Fitness Seller

It's time for some serious weights

Had het wel tijdens de Beginnerswedstrijd Powerliften, in het begin had ik zoiets van kan ik wel me opener van 140 Squat wel? (terwijl ik enkele weken ervoor 5x5 ermee deed)
En ik maar twijfelen en nerveus zijn etc. uiteindelijk gingen me beurten meer dan goed. Dus het is gewoon mentaal maar zo'n week rust doet je echt goed. Dus niet meer trainen Mike! Anders gooi ik je true log naar je. ;)

Het is sowieso altijd deels psychisch. Als je je er zelf niet goed bij voelt zal het altijd wat minder gaan.

Het is sowieso altijd deels psychisch. Als je je er zelf niet goed bij voelt zal het altijd wat minder gaan.

Nope, bullshit.
Voelde me tijdens de beginnerswedstrijd niet goed en heb toch 2 PR's neergezet. Wilskracht kan soms verbazingwekkende dingen met je doen. :p

Zeer zeker geen bullshit!

Als jij je niet goed voelt is het meestal zo dat het niet lekker loopt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.405
idd zeker geen bullshit

je moet er wel zelf vertrouwen in hebben dat het goed gaat komen.. met dat vertrouwen kun je een stuk meer imo

• #2.406
I'm ready.
wel iets te veel geslapen laatste paar dagen, eerste paar uur iedere keer alles stijf. morgen eens ff wat minder slapen.

vanavond nog een BBQ met het jongerencentrum waar ik vrijwilligerswerk doe. lekker met wat vloeibare koolhydraten erbij. flink bunkeren dus.
dan zaterdag heb ik nog een bak ben & jerries voor staan
nog een pizza
en dan ga ik nog bunkeren bij de mac :D

Zo te zien ga jij die 92kg wel halen. Gelukkig dat er weinig loop onderdelen in de wedstrijd zitten.

succes zo mike

• #2.409
Vandaag lekkere wedstrijd gedraaid

uiteindelijk 8e van de 9 geworden
maar toch heel tevreden, want wel gewoon goede lifts neergezet en weer wat ervaring rijker
we hebben goed geknald

Odd 1- Log lift
1e beurt: 80kg lekker
2e beurt: 90kg geen pr, wel wedstrijd pr :D mooi dus
3e beurt: 95k fail

Odd 2- Farmers
lekker gelopen, volgens mij iets van 60m of iets meer of minder, is een PR met dit gewicht. heb dit met 2 turns gedaan. toen bij de 3e turn zo ik de turn niet hebben gehaald

Odd 3- Fusten laden
eerst Fawaz de 65
toen ik: 75, 85
toen fawaz: 95, 105 bam, dat deed ie ff mooi :)
toen ik: 115
redelijk goeie tijd

Odd 4- Deadlift toestel
360-400-440-480-500- en toen bij de 520 weer een ealt tear, werken aan me grip dus. want denk dat ik hem nog wel los zou kunnen krijgen met straps. maar dat doet er niet toe
fawaz heeft hier ff laten zien hoe het moest. 520 :D

Odd 5- Power stairs
fawaz de 125 er helemaal opgezet
ik de 150
toen fawaz 1 tree van de 175, toen was het leeg. heb ik die 175 er verder opgezet.
200 ging kwa uitliften easy, maar techniek niet goed en kreeg hem niet hoog genoeg om op de trede te liften. helaas. volgende keer beter.

Toffe wedstrijd, goed georganiseerd!

en zo te zien sta ik stukje minder vet als bij de NCC, mooi meegenomen dus weer wat spiermassa gepakt afgelopen periode

filmpje komt later
3tz0w.jpg

257efpf.jpg

Laatst bewerkt:
Goed geknald weer Mike! Ben benieuwd naar de filmpjes.

Nice Mike ! wie is er 1e geworden in de C ?

• #2.412
Nice Mike ! wie is er 1e geworden in de C ?

Teun en Dave (of david) panders
maar die david was ook echt een beest. deed volgens mij nog 580 op de bakdeadlift. en volgens mijn moeder zag het er nog erg easy uit

en Thnx Berry

voor de volgende wedstrijd gewoon lekker wat technischer worden. kracht is er wel goed aanwezig denk ik

Laatst bewerkt:
Goede wedstrijd gedraaid! En weer wat PR's erbij!

was egzellig mister nasty eelt tear

en netjes gepresteerd

Jij ook klasse gedaan mike. Zo te zien was de concurrentie zwaar

Wel een lekkere wedstrijd gedraaid toch:).

Goed gedraaid, sterk deelnemersveld was het voor een C wedstrijd.

Top wedstrijd gedraaid man, jij beloofd wat voor de toekomst!!

Nette prestatie Mike, ben benieuwd naar de filmpjes;)

Terug
Naar boven