XXL Nutrition

It's time for some serious weights

vergeet niet af en toe te deloaden ;) na een deloadweek zet je meestal betere cijfers neer :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
Ja dat is wel nodig denk ik. Oh is ongeveer met 15 kg gestegen. En lange tijd door geknald.
Alleen speelt de voeding ook een rol nu. Vanacht tussen 12 - 5 waar tussen ik eigenlijk zou moeten slapen steeds wakker geworden door zoomende muggen..

Toen 's ochtends 1 Shake op. Toen om 9 uur pauze op het werk: 2 pakjes noodles + 1liter melk. Verderhad ik de hele dag niks op tot 15 minuten geleden. En ik voel me er al dagen schuldig over... Morgen gewoon kosten wat het kost 5000+ kcal. Dat zou niets moeten voorstellen voor mij.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Ja dat is wel nodig denk ik. Oh is ongeveer met 15 kg gestegen. En lange tijd door geknald.
Alleen speelt de voeding ook een rol nu. Vanacht tussen 12 - 5 waar tussen ik eigenlijk zou moeten slapen steeds wakker geworden door zoomende muggen..

Toen 's ochtends 1 Shake op. Toen om 9 uur pauze op het werk: 2 pakjes noodles + 1liter melk. Verderhad ik de hele dag niks op tot 15 minuten geleden. En ik voel me er al dagen schuldig over... Morgen gewoon kosten wat het kost 5000+ kcal. Dat zou niets moeten voorstellen voor mij.

ik weet wat je bedoeld ivm voeding, die van mij moet ik ook dringend onder handen pakken :p

Dat is inderdaad k.u.t Mike, je stofwisseling zit je dan tegen. Gelukkig hoef ik me daar nooit zo druk om te maken, ik moet juist zorgen dat ik niet teveel eet. :o

• #2.726
Samen met Chreiz ingeschreven voor sterkste krachtsporters van Nederland.

motivatie weer opkrikken :D
lekker deloaden deze week.

voeding van vandaag
begint er al weer een beetje op te lijken.

-shake 50gr whey, 200gr havermout, de rest melk

-2 pakjes good noodles, 1 liter melk

-zalm stoommaaltijd (met aardappelen en brocolli)

-5 pannenkoeken

-more to come :D

Leuk dat je krachtsporters mee doet ;). IK zal komen kijken denk ik.. Mee doen dat weet ik niet. Heb niet zo goede ervaring met Fungames but any way suc 6!!

Laatst bewerkt:
Je voeding suckt, maar je kan er maar sterk op worden he.:D

lol ! 200 gram havermout in 1 shake? god damn wat een mother****ing shake moet dat wel niet zijn ! :D bulkhaas !

• #2.730
Leuk dat je krachtsporters mee doet ;). IK zal komen kijken denk ik.. Mee doen dat weet ik niet. Heb niet zo goede ervaring met Fungames but any way suc 6!!
ervaring op doen is altijd goed imo :D

Je voeding suckt, maar je kan er maar sterk op worden he.:D
ja.
rijst en kip komt van de winter wel weer :P

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

lol ! 200 gram havermout in 1 shake? god damn wat een mother****ing shake moet dat wel niet zijn ! :D bulkhaas !

hehe :P
is nog prima te drinken. ik gebruik wel ultra fine scottish oats misschien mengen die iets beter.

sochtends vind ik het wel fijn ff wat carbs laden. merk dit ook wel als ik zo'n shake pak

Mooi dat je voeding weer op peil is. :thumbs:

• #2.732
ff razendsnel deload traininkje van <15 min

Bench Press (pinky)
10 x 20
10 x 40
10 x 60
1 x 90 paused

BOR
10 x 20
10 x 60
10 x 60

Deadlift
5 x 60
3 x 100
1 x 160

Haha snelle training.
Zaterdag trainen @ Biest? Of heeft Paul z'n onderdelen niet meer beschikbaar?

monstervolume ;)

• #2.735
Haha snelle training.
Zaterdag trainen @ Biest? Of heeft Paul z'n onderdelen niet meer beschikbaar?
ga zaterdag naar trekkertrek kijken in zeeland. en dan blijf ik daar een nacht.
maar hij heeft zijn onderdelen sowieso niet klaar staan :(

haha ja zeker. volgende week komen er weer echte trainingen. 1 of 2 iig want daarna weer rusten voor een wedstrijd.
deze deload had ik wel nodig

Dat is zwaar k*t dan. :fuu:
Dan maar even SanderG een PM sturen, wou sowieso truckpull eens doen.

klinkt altijd leuk deloaden met 160

sterke squat, maar techniek kan veel beter

Je valt naar voor omdat je eerst met de heupen omhoog komt, eerst hoofd naar boven en de rest volgt wel;)
Ik heb dezelfde problemen.
Probeer ook je hoofd als het waren in de baar te duwen, volgens mij is je upperback niet echt tight. Er zitten nog meer kgs in ;)

sterke squat, maar techniek kan veel beter

Je valt naar voor omdat je eerst met de heupen omhoog komt, eerst hoofd naar boven en de rest volgt wel;)
Ik heb dezelfde problemen.
Probeer ook je hoofd als het waren in de baar te duwen, volgens mij is je upperback niet echt tight. Er zitten nog meer kgs in ;)

Er zit geen tightness in die upperback, heb dezelfde probleem. Best lastig te corrigeren. :(

Er zit geen tightness in die upperback, heb dezelfde probleem. Best lastig te corrigeren. :(
Zet dan eens wat meer spanning op je bovenlichaam wanneer je de bar set.
Je handen om de bar en je bovenlichaam spannen als een boog en je hoofd recht houden en niet naar beneden kijken waardoor je hoofd gaat kantelen.

Terug
Naar boven