Fitness Seller

IS: nasleep

Wie zijn zij?

Beter gaat Bipolar spelen voor het nationale team.

'ISIS doodt rechter die Saddam veroordeelde'

Militanten van de Islamitische Staat van Irak en al-Sham (ISIS) hebben de rechter gedood die in 2006 de Iraakse dictator Saddam Hussein ter dood veroordeelde.
'ISIS doodt rechter die Saddam veroordeelde' Dat melden Arabische media dinsdag.
De rechter, Raouf Abdul Rahman, werd vorige week als vermist opgegeven. Hij zou hebben geprobeerd Irak te ontvluchten, maar de extremisten namen hem gevangen, volgens de mediaberichten.

f**k man, wat een wespennest.. :o Vraag me eigenlijk af of die gasten zelf nog wel weten wie vriend of vijand is, of dat ze gewoon doen wat één of andere zelfverklaarde leider ze opdraagt.

Je bent geloof ik wel voorstander van dat idiote geweld in die regio lijkt het.

Rechter heeft gewoon zijn werk gedaan. Dat karma noemen is op zijn minst triest te noemen.

Saddam verdiende zijn straf, ook al was de uitvoerig nogal knullig.

• Topic Starter Topic Starter
Idd een wespen nest vol met onder de tafel verdragen en allerlei zij handeltjes om de boel op spanning te houdem.

Je vindt dat hij veroordeeld is voor misdaden die hij niet heeft gepleegd? Indien de rechter van mening is dat het bewezen is dat die misdaden gepleegd zijn, dan is hij waarschijnlijk (ik ken natuurlijk het Iraaks rechtssysteem niet) ook verplicht de daar mee corresponderende straf op te leggen. Als dat in Irak de doodstraf is, dan is dat de schuld van de Iraakse wetgever, en niet van de rechter.

Je bent geloof ik wel voorstander van dat idiote geweld in die regio lijkt het.

Rechter heeft gewoon zijn werk gedaan. Dat karma noemen is op zijn minst triest te noemen.

Saddam verdiende zijn straf, ook al was de uitvoerig nogal knullig.

Die hele rechtszaak was een corrupte bende, dat weet jij ook hoop ik. Dat Saddam de strop heeft gekregen doet er even niet toe.
Het was een Amerikaanse poppenkast showtje tegen Saddam, meer niet. Een eerlijk proces had het toch nooit kunnen worden,
en daarom hadden ze hem beter internationaal kunnen berechten. Maar of de bevolking (lees: sjiieten en koerden) dat zouden accepteren is maar de vraag.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Je vindt dat hij veroordeeld is voor misdaden die hij niet heeft gepleegd? Indien de rechter van mening is dat het bewezen is dat die misdaden gepleegd zijn, dan is hij waarschijnlijk (ik ken natuurlijk het Iraaks rechtssysteem niet) ook verplicht de daar mee corresponderende straf op te leggen. Als dat in Irak de doodstraf is, dan is dat de schuld van de Iraakse wetgever, en niet van de rechter.

Je hebt totaal geen idee welke rechters tijdens die rechtzaak zijn ingezet en wat hun achtergrond is, natuurlijk vind je het normaal dat ie de doodstraf heeft gekregen.

Laatst bewerkt:
Je hebt totaal geen idee welke rechters tijdens die rechtzaak zijn ingezet en wat hun achtergrond is, natuurlijk vind je het normaal dat ie de doodstraf heeft gekregen.

Mijn vraag is anders heel erg concreet: vind je dat Sadam Hoessein onschuldig was wat betreft het plegen van oorlogsmisdaden?

Ik vind het natuurlijk niet goed dat hij de doodstraf heeft gekregen, aangezien ik tegen de doodstraf ben. Maar als Sadam Hoessein schuldig was aan massamoorden etc. dan is het logisch dat de straf die de Iraakse wetgeving oplegt aan mensen die die misdrijven begaan, ook toegepast wordt.

Die hele rechtszaak was een corrupte bende, dat weet jij ook hoop ik. Dat Saddam de strop heeft gekregen doet er even niet toe.
Het was een Amerikaanse poppenkast showtje tegen Saddam, meer niet. Een eerlijk proces had het toch nooit kunnen worden,
en daarom hadden ze hem beter internationaal kunnen berechten. Maar of de bevolking (lees: sjiieten en koerden) dat zouden accepteren is maar de vraag.

Een eerlijk proces had dezelfde straf opgeleverd, mag ik toch hopen. Verder lijkt me het proces tegen Saddam nog redelijk fair te zijn gegaan, alleen de executie niet.

Hij heeft een rechtszaak gehad en of dat nou een showproces was of niet, het was toch wel erg duidelijk dat hij zijn straf meer dan verdiende. Of zou hij geen misdaden hebben gepleegd waarvoor hij de doodstraf verdiende?

Zelfs als de uitkomst al vast stond, wat ik zelf ook wel denk, dan nog is een rechtszaak vele malen beter dan het idiote gedrag van ISIS of andere terreurgroepen die ongenadig er op los moorden. Met dit geweld schiet niemand wat op.

Waar doet me dit aan denken, ik weet het weer. Ondersteuning van het verzet in Afghanistan tegen de Russen and that didn't work out well.

De leden van ISIS troepen zijn getraind door het Turkse en Amerikaanse leger en hebben merendeels zowel een Turks als Amerikaanse paspoort :o ... Is toch handig voor een industrie dat op zijn gat ligt, let's use some sheeps drop the bombs later.

Waar doet me dit aan denken, ik weet het weer. Ondersteuning van het verzet in Afghanistan tegen de Russen and that didn't work out well.

De leden van ISIS troepen zijn getraind door het Turkse en Amerikaanse leger en hebben merendeels zowel een Turks als Amerikaanse paspoort :o ... Is toch handig voor een industrie dat op zijn gat ligt, let's use some sheeps drop the bombs later.

:roflol:

wtf heb je het allemaal over, er lopen daar maar een handjevol turken die het arabisch niet eens goed machtig zijn.

---------- Toegevoegd om 01:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------

Een eerlijk proces had dezelfde straf opgeleverd, mag ik toch hopen. Verder lijkt me het proces tegen Saddam nog redelijk fair te zijn gegaan, alleen de executie niet.

Hij heeft een rechtszaak gehad en of dat nou een showproces was of niet, het was toch wel erg duidelijk dat hij zijn straf meer dan verdiende. Of zou hij geen misdaden hebben gepleegd waarvoor hij de doodstraf verdiende?

Zelfs als de uitkomst al vast stond, wat ik zelf ook wel denk, dan nog is een rechtszaak vele malen beter dan het idiote gedrag van ISIS of andere terreurgroepen die ongenadig er op los moorden. Met dit geweld schiet niemand wat op.

Natuurlijk verdiende hij de doodstraf (of iig levenslang), hij was ook geen lieverdje.

fucking grappig hoe iedereen denkt dat het een irakeze probleem is. wacht maar tot deze gasten terug keren, en dan is het ineens oooh.. ik dacht dat ze turk waren niet meer zo grappig. Deze jongens zijn volgens mij alles behalve echt syrisch of irakees.

UPDATE:

Koerden gaan mee doen in het nieuwe irakeze regering:
http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2014/6/state8135.htm

teveeel verschillende geluiden dit XD

Zit killy er al te salaamkumwachlbachln?

Anders ver-van-mijn-bed-show.

Zit killy er al te salaamkumwachlbachln?

Anders ver-van-mijn-bed-show.

Ja hoor:

isis-syria-iraq.png

Maar zijn optreden was blijkbaar van korte duur:

Bp730VMIMAAWElo.jpg

deze guy die je hebt gepost was de nieuwe burgemeester gemaakt van Mosul.. ze hebben hem vlak erna gedood.

Terug
Naar boven