DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hadden jullie je al aangemeld voor de wedstrijd dan?
Mooie prestaties daar niet van maar alleen zie ik het nut niet echt dat je de 240 probeert als je de 230 al met flink van gehitch naar boven trekt?

Mooie prestaties daar niet van maar alleen zie ik het nut niet echt dat je de 240 probeert als je de 230 al met flink van gehitch naar boven trekt?
****ing sterke resultaten bij die meet van Gijs, 100 oh axle pressecht respect voor de vooruitgang !

Wederom leg je de Dumbbell niet goed op je schouders waardoor je het alleen moeilijk maakt voor jezelf, verder is het een nette beurt.![]()
Wederom leg je de Dumbbell niet goed op je schouders waardoor je het alleen moeilijk maakt voor jezelf, verder is het een nette beurt.![]()
Fawaz.. probeer, ipv dat je zo'n sociaal onhandige post neerzet, hem wat tips/adviezen te geven over hoe hij de dumbbell moet positioneren en waarom.

Volgens mij maakt het echt niet zoveel uit hoe die DB op je schouder ligt, als hij maar op je schouder ligt... hoe je hem legt/presst ligt aan wat je zelf het prettigst vindt.
mjah zondag bij gijs 3 x 90 gedaan en 1 x 100
nu nog naar de kermis laatste dag knallen dus![]()