XXL Nutrition

IS: nasleep

Based gorbatsjov is based

http://www.standaard.be/cnt/dmf2014...=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Obama had in zijn opsomming van de 'globale dreigingen' de 'Russische agressie' (versus buurland Oekrane) op plaats twee gezet, na de ebola-epidemie, maar nog voor de 'dreiging van de Islamitische Staat' en aanverwante terreurbewegingen. 'Er is maar n wezenlijke dreiging in de wereld, en dat is de aanspraak op wereldheerschappij van Washington', reageerde Gorbatsjov op de Russische radiozender RSN. Wat Obama deed, 'was geen politieke dialoog, maar een belediging'.

Move over amerika, ik heb goesting in noodles en rijst.
Tis tijd voor een china hegemonie

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Syrië en Irak zijn idd landen met een oude historie, een rijke historie en de ontwikkelingen in die landen hingen enigzins samen met de islamitische cultuur. Akkoord, maar IS presenteer je nu alsof het voort borduurt op eeuwen van culuur, maatschappij en geloof. Je doet alsof de denkbeelden van IS gelijk staan een de eeuwenlange cultuur in die landen. Nu normen en waarden IS is totaal niet gelijk aan de normen en waarden van de cultuur daar door de eeuwen heen. IS beroept zich op de islam en maakt op basis van de meest fundamentalistische zienswijze van de islam een RECONSTRUCTIE van de sharia. Die reconstructie is niet gebaseerd op eeuwen islamitisch zijn. Die stroming is vol van tegenreacties op de VS, Israel, het westen en andere culturen. Het is een totaal nieuw fenomeen en dit fenomeen heeft niks te maken met hoe men leefte eeuwen in de woestijn. Dit is Islam on steroids! En als er geen basis is dat mensen zo leven als IS nu wel ook niet eeuwen terug niet, dan is het een nieuwe groep zo hyper extreem die alles opeist. Op basis daarvan kan je toch niet verachten dat men zich moet aanpassen.

Als de sunnis daar samen willen strijden met de Isis om controle op landjes te verwerven en volgens de 'regels van allah' te leven, dan kan dat. f**k de eeuwenoude traditie, dat is voor homo's. Democratie is wat telt.

Brotoscience, uit welke regio van Vlaanderen kom jij eigenlijk?

Wil je even langsgaan Cools? :roflol:

Based gorbatsjov is based

Als de sunnis daar samen willen strijden met de Isis om controle op landjes te verwerven en volgens de 'regels van allah' te leven, dan kan dat. f**k de eeuwenoude traditie, dat is voor homo's. Democratie is wat telt.

Is IS dan democratisch aan de macht gekomen daar? Volgens mij toch meer met het zwaard.

Lol, gent h

Is IS dan democratisch aan de macht gekomen daar? Volgens mij toch meer met het zwaard.
Ja, en wie dat tegenspreekt dient veroordeeld te worden tot de doodstraf. Niets mag de democratie voor de voeten lopen, dus dat is gewoon terecht dan. Of ben jij soms tegen democratie?

Ik denk dat het voor de soennitische stammen ook niet mogelijk was om via diplomatieke weg hun macht door te drukken, dus ze konden niks anders. Anders zouden ze nu ook niet herp derpen samen met de IS. Aangezien IS samen met de non-isis sunnis ten strijde trekken EN dat ze gesteund worden door de sunni burgers, neem ik aan dat ze gesteund worden door de bevolking en dus is de situatie vergelijkbaar met de arabische Lente in oa Libie en Syrie.

Moest IS helemaal niet gesteund worden door de algemene sunni populatie, dan zou ik hun opmars ook niet steunen. Dan zijn ze gelijk aan de tientallen andere insurgents groep in Irak, een bende marginalen.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Rasechte hollander

Bye4-oyCQAAectG.jpg

:roflol:

Several demonstrations in #Syria in support of Jabhat an-Nusra and opposing the US coalition air strikes

BydiXGEIcAAqIqW.jpg

BydiW6ZIcAAS1e6.jpg

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

#Syria: several hundred people in #IS free areas shouting 'Islamic state is here to stay' way to go Obama! http://youtu.be/Zo66hKyG5q8

(als ze nie meedoen, dan worden hun hoofden afgehakt :roflol:)

Ik heb dit topic helemaal niet meer gevolgd, eigenlijk omdat het me geen ene fck boeit allemaal. Maar als ik het zo lees kunnen jullie wel een steuntje in de rug gebruiken. Vandaar deze pic van ISIS, 100 welteverstaan.
Ik ben dus tegen vernietigen!

De 'missless' van Obama die kinderen vermoorden. Ziet er ook niet geregisseerd uit eigenlijk, zeker gefilmd door de Syrische Lenie Riefenstahl? Triumf des Hakbars.

Abu Muhammed Zarqawi @AbuMuhammed88 9 min.
#IS Veranderd naam koerdische dorp 'ayn al-Arab in 'ayn al-islam. En roept alle koerdische vluchtelingen terug m in alle veiligheid te leven

@Souhman1 1 u
Het aantal jihad gangers die zich aangesloten heeft bij #IS sinds de VS aanvallen is verdubbeld!

Ghazi @abuaminah_ 2 u
Allahu akbar! #IS renames 'Ayn al-'Arab to 'Ayn al-Islam, says it will protect Muslim #Kurds, and calls for them to return. #Syria "#Kobane"

Anjem Choudary @anjemchoudary 3 u
Alhamdulillah I've been released from police custody. Just in time for Cameron to declare war on Islam & Muslims in Iraq & Syria subhanallah

Onze britse sharia for Uk is weer op vrije voeten :)

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Never forget:

Amerika kon nooit in syrie binnenvallen omdat ze geen VN mandaat hadden, terwijl assad barrel bombs dropte op zn burgers en chemische shit verspreidde. Maar Isis hebben ze wel aangevallen binnen syrie zonder VN mandaat.

Just america things :)

en nog wat Linkse hippie shit, mag ook wel :)

Jamie @jtlovell1979 24 sep.
Sorry we closed care homes..no money. Sorry we cut disability benefits..no money. Bedroom tax? Sorry..no money. Missiles? Ooh, found some.

En kobani is in handen van Isis

usama ni @usamani1 18 min.
#IS flag raised over Kobani

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rekt!

Zogezegd een aid worker in syrie, geeft coordinaten door op twitter. Wat een mong**l :roflol:
Zijn hoofd wordt sowieso afgehakt

REPORT @oscarbergamin

"aid worker" in #Syria, but giving COORDINATES OF #IS POSITIONS AWAY

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Several demonstrations in #Syria in support of Jabhat an-Nusra and opposing the US coalition air strikes

http://pbs.twimg.com/media/BydiXGEIcAAqIqW.jpg
http://pbs.twimg.com/media/BydiW6ZIcAAS1e6.jpg

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

#Syria: several hundred people in #IS free areas shouting 'Islamic state is here to stay' way to go Obama! http://youtu.be/Zo66hKyG5q8

(als ze nie meedoen, dan worden hun hoofden afgehakt :roflol:)

Heb wat van die pro-ISIS optochtjes bekeken.,
Maar je ziet echt geen vrouwen gewoon, zelfs niet in full boerka ofzo.
Zouden ze allemaal in kelders aan kettingen zitten als seksslaven? :roflol:

Laatst bewerkt:
Goed opgemerkt!

Vrouwen mogen niet deelnemen aan dergelijke optochten? We hebben een shariakenner nodig hier :p

Terug
Naar boven