AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

oh zo :roflol:

enne check de edit ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
farmers heb ik niet goed getraind laatset tijd nee.. zit met die eelt-tear vrij k*t imo. hij is nu weer goed
maar je mag magnesium gebruiken ja.. en ze hebben daar genoeg farmers staan. denk iets van 5 paar in totaal haha

Laatst bewerkt:
mooi... dan kunnen we daar morgen wat runs meemaken...

• #2.365
ben trouwens wel blij dat die 125 fust erop is.
betekent dat de kracht goed is toegenomen in het "omslaan". ik denk dat dit overslaan ook wel carry-over heeft naar de stones.

edit:
ben trouwens ook aangenomen bij sterkste man van Zevenkamp.
nog flink wat wedstrijden voor de boeg dus :D

Laatst bewerkt:
teach me tomorrow :D

na vorig jaar nooit meer een fust aangeraakt zwaarder dan 60kilo

ben trouwens wel blij dat die 125 fust erop is.
betekent dat de kracht goed is toegenomen in het "omslaan". ik denk dat dit overslaan ook wel carry-over heeft naar de stones.

edit:
ben trouwens ook aangenomen bij sterkste man van Zevenkamp.
nog flink wat wedstrijden voor de boeg dus :D

Mooi mike, dan zie ik je daar sws wel weer in wedstrijdverband :D. En dit keer zal ik er alles aan doen om boven je te eindigen word moeilijk, maar ik hou wel van een beetje competatief ;)

sterk weer mike :thumbs:

• #2.369
teach me tomorrow :D

na vorig jaar nooit meer een fust aangeraakt zwaarder dan 60kilo
komt goed. i'll teach you man

Mooi mike, dan zie ik je daar sws wel weer in wedstrijdverband :D. En dit keer zal ik er alles aan doen om boven je te eindigen word moeilijk, maar ik hou wel van een beetje competatief ;)
idd. maar ik ga ook gewoon hard me best doen dus gaat een toffe competitie worden :D
DBB'ers meet again

Thnx big Cor.

nu goed eten deze week, en rusten maar dat rusten komt wel goed. heb 2 weken vakantie van het werk (betaald :)).. dus alleen op dinsdag naar school en voor de rest de lazy boy uithangen.

wel een paar daagjes bij me pa werken denk, wat cash is altijd handig

zet die straathoer20 morgen maar ff flink aan het werk pimp mike

komt goed knor!

Je was weer lekker aan het beesten Mike.

We besloten telkens geen farmers te doen omdat we zo veeeeeel fusten, powerstairs (en ook deadlift) deden dat we echt geen kracht meer hadden voor de farmers. Je zou de fusten eens moeten proberen, geloof me, echt een pracht onderdeel die zeker onderschat wordt!

:thumbs:zwaar dat fusten tillen - goed bezig weer

En wat heeft dat voor nut?

Carry over naar??

Terug
Naar boven