bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 480
ja ik weet wat je bedoelt.ziet er niet pro uit. maar dat is t probleem niet. gedood ga je worde als je in hun handen valt.
wat je zegt vindt ikverder beetje jammer. ja shia en soenna zijn heel anders van elkaar. Dat verschil is altikd geweest. maar ooit hebben shia en soenna onder elkaar geleefd onder de naam Arab. en zo hebben ze vele oorlogen gewonnen samen. nu is t probleem dat saddam shia heeft onderdrukt in zijn tijd en nu shjiten aan de macht zijn onder drukken ze de soennieten. de koerden waren daar altijd duppe. dat daar gelaten.
waar ik het niet met je eens ben is dat je opropet tot een ass whoopimg wat betekent kei hard terug vechten. dit zou betekenen dat er een full shia vs soenna oorlog wordt. het is nu nog niet zoo ver. ja de isis vermoord mensen maar we moeten ze niet zien als soennieten maar als terroristen onrust zaaiers. aps de shjiten nu vol wapen gaan om op de zelfde manier terug te vechten is t alleen maar olie op vuur. dit moet zeker politiek opgelost worden. de irakeze soennieten en sjieten moeten met elkaar om de tafel om de ISIS weg te drijve .
---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
hoe het dus zit met de koerdische olie. was verbaasd dat marokko werd genoemd. maar me pa verteld mij dat amerika de olie koopt en het aan bijv. israel geeft. een tanker met koerdische olie onder weg naar AMERIKA (WTF!) IS tegen gehouden bij t poort van gibraltar door de marokkanen. de tanker is terug naar Italie wie wert wat er met de olie gebeurt daar. hier even een link dat alles verward XD
http://online.wsj.com/article/BT-CO-20140621-700079.html
Idd,een burgeroorlog zou zonde zijn,maar ik denk dat veel Europeanen blij zijn als dit soort volk wordt uitgeroeid. Dit is een van de meest extreme en gewelddadigste stromingen in de islam,en die jongens komen binnenkort allemaal nog harder gehersenspoeld terug. In Brussel werden een tijd terug mensen omvergemaaid door een van die gasten,en de dader woonde maar een paar km van m'n deur. Zou niet willen dat de situatie nog meer escaleert als die honderden Belgische Siriestrijders terugkomen.