Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar goed dat we Lange Frans hebben. Kan het altijd wel even goed duiden voor ons schapen. Een normaal leven Naar hun normen waarschijnlijk wel. Wat drive by shootings, koppen afhakken, AK-47 legen op een rijtje mensen, bermbommen plaatsen, zwaar geschut gebruiken etc. Het normale leven van een IS-strijder.
Welke leugens zijn er rond IS? Ze brengen alles zelf naar buiten.![]()
Dat is ook tijdelijk natuurlijk. Kijk naart docu van vice nieuws, daar leidden ze een normaal leven.
Ik vind u gedachtengoed veel gevaarlijker dan die van isis. Al die westerse waarden gooi je overboord wanneer iemand 3000 km verder allahu akbar roept.
Wat jij vindt boeit me niet zoveel eigenlijk, gasten moeten dood en het liefst zo snel mogelijk. Maar dat geldt voor iedere terrorist, maakt me geen ruk uit of het IRA, ETA, RAF, Lichtend Pad of welke debiele groepering ook is. Afmaken die zooi, rechten zijn verspeeld als je terrorist wordt.
Ik zei het al eerder en zal het nog eens zeggen: lekker simpel.
Ik zei het al eerder en zal het nog eens zeggen: lekker simpel.
Deze post had zeker niet gehoeven.Als simpele geest kan ik dat zeker apprecieren Eric.
Je geboorte ook niet, maar we zitten toch mooi met je opgescheept.
Ik mag je wel hoor....Isis is een islamitische staat in het oude 'syrie en irak'. Ze hebben hun eigen wetten en leefregels. Iedereen die daar wil wonen, prima, maar ze moeten zich aanpassen aan hun normen en waarden.