MuscleMeat

It's time for some serious weights

zeker, vandaag zette hij een indrukwekkende prestatie neer vond ik.
maar daar win je de biest houtakker B niet mee :D

vitrine lol

ja maar robbert wel :roflol:

vitrine pay attentie of ga slapen!!!

ok sorry eray ik ga wel slapen

of neem een tikkie maat! ketamine mag ook

Was een chille training Mike! Congrats nog met die Log! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.250
Thats the confidence i was talking about :D

We gaan sowieso ****ing hard beesten. :cool:

That's the spirit :D

heb net trouwens nog ff paar reps met 45, 70, 80kg log gemaakt. en beetje deadlift app aangeraakt op laag gewicht
paar fusten erop gelegd

en de 200 power stairs van de grond losgetild maar niet erop gekregen, gaat goed komen de 20e

sterke mannen uit Limburg waren er ook

That's the spirit :D

heb net trouwens nog ff paar reps met 45, 70, 80kg log gemaakt. en beetje deadlift app aangeraakt op laag gewicht
paar fusten erop gelegd

en de 200 power stairs van de grond losgetild maar niet erop gekregen, gaat goed komen de 20e

sterke mannen uit Limburg waren er ook

De 200 met aangepaste handvat?

die limburgers kunnen er wat van he!
binnekort weer een wedstrijd mike?

weer lekker getraind mike! Hebben we ook limburgse concurentie in de c ? en wat voor dead hebben ze neergezet?

480 Easy hahah// Greatz limbo

Vandaag met enzo max en ik zelf (fausto) naar Biesthouthakker geweest..

Ook was Mike daar,

Ik had nog nooit in die Deadlift machine gestaan maar tog nog de 400 kg gelift.. denk op de wedstrijd wel 410 / 420.. Max had een beetje last van zijn boven rug maar denk wel dat hij rond de 520 in die machine trekt.. Me broer enzo was tot 480 gegaan was vrij easy zit ook meer in maar het was Warm poe peo..

Toen gingen we de Boom doen..

45 kg leeg geloof ik.

paar keer geprest. Even wenne was het. Smaller dan de Ifsa en handvaten waren raar mja ..

70 kg ging wel easy.,
toen de 90 gepakt maar Failde die.. wel nog de 80 gepakt.

Max had de 100 log 3 x maar maxi kan ongeveer de 120 op die boom. Enzo had ook de 100 kg 2 x.

Toen gingen we Futsen laden..

Was even wennen de 65 ging easy de 75 ook. @ 1.65. Toen de 85 wat een k*t ding die ging er gewoon niet op bij mij .. terwijl de 95 erop vloog..

Max had last van ze rug dus ruste uit hij wou alleen even de onderdelen aanvoelen en er zo voordeel uit halen..

Enzo had alles er op gekregen tot de 115 ( C klasse ) vrij easy voor hem.

ik geloof dat het

65 @ 1.65 m
75 @ 1.65 m
85 @ 1.65 m
95 @ 1.50 m ??
105 @ 1.50 m ??
115 @ 1.50 m ??

Toen nog de powerstairs aangevoeld.

Ik had zelf de 125 er 2 tot 3 x er op gegooid ging wel lekker beetje wenne met de hoogte met er opzette

toen de 175 4 x er opgezet.

toen was het voor mij genoeg.

Enzo had geloof ik 150 er een paar keer op gezet en de 200 kg ook een paar keer hij had totaal geen moeite met de hoogte toen die een paar Tips van die maxiation had gekregen met waar en hoe te staan..

Was een leuke dag / middag.

Grtz Fausto.

Hahha dan sta ik langs de zijlijn te kijken hoe robbert alles erop smijt. En dan kan ik de prijs innen hoogstwaarschijnlijk ook wel in de B-Klasse :rolleyes:

Nee want het is een teamwedstrijd en MOET jij minstens 1 lift verrichten. Dus dat zou zeer lastig worden voor jou in de B-klasse denk ik. :p

Nutteloze discussie.

Terug
Naar boven