Fitness Seller

It's time for some serious weights

****ing sterke resultaten bij die meet van Gijs, 100 oh axle press :eek: echt respect voor de vooruitgang !

Mooie prestaties daar niet van maar alleen zie ik het nut niet echt dat je de 240 probeert als je de 230 al met flink van gehitch naar boven trekt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.545
klote man dat ie is afgeblazen :(

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

Mooie prestaties daar niet van maar alleen zie ik het nut niet echt dat je de 240 probeert als je de 230 al met flink van gehitch naar boven trekt?

zoals mino al zegt. gewoon omdat het kan.
wie weet was die gelukt. bij zo'n dag stop ik pas als ik faal

thnx

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

****ing sterke resultaten bij die meet van Gijs, 100 oh axle press :eek: echt respect voor de vooruitgang !

Thnx JW :D

Wederom leg je de Dumbbell niet goed op je schouders waardoor je het alleen moeilijk maakt voor jezelf, verder is het een nette beurt. :)

Wederom leg je de Dumbbell niet goed op je schouders waardoor je het alleen moeilijk maakt voor jezelf, verder is het een nette beurt. :)

Fawaz.. probeer, ipv dat je zo'n sociaal onhandige post neerzet, hem wat tips/adviezen te geven over hoe hij de dumbbell moet positioneren en waarom.

volgens mij lag die db gewoon goed hoor

(en ik stond te filmen dus ik kan het weten)

Klopt dat gaf ik ook al aan, in het begin lag deze niet tot nauwelijks op je schouder.
Pols 90 graden draaien en dan een deel van de dumbbell goed op je schouder leggen waarbij je je pols zo kantelt dat het deel dat niet op je schouder rust schuin omhoog wijst.

http://www.youtube.com/watch?v=cFXbcyt8cWY
http://www.youtube.com/watch?v=62Zf6KL34EA

Laatst bewerkt:
Volgens mij maakt het echt niet zoveel uit hoe die DB op je schouder ligt, als hij maar op je schouder ligt... hoe je hem legt/presst ligt aan wat je zelf het prettigst vindt.

Fawaz.. probeer, ipv dat je zo'n sociaal onhandige post neerzet, hem wat tips/adviezen te geven over hoe hij de dumbbell moet positioneren en waarom.

Hij had al vorige keer een Dumbbell Press filmpje gepost en daar had hij hetzelfde positionering dus vandaar dat ik het zeg, misschien was het wel handiger geweest om gelijk de juiste positionering te vermelden. :p

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Volgens mij maakt het echt niet zoveel uit hoe die DB op je schouder ligt, als hij maar op je schouder ligt... hoe je hem legt/presst ligt aan wat je zelf het prettigst vindt.

Jawel want hoe verder hij op je schouder ligt hoe makkelijker je eronder kan duiken en je ellebogen beter op posities zijn. Als hij ver van je af ligt ben je gauw geneigd van je af te drukken en dat kan ook lelijk aflopen. (zeker met hogere gewichten)
Vergeet ook niet dat een push vanuit je benen dan makkelijker is want de Dumbbell heb je makkelijker in balans.

Wel een grote Rom helemaal naast je schouders :)

Lekker man 55 kg

• #2.555
flut training vandaag. echt slecht gewoon imo
mjah wat verwacht je anders
vr, za, ma, di gas gegeven. veel bier, weinig rust
en zo weinig eten waar een Ethiopiër nog maar net op kan leven. heb ff totaal geen motivatie om goed te eten.
als de kermis voorbij is zal dat wel beter zijn denk ik.

2 maten hadden meegetraind

Axle push press
strict:
10 x 7,5
8 x 27,5
5 x 47,5
pp:
5 x 57,5
5 x 77,5
2 x 87,5 bah
8 x 47,5 strict

CGBP
8 x 60
5 x 80
2 x 100 + 2 spot

Ultra wide bench press
6 x 80
6 x 80
18 x 60 en toen bam spanning eraf, totaal verzuurd haha

-pull up's
-hammer chins
-leg extension
-bb rows

Een mindere training mag ook! Toch nice die 2x87,5. :)

• #2.557
mjah zondag bij gijs 3 x 90 gedaan en 1 x 100
nu nog naar de kermis laatste dag knallen dus :D

• #2.559
true

Front Squat
erg lang geleden. toch mijn pr te weten evenaren.. maar met een veel betere techniek dit keer.
en had een nieuwe zwembroek van me moeder gekregen (gewoon een el cheapo van 5 euro voor erbij)
die is nu niet meer levend iig. hij is helemaal doormidden gescheurd haha :D
8 x 20
5 x 40
5 x 80
5 x 100
1 x 120 (2f)

Snatch grip deadlift
5 x 60
5 x 100
3 x 130
150 zat er niet in kwa grip

-crunches: 3 sets

erg hoog tempo erin gehouden. veelste warm om te trainen eigenlijk

Laatst bewerkt:
Kijk even naar de circus db op arnold classic 2006, ook verschillende manieren om op schouders te leggen. Jij legt em meer zoals koklyaev

Terug
Naar boven