g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad k.u.t Mike, je stofwisseling zit je dan tegen. Gelukkig hoef ik me daar nooit zo druk om te maken, ik moet juist zorgen dat ik niet teveel eet.![]()

ervaring op doen is altijd goed imoLeuk dat je krachtsporters mee doet. IK zal komen kijken denk ik.. Mee doen dat weet ik niet. Heb niet zo goede ervaring met Fungames but any way suc 6!!

ja.Je voeding suckt, maar je kan er maar sterk op worden he.![]()

lol ! 200 gram havermout in 1 shake? god damn wat een mother****ing shake moet dat wel niet zijn !bulkhaas !
ga zaterdag naar trekkertrek kijken in zeeland. en dan blijf ik daar een nacht.Haha snelle training.
Zaterdag trainen @ Biest? Of heeft Paul z'n onderdelen niet meer beschikbaar?

haha ja zeker. volgende week komen er weer echte trainingen. 1 of 2 iig want daarna weer rusten voor een wedstrijd.

sterke squat, maar techniek kan veel beter
Je valt naar voor omdat je eerst met de heupen omhoog komt, eerst hoofd naar boven en de rest volgt wel
Ik heb dezelfde problemen.
Probeer ook je hoofd als het waren in de baar te duwen, volgens mij is je upperback niet echt tight. Er zitten nog meer kgs in![]()

Zet dan eens wat meer spanning op je bovenlichaam wanneer je de bar set.Er zit geen tightness in die upperback, heb dezelfde probleem. Best lastig te corrigeren.![]()