MuscleMeat

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Thnx

En nut? Dat je een Stone makkelijker kan loaden

Gaat goed mike, dat word nog bikkelen de 20e. Ik ben er morgen ook bij, kom wat later. Ben om 14:00 in Tilburg en kom dan met een maat naar Biest. Tot dan.

• #2.385
toch maar ff rustig deload traininkje.. kon het niet laten

nu denk ik de rest van de week niks meer doen.
ben alleen iedere keer zo bang kracht te verliezen bij niks doen :P

Full Squat
10 x 20
8 x 60
3 x 80
5 x 80

Militairy Press
8 x 20
8 x 40
8 x 40

CGBP
8 x 60
5 x 70
5 x 80

bijna geen rust genomen.

nog 5 dagen :D

Laatst bewerkt:
toch nog goeie training, zou nu wel rust nemen tot zondag als ik jou was! veel suc6 alvast ;) heel miss dat ik nog kom licht aan een vriend of die wilt rijden.

Wat 5reppers squats op 50% kan nooit kwaad ;)

Succes met 5 dagen niet trainen :eek: :D

Succes alvast zondag :)

• #2.390
wat zouden jullie aanraden dan om te doen? heb nog maar 1 stm wedstrijd gedaan dus kan nog niet echt zeggen wat goed is :)

heb wel licht last van me pezen onderarm en bij mijn schenen van dat 2 x per week strongman gedoe laatste tijd. maar dat is te verwaarlozen, heb hier ook al een aantal weken last van.
en had vandaag lichte irritatie rechter lat, dus moest ff trainen. nu na het trainen nergens last van

Misschien je assistance wat meer highrep pakken, werkte bij mij goed.

• #2.392
Misschien je assistance wat meer highrep pakken, werkte bij mij goed.

zal dat nog eens doen dan donderdag ofzo.

want bij de NCC had ik op lichtgewicht 8 reppers gesquat van te voren. en toen waren me poten/onderrug nog gewoon zuur de avond van te voren :roflol: had lange tijd geen high reps gedaan

thnx voor de succes :) heb zin om te gaan knallen daar

zal dat nog eens doen dan donderdag ofzo.

want bij de NCC had ik op lichtgewicht 8 reppers gesquat van te voren. en toen waren me poten/onderrug nog gewoon zuur de avond van te voren :roflol: had lange tijd geen high reps gedaan

thnx voor de succes :) heb zin om te gaan knallen daar

Heb het over je assistance, niet over je squats. Neem gewoon lekker veel rust voor een wedstrijd, en goed veel eten.

ja ik zou nu ook gewoon rust gaan houden, je hebt die rust nodig! goed slapen goed eten.

wat is zwaarder mike
5 dagen niks doen of de wedstrijd ( mentaal gezien );)

tot aan de wedstrijd nu gewoon volledig rust nemen en veel vreten. meer hoef je niet te doen.

doe gewoon wat voor jou lekker voelt. Als je nu heel geforceerd rust moet gaan houden weet ik ook niet of dat goed is. Luister gewoon naar je gevoel.

Als ik naar mezelf kijk ben ik een typ dat zich na 5 dagen niet trainen afvraagt of ik de kracht nog wel heb. Ik mis dan het vertrouwen. Dus hou ik 2 hooguit 3 dagen voor de wedstrijd rust.... omdat ik anders zonder vertrouwen sta en dat is pas echt verschrikkelijk!

Volgens Berend is dat een valse gedachte! Een week rust maakt je niet slapper. Theoretisch ben ik het met hem eens. Maar het is mentaal zo lastig he.

Volgens Berend is dat een valse gedachte! Een week rust maakt je niet slapper. Theoretisch ben ik het met hem eens. Maar het is mentaal zo lastig he.

helemaal eens, en dan komt de afweging. Ga je voor wat theoretisch het best is, of voor wat het best voelt?

Terug
Naar boven