Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training van gisteren, wel leuk om met je pa te trainen man!
Wat bedoel je met pinky?
thnx, was weer 6 uur geworden haha
niet geprobeerd vandaag. kijk wel wanneerdan zittie er zeker in morgen! de grote jopthelis zet al zijn pr's de dag na wodka + p*ssy bonen + niet eten!
thnx8x60 is zeer nice!
Succes met je PR hunt vandaag Mike.
Hoe gaat het met het afmaken van je houten log? Is ie eindelijk klaar?
ik zal de succes bewaren voor morgen/overmorgen.
pink op de ringenGoede training van gisteren, wel leuk om met je pa te trainen man!
Wat bedoel je met pinky?

goeie diepte mike. jammer dat je de fail niet gefilmt hebt![]()

62cm dikste puntdat hoor ik graaghij bracht toch gewoon weer een lach op men gezicht![]()

Thnx.Je liet die bar een stuk netter vallen dan ik.
Mooi Pr!
Thnx JWcongratz met je squat PR man, erg netjes hoor, je gaat als een sneltrein vooruit nog steeds !!

thnx jorrit
ja hij moest en zou gewoon gepakt worden.Haha die irritatie bij de fail. Herkenbaar.
Mooie PR, alsof we dat niet hadden kunnen verwachten van je!
Op naar de 200 indeed, en je rep is misschien niet fantastisch maar ook zeker niet slecht.
Nog een tip, niet te snel racken want anders knalt al die spanning op 1 been en dat is niet al te plezierig, dus oppassen daarmee.![]()
ik doe het niet expres ovezeer sterk mike - je gaat ook behoorlijk diep zeg
maar buig je niet teveel naar voren - misschien zie je dat zelf anders
thnxIk zag weer zon Starter20-schepsel in Eddine zn log, ik wist gelijk waar ik moest kijken
Nice squat pr btw.

thnx lennartIk zie hier zuipen en meteen pr's ! gaat goed hier, ben trots op je.
thnx

?