Fitness Seller

It's time for some serious weights

Voor pulls zal grip een belemmerende factor zijn maar bij presses moet je lichaam harder werken.

axle is gewoon 10x zo vet als een stel plastic grips

Die fat gripz zijn natuurlijk wel praktischer als je ze mee moet nemen ergens heen.

Sowieso zijn fatbars gewoon bruut. En je krijgt wel een monstergrip lijkt me als je pronated deadlifts goed ermee leert doen.

Zondag nog incline log press mike net als de vorige keer, dit keer moet de 103kg gepressed worden voor reps :)

sterke prestaties mino en mike - zag er goed uit
powerstairs lijkt me ontzettend zwaar

Het valt wel mee maar als laatste onderdeel is het slopend aangezien je lichaam al een beating heeft gehad van de vorige events. :p

Volgens mij hebben ook veel mensen problemen met de hoogte van zo'n trap ? ik zie dat ze hem er steeds net niet op krijgen.

Hoogte + vermoeidheid = a b*ch.
Maar zoals Gijs als zei stelt de hoogte niets voor in vergelijking met de hoogte op de Sterkste man van Nederland.

Zag ook nu pas op de filmpjes dat dat laatste blok nog wel een stuk hoger kon, maar geen flauw idee waarom het niet ging.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.477
Qua kracht kreeg ik hem nog easy los die 200.. Gewoon domme technische faäl

vet filmpje! had die nog niet gezien gister echt jammer van die laatste powerstair

Ik wist nooit wat powerstairs waren, maar nu ik wat filmpjes heb gezien lijkt het me best een leuk onderdeel.

Terug
Naar boven