents like Steven [Sotloff], they have already failed.”

Hoe durf je zoiets te zeggen?
Die honderden/duizenden(weet de exacte cijfers niet) andere slachtoffers waren niet onschuldig?

Dus jij wilt zeggen omdat hij voor ISIS is, direct alle moslims daarvoor zijn?

Ik heb veel moslim vrienden en iedereen die ik ken is er ook tegen.

Ten slotte als je je gaat verdiepen over de hele isis gebeuren kom je erachter dat alles 1 complot theorie is van Amerika.

Wablief? Herformuleer eens je eerste zin, ik snap het niet goed.

Ik ben vast en zeker dat je veel moslim vrienden hebt en dat ze tegen isis zijn. Op facebook zie ik ook heel wat moslims die zeggen dat ze tegen isis zijn, ik lees artikels dat grote geestelijke leiders tegen isis zijn etc etc.

Jij en anderen gaat wel een stapje verder, je bent niet enkel tegen isis maar je zegt ook dat ze geen moslim zijn 'omdat ze onschuldigen' doden. Ik vind dat een non argument om volgende reden:

Waarom kan iemand geen moslim zijn omdat hij een onschuldige vermoord?
Jij zou zeggen: omdat het tegen de islam is.
- ok, is roken ook tegen de islam? Sex voor huwelijk? Anale sex ? Alcohol? Niet bidden ? Vloeken?
Jij zou zeggen: ja,ja,ja,ja,ja,ja op alles
- congratulations, dan bestaan er amper moslims in de wereld :D (volgens u logica).

De fout die jij maakt is dus dat je iemand een ongelovige noemt omdat hij een zonde begaat.

Een moslim die rookt is geen ongelovige, hij is gewoon een moslim die de regels van islam niet goed volgt.

Een moslim die een onschuldige vermoord is geen ongelovige, hij is iemand die de regels van islam niet goed volgt.

Ga je die abu bakr een bericht sturen? Zo niet, zal ik het wel in u plaats doen. Zet je bericht hier neer en ik copy paste het wel voor u.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

1e stukje:

Hoe durf je zoiets te zeggen?
Die honderden/duizenden(weet de exacte cijfers niet) andere slachtoffers waren niet onschuldig?

Lol, work on your english virusje :D

''innocents like Steven [Sotloff]''

Wat bedoelt hij daar dan mee? wie zijn er niet gelijk aan een persoon als Steven Sotloff?

(Kan best dat ik het verkeerd lees hoor)

Whatever isis wil bereiken, door het vermoorden van onschuldigen, zoals steven, hebben ze al gefaald

Hij geeft steven aan als een voorbeeld van een onschuldige. Isis heeft vele onschuldigen gedood, oa steven (je kan het zo lezen).

Hij noemt steven bij zijn naam omdat hij een amerikaan is en bekender is bla bla bla.
Funny anekdote, op zn persconferentie in estonia zei hij: we will remember jim foley and steven sotloff :D

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Brb account aanmaken met arabische naam, erbij vertellen dat ik zogenaamd bij de isis zit en bullshit lullen maar.

Geloof je dan ook dat ik bij de isis hoor?

Die gast (van ask.fm bijvoorbeeld) gebruikt een proxy enzo, dus hoe kunnen we weten dat het legit is? Verklaar dat eens...

Van sommige zijn wel confirmed (herinner je die gekke jap nog die opgepakt werd? Gijzelaar was iemand van genk, post da shit doodleuk op zn facebook) en je kan via hun vrienden op facebook/twitter ook zien we in isis zit (die zijn niet confirmed, maar als ze regelmatig selfies maken in irak met wapens in hun hand, dan stijgt de kans wel dat ze ook strijden daar). Ik zal u een paar twitteraars geven die echt in de isis behoren. Oordeel zelf maar.

Waarom moet je exclusief die naam erbij vermelden?
Iedereen weet wat voor barbaarse shit daar gebeurt, maar deze Amerikanen moeten perse naar de voorgrond worden geduwd.
Ik zie het daarom toch als een propaganda techniek, alsof isis strijd tegen Amerika en de vijand is van alleen Amerika.
Terwijl 99 procent van de wereldbevolking de vijand is van isis.

Wablief? Herformuleer eens je eerste zin, ik snap het niet goed.

Ik ben vast en zeker dat je veel moslim vrienden hebt en dat ze tegen isis zijn. Op facebook zie ik ook heel wat moslims die zeggen dat ze tegen isis zijn, ik lees artikels dat grote geestelijke leiders tegen isis zijn etc etc.

Jij en anderen gaat wel een stapje verder, je bent niet enkel tegen isis maar je zegt ook dat ze geen moslim zijn 'omdat ze onschuldigen' doden. Ik vind dat een non argument om volgende reden:

Waarom kan iemand geen moslim zijn omdat hij een onschuldige vermoord?
Jij zou zeggen: omdat het tegen de islam is.
- ok, is roken ook tegen de islam? Sex voor huwelijk? Anale sex ? Alcohol? Niet bidden ? Vloeken?
Jij zou zeggen: ja,ja,ja,ja,ja,ja op alles
- congratulations, dan bestaan er amper moslims in de wereld :D (volgens u logica).

De fout die jij maakt is dus dat je iemand een ongelovige noemt omdat hij een zonde begaat.

Een moslim die rookt is geen ongelovige, hij is gewoon een moslim die de regels van islam niet goed volgt.

Een moslim die een onschuldige vermoord is geen ongelovige, hij is iemand die de regels van islam niet goed volgt.

Alcohol drinken en iemand vermoorden is de meest slechtste vergelijking wat ik heb gehoord:roflol:

Er zijn genoeg moslims die WEL alle regels opvolgen.

waarom al dat apologetisch gedrag van al die moslims in dit topic?

Waarom moet je exclusief die naam erbij vermelden?
Iedereen weet wat voor barbaarse shit daar gebeurt, maar deze Amerikanen moeten perse naar de voorgrond worden geduwd.
Ik zie het daarom toch als een propaganda techniek, alsof isis strijd tegen Amerika en de vijand is van alleen Amerika.
Terwijl 99 procent van de wereldbevolking de vijand is van isis.

Dit klopt wel. Als isis gaat verslagen worden, dan gaat obama stoer doen prolly en gaat iedereen thx obama zeggen terwijl het vooral een internationaal gevecht is.

waarom al dat apologetisch gedrag van al die moslims in dit topic?

smart-people-problems.jpg

Alcohol drinken en iemand vermoorden is de meest slechtste vergelijking wat ik heb gehoord:roflol:

Er zijn genoeg moslims die WEL alle regels opvolgen.

Rente is haram.
Alle moslims die geld in een bank hebben en rente ontvangen begaan een zonde. Tis ook best een zware zonde. Gehoord van een moslimzot. Google het eens.

[Link niet meer beschikbaar])

Ik denk dat 95 procent van de moslims een zonde hebben begaan of in zonde leven. Brb da zijn geen moslims want ze doen iets dat in strijd is met de islam :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

https://archive.org/details/fasharred

""""Geen moslim""""

Rente is haram.
Alle moslims die geld in een bank hebben en rente ontvangen begaan een zonde. Tis ook best een zware zonde. Gehoord van een moslimzot. Google het eens.

[Link niet meer beschikbaar])

Ik denk dat 95 procent van de moslims een zonde hebben begaan of in zonde leven. Brb da zijn geen moslims want ze doen iets dat in strijd is met de islam :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

http://archive.org/details/fasharred

""""Geen moslim""""

Geldt voor christenen niet hetzelfde?
De KKK is ook christelijk?

Meer dan 70% van de Amerikaanse populatie is christelijk, dan heeft het christendom in de 21e eeuw alleen, dus ook miljoenen doden op z'n geweten.

Ik volg je logica niet

hij is net zo logisch als dat jij bent, namelijk helemaal niet.

Terug
Naar boven