MuscleMeat

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
480 Easy hahah// Greatz limbo

tof om weer eens wat nieuwe gezichten te zien.

ben vanmiddag eindelijk eens begonnen aan mijn true log. nu eens echt werk van maken.
morgen boortje halen en de handvat gaten eruit boren. heb hier nog wel wat 30mm dumbbells liggen die ik als handvat kan gaan gebruiken.

n6f1wh.jpg

kej0q9.jpg

de kant die nu bovenop staat is trouwens 30cm.
mooie maat dus

behoorlijk sterk voor je leeftijd mike! ...

@ fausto.. ik kan niet meer bukken gek... vrouwtje denkt dat ik door me rug ben gegaan.. bad shit dus... hopen dat ik snel weer serieus kan trainen !

sterke log mike

Lachen man die true log. Ik ga daar ook wekr van maken, als ik een boomstam heb en vakantie.

No offence maar ik begin uit te kijken naar fails van je (attemp1) :D

• #2.267
:D

zat sowieso niet veel kracht in die dag.. 115 en 105 gingen ook t*ring langzaam erop.

Man dat voelt toch ook niet lekker zo'n 125 fust op je:p

je zou beginnen te denken dat je het bewust doet

--

Laatst bewerkt:
  • #2.274
Hmm vorig jaar pakten frank en ik die fusten anders vast..

[Link niet meer beschikbaar]

we pakten de rand die het dichtst bij zat als het ware..maybe worth a try

bij de zwaardere zal het zo lastig gaan denk ik.. het gewicht icm met de hoogte.

de eerste 2 moeten er sowieso op een andere manier op idd. want dit kost veel tijd.

had gisteren al wat geprobeerd op die manier met de 65. maar was niet echt hersteld van zaterdag. dus deze week ff proberen.

dit is de manier die Paul mij leerde iig.

de hoogte is dit jaar ook hoger he

Hmm vorig jaar pakten frank en ik die fusten anders vast..

[Link niet meer beschikbaar]

we pakten de rand die het dichtst bij zat als het ware..maybe worth a try
volgens mij kom je dan een stuk minder makkelijk op hoogte... al zijn ze er wel weer makkelijker op te pressen, dus ik kan me voorstellen dat het als je kleiner bent een betere manier is. (voor mij zou dat denk ik niet zo zijn want ik hoef geen toeren uit te halen om op de goede hoogte te komen :))

bij de zwaardere zal het zo lastig gaan denk ik.. het gewicht icm met de hoogte.

de eerste 2 moeten er sowieso op een andere manier op idd. want dit kost veel tijd.

had gisteren al wat geprobeerd op die manier met de 65. maar was niet echt hersteld van zaterdag. dus deze week ff proberen.

dit is de manier die Paul mij leerde iig.

de hoogte is dit jaar ook hoger he

Hmm ja vond het er al wat hoger uitzien op je filmpje inderdaad haha. Denk dat het bij die lichte wel beter is om dichtbij de pakken en bij die zwaardere dan verder weg. Zolang je hem maar goed tegen jezelf aan kan drukken is het in feite goed.

volgens mij kom je dan een stuk minder makkelijk op hoogte... al zijn ze er wel weer makkelijker op te pressen, dus ik kan me voorstellen dat het als je kleiner bent een betere manier is. (voor mij zou dat denk ik niet zo zijn want ik hoef geen toeren uit te halen om op de goede hoogte te komen :))

Yeah vergiste me een beetje in de hoogte..zo te zien is die laatste nog niet bepaald laag te noemen. Lange mensen hebben hier idd niet echt een probleem mee, mja voor average guys zoals mike en ik is het wel belangrijk om even goed te kijken wat nou de snelste manier is.

Gaat wel een leuke wedstrijd worden denk ik, kom zeker kijken.

Yeah vergiste me een beetje in de hoogte..zo te zien is die laatste nog niet bepaald laag te noemen. Lange mensen hebben hier idd niet echt een probleem mee, mja voor average guys zoals mike en ik is het wel belangrijk om even goed te kijken wat nou de snelste manier is.
Klopt, het is zeker niet verkeerd om het eens gedaan te hebben (ook voor lange mensen). Ben in elk geval blij dat ik het ook even ben gaan proberen :)

• #2.278
ben lekker aan het knutselen geweest. de boom is snel klaar nu.
heb hem ook ff op de weegschaal gelegd. en op dit moment weegt hij 99kg... hopelijk gaat er nog iets van 10kg af als de handvat stukken er helemaal uit zijn.

ben begonnen met een stuk aan een kant eraf te zagen.. (met de handzaag) pfff wat was dat een pokken werk (33/34cm diameter aan die kant)

dit omdat hij kwa gewicht toen hij uitgebalanceerd was, aan een kant echt veelste lang was.
nu scheelt het 2-3cm ong. dus dat maakt mij niet zoveel uit.

toen ff een 38mm boor weesten kopen, touw gehaald, en prammen gehaald. 18 euries.. dus straks als ie klaar is heb ik een log voor 18 euro + een zak worstenbroodjes

ben gestopt halverwege het 1e handvat ong.. ben al vanaf 2 uur bezig. dikke pomp in me onderrug van het kromstaan

234pp3.jpg

kcgk6p.jpg

nz0d91.jpg

jaksiv.jpg

e8tvz5.jpg

goed bezig man!

Verdomme begint er aardig goed uit te zien!
Als je je 2e log wilt verkopen dan ben ik er wel nieuwsgierig naar. :)

Terug
Naar boven