AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

Hmm vorig jaar pakten frank en ik die fusten anders vast..

[Link niet meer beschikbaar]

we pakten de rand die het dichtst bij zat als het ware..maybe worth a try

eerlijk gezegd denk ik dat de techniek van mikeo beter is dan wat ik (wij) deden: je kan de barrel met mike's techniek nog een beetje semi-logcleanen om hem hoger op de borst te krijgen om de barrel erop te leggen.

Lekker bezig met knutselen Mike!

eerlijk gezegd denk ik dat de techniek van mikeo beter is dan wat ik (wij) deden: je kan de barrel met mike's techniek nog een beetje semi-logcleanen om hem hoger op de borst te krijgen om de barrel erop te leggen.

Yep dat is het handige als je de fust van onderen pakt merk ik. Je kan het lekker door rollen en dan naar voren hangen en je hebt zo al weer een stukje hoogte mee. Blijft wel zwaar natuurlijk, ik zou daar eens een keer langs gaan om alvast het onderdeel te proeven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.284
meh k*t zooi
gisteren gewoon op tijd te bed
vandaag 2 uurtjes langer blijven liggen in bed.. was echt te moe gewoon.

mjah ik kom dus 2 uur later op school aan. voor mij geen probleem. ik haal die uren wel in.
had mijn mentor naar mijn pa gebeld.. was mijn pa niet blij mee.
ik mijn pa gebeld begon die allemaal moeilijk te doen, te zeggen dat ik het huis uit moet en maar bij me moeder moet gaan wonen. en toen werd ik boos.
en ik link dit dus aan de acties van mijn mentor dat ze weer allemaal moet gaan bellen..
ik ben potverdomme nooit ziek geweest, zij al 2 keer dit jaar. ben bijna altijd aanwezig

ben naar het lokaal toegelopen waar mijn mentor zat, en gevraagd of ik met haar kon praten.
jammer genoeg me eigen niet in kunnen houden en daar met tafel en stoel gegooid. gesprek met de directrice.. ik mocht gaan van school. donderdag om 09.00 gesprek weer. mjah ze begrijpte het wel denk ik.

ook nog op tafel geslagen helaas, hopelijk gat dat goed komen met push presse straks

Laatst bewerkt:
Ja man, wel goede shit om in je training te stoppen!

maarre... met stoelen gooien :o ??

jonge toch, te veel testo boy!

Mooie verhalen weer, maar wel k*t altijd gezeik om niks. Kreeg 2 maanden terug ook de neiging om de tafel op de directeur ze kop te gooien met ze irritante gelul.

Rustig aan.

• #2.289
ik houd helemaal niet van gezeik en trammelant..
maarjah ff rustig aan totdat me pa op rust is.

ik zelf ben altijd na een paar minuten alweer in normale modus. maar heel ff boos altijd.

Beetje jammer van dat met tafel en stoel gooien man... maar ja, dat weet je zelf ook wel.

roid rage!

je kwam zo rustig over !

Mike ga jij zondag bij Biest trainen?

• #2.294
ik ben ook een heel rustig type.
alleen af en toe barst de bom

Mike ga jij zondag bij Biest trainen?
ligt eraan wat Mino doet

Beetje jammer van dat met tafel en stoel gooien man... maar ja, dat weet je zelf ook wel.
ja, op dat moment dan knapt er iets. komen mijn emoties eruit en dan begin ik met dingen te gooien en op dingen te slaan :(

Maar na regen komt zonneschijn. een leuke training

Push Press
10 x 20
5 x 40
5 x 60
3 x 80
1 x 95 PR film
F x 100. hij was close.. deze zal niet lang meer duren :D
3 x 85
3 x 85
5 x 85 PR
en 2 x 3 x 85 is ook nog nooit gelukt

Bench Squat
10 x 20
5 x 60
5 x 100
3 x 130
3 x 150
3 x 160 film
nog nooit boven de 120 hiermee, gegaan, dus alles vanaf 130 is pr

Deadlift
5 x 60
5 x 100
3 x 130
3 x 160
1 x 200
wilde gewoon ff een single met 200 maken

Barbell Rows
ff afpompen
10 x 60
10 x 60
10 x 60

filmpjes komen eraan
filmpjes: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/filmen-lifts-idee-138560/index367.html#post4954906

Laatst bewerkt:
Mooie training maar je zult je toch een beetje onder controle moeten gaan houden imo

geen fails op filmpje deze keer :sad:

:jk: mooie prs

haha nice pp ;) scheelde weinig trouwens :o

Laatst bewerkt:
Je hebt wel een mooie PP gemaakt. Die squats zagen er wel easy uit, je had wel meer kunnen doen?

Hmm je komt altijd zo rustig over:p

• #2.300
Thnx. mjah 100kwam ongeveer even ver als waar de 95 lastig ging.

100 val ik na biest houtakker aan denk ik. dan moet hij er wel inzitten :) ik own gelukkig me eigen bw nu wel

en ik heb ADD. ben vrij rustig. in me kop vaak druk. af en toe buitensporig

Terug
Naar boven