Fitness Seller

IS: nasleep

De resolutie legt wel op dat ze enkel boven Iraaks grondgebied mogen vliegen. Ze moeten wegblijven uit het Syrische luchtruim. IS is nochtans in beide landen actief, maar België wil niet deelnemen aan de strijd in Syrië zonder officieel mandaat van de VN. Voor Irak is dat niet nodig, omdat Bagdad de hulp van de VS en bondgenoten heeft ingeroepen.

Interdasting

Laatst bewerkt:
1. Over welke daden heb je het?
2. Hoe weet je of ze onbestraft gaan.

En 3, al zouden ze ongestraft gaan, je moet er rekening mee houden dat ze mannen tekort hebben en met andere belangrijkere zaken bezig zijn, met name : hun staat beschermen tegenover hun vijanden. Al de rest is van secundair belang. Islamitische staat is nog niet een staat zoals alle andere, het is zich nog steeds aan het ontwikkelen. Belangrijke nuance.

Genoeg artikels waarin de daden beschreven worden. Ze brengen het ook gewoon zelf naar buiten.

Straffen hoeft niet, maar de leiding kan dit wel afkeuren. Het lijkt me eerder dat ze dit steunen of zelfs de opdracht geven hiervoor.

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Twitter zou de beste bron zijn? :p

IS is geen staat, zal er nooit 1 worden, en niemand zou die ooit erkennen zelfs al was het er 1.

Ik vind niet dat IS vernietigd moet worden. Wel vind ik dat ze een gematigde lijder moeten krijgen die hen in toom houdt.
Her is niet dat de IS leden hun hele leven moorden etc. Dat is pas sinds kort. met andere woorden: de leden waren een paar jaar geleden waarschijnlijk gewoon brave burgers.

Als ze daar niet hadden moeten wonen waar dan wel? Gezien ze niet naar de buurlanden en Europa mogen.

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Belgi en Nederland is nog niet zo lang geleden ook vrij gelovig geweest. 2de wereldoorlog hadden ze ons ook maar moeten laten zitten (los van dat dit om andere redenen was)?

De daden van enkelen of velen maakt allen nog niet 'slecht'. Zelfs is 75 procent van moslims voor IS, nog altijd 25 procent die zelfs met dat geloof betere morele waardes hebben. Die verdienen toch een kans geloof ik.

Dat die 75 procent mee zou gaan vechten ginder heb ik geen probleem mee. Degene die de wandaden van IS steunen in geest mogen de gevolgen hier ook maar van ondervinden.

Deze daden worden ook niet door IS leiders bestraft wat aantoont dat zij achter deze gedachtegang staan. Hierdoor klopt de theorie van sommigen over IS al niet als ze deze vergelijken met US of bepaalde andere landen. Daar zijn daders van wandaden in hun eigen leger nadien dus wel bestraft.

WO2 is ook begonnen door een kleine groep idioten die de macht grepen en vervolgens de halve wereld in rep en roer bracht.
Dus ja, land op slot, die gasten elkaar laten uitmoorden en de last man standing maaien wij neer.
Dan lekker de natuur zijn gang laten gaan daar en over een jaar of 30 herpopuleren als dat nodig is

WO2 is ook begonnen door een kleine groep idioten die de macht grepen en vervolgens de halve wereld in rep en roer bracht.
Dus ja, land op slot, die gasten elkaar laten uitmoorden en de last man standing maaien wij neer.
Dan lekker de natuur zijn gang laten gaan daar en over een jaar of 30 herpopuleren als dat nodig is

Wie bedoel je met ''een kleine groep idioten''?

Ik stelde de vraag aan Rob G en MMAjunkie he; het is niet mijn mening.

Ah :p Dan richt ik ook mijn vraag aan hun.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Dat wil IS ook bereiken ;) Het stopt niet bij Irak en Syrië voor hun.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Ik vind niet dat IS vernietigd moet worden. Wel vind ik dat ze een gematigde lijder moeten krijgen die hen in toom houdt.
Her is niet dat de IS leden hun hele leven moorden etc. Dat is pas sinds kort. met andere woorden: de leden waren een paar jaar geleden waarschijnlijk gewoon brave burgers.

Waren meestal criminelen dus met een al verwrongen morele ingesteldheid.

En het doet er dan nog eens niet aan toe of ze dit in het verleden gedaan hebben of niet.

Ja en dan? Uit een reportage eerder deze week bleek overigens dat veel Belgische rekruten een crimineel verleden hebben.

Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ---------- Waren meestal criminelen dus met een al verwrongen morele ingesteldheid. En het doet er dan nog eens niet aan toe of ze dit in het verleden gedaan hebben of niet.

Er is een groot verschil tussen een inbreker en een (serie) moordenaar.
Wat ik wil zeggen is dat veel IS leden voorheen geen moordenaars zijn. Met andere woorden: ze doen gewoon wat van hen verwacht wordt (lees: wat de leiding hen opdraagt). Als er een nieuwe leider komt die wat gematigder is, dan zal op lange termijn het geweld minder worden.

Zelf Al Qaida keurt IS af en vindt het te wreed...

Door IS proberen uit te roeien (waarbi ook onnodig burger slachtoffers vallen), zaai je alleen maar meer haat. Wat er weer toe lijdt dat er meer mensen lid willen worden als wraak.

En zo kan je dan generaties lang doorgaan.

Vanochtend gaf het Amerikaanse leger deze beelden vrij van de luchtaanval gisteren aan de Turks-Syrische grens. Het doelwit dat je ziet was een gebouw in handen van IS en lag enkele kilometers ten oosten van de grensstad Kobani, Noord-Syri.

Berichten over het effect van de bombardementen rond Kobani lopen uiteen. Volgens sommigen hebben de Koerdische strijders hier uit moed geput en konden ze dankzij de luchtsteun een aantal dorpen rondom de stad heroveren op IS. Anderen zeggen dat dit niet zal volstaan om Kobani te redden en vragen veel meer steun van buitenaf.

https://www.youtube.com/watch?v=d1kMXX9B518

Er is een groot verschil tussen een inbreker en een (serie) moordenaar.
Wat ik wil zeggen is dat veel IS leden voorheen geen moordenaars zijn. Met andere woorden: ze doen gewoon wat van hen verwacht wordt (lees: wat de leiding hen opdraagt). Als er een nieuwe leider komt die wat gematigder is, dan zal op lange termijn het geweld minder worden.

Zelf Al Qaida keurt IS af en vindt het te wreed...

Door IS proberen uit te roeien (waarbi ook onnodig burger slachtoffers vallen), zaai je alleen maar meer haat. Wat er weer toe lijdt dat er meer mensen lid willen worden als wraak.

Wie zegt dat het inbrekers zijn? Misdadigers hebben nogal een breed gamma aan mogelijkheden.

Plus hier een moord plegen gaat niet altijd ongestraft waardoor veel personen zich gewoon inhouden. En ginder kan het er zonder belemmering uit komen.

En dan nog eens gaat het niet om wat een leider zegt of wat ze in het verleden gedaan hebben. Het gaat erom dat ze nu moorden.

En moordenaars stop je ;)

Klopt. En door niks te doen werkt je hun megalomanie maar in de hand en krijgen ze veel meer aanhangers.

Topoplossing is er niet, het is damage-control.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Genoeg artikels waarin de daden beschreven worden. Ze brengen het ook gewoon zelf naar buiten.

Straffen hoeft niet, maar de leiding kan dit wel afkeuren. Het lijkt me eerder dat ze dit steunen of zelfs de opdracht geven hiervoor.

Ok, toon dan een paar. Als er zoveel zijn, dan ist makkelijk om er een paar te tonen.

Wie zegt dat het inbrekers zijn? Misdadigers hebben nogal een breed gamma aan mogelijkheden.

Leberecht zei dat ze een crimineel verleden hadden maar hij specifieerde niet wat dat zou zijn. Aangezien het hier gaat over lage ses arabs denk ik eerder aan diefstal en andere typische criminele daden geassocieerd aan arabtieners (vergeet daarbij ook niet dat onze staat ook biased is tegenover allochtonen vs autochtonen, daar moet je ook rekening mee houden.)

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Het al-Nusra-front, de Syrische tak van al-Qaida, heeft represailles aangekondigd 'overal ter wereld' tegen de landen die deel uitmaken van de internationale coalitie onder leiding van Washington.

Dankuwel belgie

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Voor idioten die twitter een slechte bron vinden.

Zowat alle jihadiexperts volgen jihadisten op twitter.
In belgie is dat van vlierden en van ostaeyen.

Ook site, geleid door diene lelijke oude islamofobe jew, gebruikt het.

SITE, een organisatie in de Verenigde Staten die toeziet op islamistische websites, zei zaterdag dat de tweets van een jihadist lijken te bevestigen dat de vermoedelijke leider van Khorasan, Muhsin al-Fadhli, bij bombardementen is omgekomen.

Laatst bewerkt:
Ok, toon dan een paar. Als er zoveel zijn, dan ist makkelijk om er een paar te tonen.

Leberecht zei dat ze een crimineel verleden hadden maar hij specifieerde niet wat dat zou zijn. Aangezien het hier gaat over lage ses arabs denk ik eerder aan diefstal en andere typische criminele daden geassocieerd aan arabtieners (vergeet daarbij ook niet dat onze staat ook biased is tegenover allochtonen vs autochtonen, daar moet je ook rekening mee houden.)

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Dankuwel belgie

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Voor idioten die twitter een slechte bron vinden.

Zowat alle jihadiexperts volgen jihadisten op twitter.
In belgie is dat van vlierden en van ostaeyen.

Ook site, geleid door diene lelijke oude islamofobe jew, gebruikt het.

Topic staat vol ermee ;)

Jij maakt teveel veronderstellingen.

-

Laatst bewerkt:
IMG_bui_tab1_2_1_8V128NB9.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=-wmdEFvsY0E

Ook propaganda maar wel grappiger dan die zooi van IS.

Terug
Naar boven