MuscleMeat

It's time for some serious weights

Ik denk het wel, Sarko organiseerd nog meer vrachtwagenwedstrijden dit jaar dus hij zal nog wel gaan trainen.

We hebben beiden fouten gemaakt makker, it's part of the game. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.444
very nice fawaz.
Thanks

Haha, zat net je youtube kanaal te kijken. Moest erg lachen om die 110 bench fail, prachtig hoe je je eronderuit werkt.

Die filmpjes van je wedstrijd waren erg vet, flink sterk ben je dude!

• #2.447
Haha, zat net je youtube kanaal te kijken. Moest erg lachen om die 110 bench fail, prachtig hoe je je eronderuit werkt.

Die filmpjes van je wedstrijd waren erg vet, flink sterk ben je dude!

haha hij blijft leuk ja :D
Thnx. maar nog lang niet sterk genoeg

Militairy Press
10 x 40
5 x 40
5 x 50
3 x 70
3 x 70
3 x 70 PR
com: lekker :D

OH walking plate lunges
16 x 10
20 x 20
20 x 20
com: vrij lastig. erg hoog hartslag na de 2e set

Pendlay row
8 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80

BB Curl
8 x 40
8 x 50 (4 strict maar)
8 x 40

Dips
8 x
8 x
8 x

voorlopig even mp denk ik (4 weken ofzo). ivm de grote belasting van push press.
daarna weer push press.
hopelijk heb ik tegen die tijd een fat bar

http://www.youtube.com/watch?v=QuehSghAp3I

Laatst bewerkt:
Ga je een echte fatbar kopen of van die fat gripz ?

• #2.449
ik wil het liefst een 60mm axle laten maken

wat gaj e met die fat bar doen dan?

• #2.451
wat gaj e met die fat bar doen dan?

pompen...

nee.
OH push press, deadlifts
dat zijn de twee belangrijke dingen waar ik hem voor wil gebruiken. vooral OH interesseert me wel.

verder misschien curlen ofzo voor de fun, maar dat word lastig met een 60mm denk :D

nice kerel! die pendlays zien er :thumbs: uit, ik zou alleen de muziek veranderen

pompen...

nee.
OH push press, deadlifts
dat zijn de twee belangrijke dingen waar ik hem voor wil gebruiken. vooral OH interesseert me wel.

verder misschien curlen ofzo voor de fun, maar dat word lastig met een 60mm denk :D

whats the use van thick bar deadlifts en push presses...?

als je die thick bar deads pronated gaat doen gaan je weights ws dusdanig omlaag dat je net zo goed alleen holds kan doen... en doe je ze mixed dan.. tjah... dan kan je imo net zo goed gewone deads doen? snap het nut niet zo heel erg van thick bar deads... puur voor de fun ofzo?

push presses, same story, kan er wel inkomen dat je een verschil merkt @ mp, merk ook verschil bij normaal benchen... maar bij push press? of is dat dan puur omdat het fijner is voor je polsen? of gaat het je puur om het cleanen wat je ervoor doet zodat je daar een beast in bent als je een keer een axle tegenkomt @ een wedstrijd?

voor curlen zijn ze wel brutal :cool:

Laatst bewerkt:
  • #2.454
I don't know..
maar ik zie erg sterke sterkste mannen er ook mee trainen.
en ik vind het clean gedeelte sowieso bruut.

http://www.youtube.com/watch?v=acAtNFgXgs4

edit: gewichten daar zijn excl stang zelfs nog :P

Laatst bewerkt:
? thick bar deads zijn gewoon extra heavy op je grip? en af en toe is het een strongman onderdeel

zal dan inderdaad wel voor appolons axle zijn oid, die kom je volgens mij in het buitenland toch heel wat vaker tegen @ wedstrijden...

enne thick bar is sowieso fun hoor... dus daarvoor is er niks mis mee natuurlijk

? thick bar deads zijn gewoon extra heavy op je grip? en af en toe is het een strongman onderdeel

mwah... mixed grip maakt het bij mij misschien 5-10 kilo uit... pronated faal je ws op 50% van je normale weights al dus dan kan je er net zo goed holds mee doen ;)

Laatst bewerkt:
  • #2.457
ik had vernomen dat omdat je zoveel moeite moet doen om het vast te houden, dat het ook extra nadruk legt op de rest die je ermee traint. (hams/onderrug) bijvoorbeeld

ik had vernomen dat omdat je zoveel moeite moet doen om het vast te houden, dat het ook extra nadruk legt op de rest die je ermee traint. (hams/onderrug) bijvoorbeeld

yeah... maar je kan je afvragen hoe boeiend het nog is als je pronated deads met thick bar doet met bijvoorbeeld 90 kilo terwijl je normaal 200 op reps kan ofzo.... dan zal die 90 kilo nou ook niet echt een enorm zinvolle prikkel zijn... kan je er beter rows mee doen oid ;)

kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar ik heb ze zelf gedaan en had niet het idee dat het zinvol was.

mixed grip hangt hij eigenlijk gewoon in men handen, dus dan maakt het imo al helemaal weinig uit

Ik hou van rows, curls met fat bar.

Ook leuk om vanboven op spotters te leggen en dan pullups te doen, coole grip.

Waarom dan niet gewoon van die handvaten ? veel goedkoper en je kan ze overal op zetten

Terug
Naar boven