AndroidHealthClinic

IS: nasleep

:roflol:

wtf heb je het allemaal over, er lopen daar maar een handjevol turken die het arabisch niet eens goed machtig zijn.

---------- Toegevoegd om 01:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------

Natuurlijk verdiende hij de doodstraf (of iig levenslang), hij was ook geen lieverdje.

De term ISIS is de eerste merkwaardigheid, in de Egyptische mythologie betekent ISIS namelijk vruchtbaarheid en magie. Deze oorlog zoals deze van de westerse media wordt geschilderd is echter iets totaal anders.

Dan zijn er de geruchten dat voornamelijk de Amerikanen de vingers in de pap hebben, de EU en Saoedie Arabië in mindere mate. Reden: ondersteuning van deze troepen om het Syrische regime (Assad) omver te gooien.

Mosul zonder tegenstand ingenomen, terwijl het een van de meest aardolie rijkste gebieden ter wereld is, men zou het bijna kunnen geloven :rolleyes: .

De leider van de ISIS, generaal Ibrahim al-Duri, voormalig hoofd van de Baath partei en opvolger van Saddam behoord(e) sinds 2003 tot de most wanted list in de VS. En nu kan hij zonder enige interferentie van de VS grote gebieden veroveren?

Er zijn geruchten dat de ISIS wordt gefinancierd door drie grote bondgenoten van de VS, Kuweit, Qatar en Saoedie Arabië :o .

Volgens bronnen in Jordanië (regeringsniveau) zijn personen op sleutelposities werden in 2012 door de CIA en SF in samenwerking met Turkije in kampen in Jordanië opgeleid.

De persoon op de bovenstaande foto, in de vorige post is Tarkan Batiraschwili oftewel Umar al-Shishani een etnische Tsjetsjeen die de verhoudingen tussen de VS en Rusland wist te verscherpen. Tarkan is een creatie van het Potomac Institute en Jvari.

anonymous sources are anonymous.

Heeft iemand dat nederlandse filmpje van jihadisten in Syrie?

Ben wel benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Voor de goede stemming en de snorren lovers!!! hier hebben we een authentieke koerdische feest muziek XD

[Link niet meer beschikbaar]

De leider van de ISIS, generaal Ibrahim al-Duri, voormalig hoofd van de Baath partei en opvolger van Saddam behoord(e) sinds 2003 tot de most wanted list in de VS. En nu kan hij zonder enige interferentie van de VS grote gebieden veroveren?

Duri is spoorloos en ondergronds en is niet de leider van ISIS.

leider is Abu bakr al baghdadi

is het gelukt? kan me voorstellen dat je als phat phuk niet ver komt dan op je nek XD

is het gelukt? kan me voorstellen dat je als phat phuk niet ver komt dan op je nek XD

Ja die move lukte me wel man, alleen werd ik na een minuutje helemaal duizelig en me kaak begon pijn te doen.
Als 1 of ander downie op en neer springen is ook niet zo cool als ik dacht te zijn. :rolleyes:

Ja die move lukte me wel man, alleen werd ik na een minuutje helemaal duizelig en me kaak begon pijn te doen.
Als 1 of ander downie op en neer springen is ook niet zo cool als ik dacht te zijn. :rolleyes:

hahahahah sukkel XD waarom doet je kaak nou weer pijn... je moet wel op je benen landen XD

Een Koerdische staat vormen lijkt me redelijk makkelijk te kunnen gaan. Maar voor zover ik begrijp is er in de rest van Irak behoorlijk wat overlap tussen gebieden met een Soennitische meerderheid en gebieden met een sjiitische meerderheid. Als je dan ergens een grens tussen de twee trekt, lijkt me de kans op gewelddadige etnische zuiveringen wel vrij groot... Men gaat dan hoogstwaarschijnlijk etnisch homogene gebieden willen creëren (zie Bosnië).

Is er een samenwerking tussen Al Nusra en ISIS in de maak ? De 2 meest vooraanstaande van de extremistische groepen die een tijdlang oorlogje voerden met elkaar.

Nusra misschien onder de indruk van de kracht van ISIS (Irak) en ISIS van uit zijn kant iets toleranter zodat Nusra ze kan accepeteren.

Iraq's Prime Minister Nouri Maliki has rejected calls for a national salvation government to help counter the offensive by jihadist-led Sunni rebels.
Such calls represented a "coup against the constitution and an attempt to end the democratic experience", he warned.
The US has led appeals to the country's political leaders to rise above sectarian and ethnic divisions.

Gevaarlijke taktiek van Maliki.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven