MuscleMeat

IS: nasleep

Welke leugens zijn er rond IS? Ze brengen alles zelf, zonder scrupules, naar buiten. :roflol:

Maar goed dat we Lange Frans hebben. Kan het altijd wel even goed duiden voor ons schapen. Een normaal leven Naar hun normen waarschijnlijk wel. Wat drive by shootings, koppen afhakken, AK-47 legen op een rijtje mensen, bermbommen plaatsen, zwaar geschut gebruiken etc. Het normale leven van een IS-strijder.

Dat is ook tijdelijk natuurlijk. Kijk naart docu van vice nieuws, daar leidden ze een normaal leven.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Welke leugens zijn er rond IS? Ze brengen alles zelf naar buiten. :roflol:

Convert or die tegenover christenen zijn flagrante leugens.

En:

http://www.slate.com/blogs/the_slat...human_rights_lawyer_in_mosul_reports_say.html

Slate zegt het hier correct: reportedly

Ik vind u gedachtengoed veel gevaarlijker dan die van isis. Al die westerse waarden gooi je overboord wanneer iemand 3000 km verder allahu akbar roept.

Wat jij vindt boeit me niet zoveel eigenlijk, gasten moeten dood en het liefst zo snel mogelijk. Maar dat geldt voor iedere terrorist, maakt me geen ruk uit of het IRA, ETA, RAF, Lichtend Pad of welke debiele groepering ook is. Afmaken die zooi, rechten zijn verspeeld als je terrorist wordt.

Wat jij vindt boeit me niet zoveel eigenlijk, gasten moeten dood en het liefst zo snel mogelijk. Maar dat geldt voor iedere terrorist, maakt me geen ruk uit of het IRA, ETA, RAF, Lichtend Pad of welke debiele groepering ook is. Afmaken die zooi, rechten zijn verspeeld als je terrorist wordt.

Ik zei het al eerder en zal het nog eens zeggen: lekker simpel.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan toch..

Zes Belgische F-16's vertrokken richting Jordanië

Vanop de luchtmachtbasis van Florennes zijn omstreeks 16.30 uur zes Belgische F-16's vertrokken naar de luchtmachtbasis van Araxos in Griekenland, een tussenstop op weg naar Jordanië. Vanuit Jordanië zullen ze ingezet kunnen worden in de strijd tegen Islamitische Staat, dat delen van Irak en Syrië controleert. Het parlement stemde met 114 ja-stemmen, 2 neen-stemmen en 10 onthoudingen in met een militaire actie in Irak.

De toestellen worden vergezeld van 120 militairen en vliegen morgen door naar de basis Mufaq Salti, bij de stad Azrak, op zowat honderd kilometer van de Jordaanse hoofdstad Amman. Minister van Landsverdediging Pieter De Crem bevestigde dat ook een C130-toestel met de militairen aan boord is vertrokken.

Kamerdebatten
De voltallige Kamer sprak zich deze middag uit over de missie. In de verenigde Kamercommissies Defensie en Buitenlandse Zaken van afgelopen woensdag kreeg de missie al een grote meerderheid achter zich.
Lees ook
Live: Kamer debatteert en stemt over inzet F-16's in Irak
"Soldaten komen best niet buiten in uniform"

Kolonel Thierry Dupont. © belga.
De debatten waren nog steeds aan de gang toen de vliegtuigen de lucht in gingen, waardoor ze zonder formele toestemming voor een missie opstegen. Volgens minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders is dit geen ongewone gang van zaken. "Dit was reeds het geval bij de operatie in Libië", zegt hij. "Diensten van diplomatie en defensie bereidden deze operatie voor. Ik bevestig dat ze al klaar staan in Griekenland. Er zal geen enkele interventie komen zonder dat Kamer gestemd heeft."

Vanuit de oppositie kwam meteen zware kritiek op deze gang van zaken. Wouter De Vriendt (Groen) noemde het een belediging voor de sprekers dat de regering al groen licht gaf voor het vertrek van de F-16's naar Jordanië voor er gestemd was. Uiteindelijk bleek uit de stemming een brede steun voor de missie: het parlement stemde in met 114 ja-stemmen, 2 neen-stemmen en 10 onthoudingen.
-------------------------------

Eindelijk! f**k toestemming van de kamer... Stay safe!!

http://www.youtube.com/watch?v=vwBbrngafl0

Ik zei het al eerder en zal het nog eens zeggen: lekker simpel.

Voor dat soort simpele figuren bestaat alleen een simpele aanpak. Afmaken als een dolle hond. Beter simpel dan de apologeet spelen voor terroristen met een volledig gestoord hoger doel.

[Link niet meer beschikbaar]

Allemaal anti-IS propaganda! :mad:

In het kader van simpelheid een simpele enquete toegevoegd.

Als simpele geest kan ik dat zeker apprecieren Eric.

Isis is een islamitische staat in het oude 'syrie en irak'. Ze hebben hun eigen wetten en leefregels. Iedereen die daar wil wonen, prima, maar ze moeten zich aanpassen aan hun normen en waarden.

Syrië en Irak zijn idd landen met een oude historie, een rijke historie en de ontwikkelingen in die landen hingen enigzins samen met de islamitische cultuur. Akkoord, maar IS presenteer je nu alsof het voort borduurt op eeuwen van culuur, maatschappij en geloof. Je doet alsof de denkbeelden van IS gelijk staan een de eeuwenlange cultuur in die landen. Nu normen en waarden IS is totaal niet gelijk aan de normen en waarden van de cultuur daar door de eeuwen heen. IS beroept zich op de islam en maakt op basis van de meest fundamentalistische zienswijze van de islam een RECONSTRUCTIE van de sharia. Die reconstructie is niet gebaseerd op eeuwen islamitisch zijn. Die stroming is vol van tegenreacties op de VS, Israel, het westen en andere culturen. Het is een totaal nieuw fenomeen en dit fenomeen heeft niks te maken met hoe men leefte eeuwen in de woestijn. Dit is Islam on steroids! En als er geen basis is dat mensen zo leven als IS nu wel ook niet eeuwen terug niet, dan is het een nieuwe groep zo hyper extreem die alles opeist. Op basis daarvan kan je toch niet verachten dat men zich moet aanpassen.

Kraft is weer dissident aan het doen, even de AIVD mailen.

Terug
Naar boven