Fitness Seller

IS: nasleep

Een reactie van IS zou Lange Frans niet verbazen. 'Mocht er wel wat gebeuren dan is het onze eigen schuld. Niet alleen die van de politici, want wij (de kiezer) hebben ze die plek gegeven. Ik zal geen traan laten als er wat zou gebeuren. Al denk ik niet dat er wat gaat gebeuren. Het is vooral bangmakerij.'

Tot slot geeft hij nog zijn visie over het ontstaan van de organisatie. 'Heel IS is opgezet door de CIA. Bewapend, getrained alles erop en er aan.'

:roflol:

Wat is het toch een mong**l.

Wat een kut mong**l.

:roflol:

Wat is het toch een mong**l.

Maar de moord op Fortuyn had niets te maken met die nertsen.

Kamervragen

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

IS = terroristen. Terroristen moet je altijd unfair behandelen. Groeperingen die met (zwaar) geweld hun wil opleggen en dreigen wereldwijd aanslagen te plegen hebben geen bestaansrecht. Ook geen recht om verdedigd te worden, het enige recht wat ze hebben is het recht op volledige vernietiging. Wie zich moedwillig bij IS aansluit heeft zijn rechten verspeeld. Met terroristen onderhandel je niet, terroristen geef je geen ruimte.

Dit is wel heel zwart/wit. Gelukkig laat Brotoscience ook de positieve punten van IS zien. Wist je bijvoorbeeld dat er bijna geen dronken mensen meer op straat zijn te vinden sinds de oprichting van het Kalifaat?

Nou, wat fijn!

Nayyyyyy

Nay!

Ray!

Hij accepteert de stemming toch niet. De zionisten hebben de stemming immers beïnvloed.

Gay.

En de CIA, die heeft onze accounts gebruikt om te stemmen

Haha deze twee pareltjes kon ik jullie niet onthouden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IS = terroristen. Terroristen moet je altijd unfair behandelen. Groeperingen die met (zwaar) geweld hun wil opleggen en dreigen wereldwijd aanslagen te plegen hebben geen bestaansrecht. Ook geen recht om verdedigd te worden, het enige recht wat ze hebben is het recht op volledige vernietiging. Wie zich moedwillig bij IS aansluit heeft zijn rechten verspeeld. Met terroristen onderhandel je niet, terroristen geef je geen ruimte.

Paar pagina's terug ging het over de definitie van terrorist.
Wat voor doel heeft men bereikt met een actie zoals 9/11?

e2b6q.jpg

Spulleke hoor

[Link niet meer beschikbaar]

Ja dat anti Amerikanisme is er volledig ingebakken bij hun. USA is evil, IS en Rusland zijn goed. Of zoiets.

Nuance aanbrengen is overigens prima maar bij IS past gewoon geen nuance.

En dus is het ok volgens u om leugens te verspreiden rond IS? (Cfr mensen rechten activiste vermoord?)

Elders heb ik ook gelezen dat ze de doodstraf kreeg van een rechtbank.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Volgens mij was en is het regime in Syrië wel blij met die luchtaanvallen.

Dus??

Als ze ter dood veroordeeld is door een rechtbank die de achterlijke regels van de sharia/IS hanteert dan is het gewoon terecht jongens, stoppen met leugens verspreiden dat IS onschuldige mensen vermoord!

Ik vind u gedachtengoed veel gevaarlijker dan die van isis. Al die westerse waarden gooi je overboord wanneer iemand 3000 km verder allahu akbar roept.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Als ze ter dood veroordeeld is door een rechtbank die de achterlijke regels van de sharia/IS hanteert dan is het gewoon terecht jongens, stoppen met leugens verspreiden dat IS onschuldige mensen vermoord!

Je houdt je aan de regels, hoe stom ze ook zijn volgens de interpretator.

Eric ban die vent gewoon :roflol: dit gaat echt te ver

Terug
Naar boven