Fitness Seller

It's time for some serious weights

Hmm ze zagen er vrij easy uit toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.683
Hmm ze zagen er vrij easy uit toch.
voelde alleen wel t*ring zwaar. en me handen doen zeer af en toe de laatste tijd.

warmup met 60kg voelde al heavy :roflol:

+1

je bf ziet er ook niet zo hoog uit vind ik zelf, je bf heeft een tijd hoger gestaan toch?
klopt, rond de NCC (18 april) stond ik op me vetst ooit denk ik, toen zat ik ook veel aan de melk.
laatste tijd eet ik niet zoveel.

zo wel ff een shake 40gr whey, 200gr havermout, en dan melk totdat de shake-beker vol zit. schudden.
en weer melk erbij tot ie vol zit :D

Nice lifting gozer. Je word al bere sterk man! Mooi pensje ook :p hahaha

• #2.685
Gehe nu lijkt ie wel groter met roem om.

Over 2 weken 2 * 212,5 hopelijk kan dat ook zonder hitch.
En over wat meer weken 2 * 225,5. Dat zal wel heel zwaar worden. De rest van de weken valt mee.

mooi filmpie mike
sterk naar die fail - de brul was goed aanwezig;)

Mike, je Deadlift is echt gruwelijk sterk maar probeer ook wat te doen aan die bolle onderrug. Desnoods gebruik je lichtere gewicht voor je Coan schema. Ik weet niet met welke gewicht je het hebt gecalculeert maar hou er rekening mee dat Coan een powerlifter is en de schema dus ook powerlift designed is en dus ook het liefst met schone techniek en een rechte onderrug. (toen ik een powerlifting schema volgde had ik ook 190 als referentie gebruikt omdat ik 200 met een hitch deed en 190 ging zonder)

Bolling valt toch wel mee?

bolling valt inderdaad wel mee ja :) maar het kan rechter he ;)

• #2.691
Me onderrug is gewoon iets te zwak maar hij wordt steeds sterker..
Gewoon goed gms blijven doen. Dit schema rond ik wel gewoon af.
Dan ga ik nog een keer voor een brute one rep max. Endaarna gaat de deadlift op een wat lager pitje om squat en dergelijkewat prioriteit te geven (onderrug verstevigen). Er komen volgens mijnog maar 2 sessies voor waar me onderrug wat te zwak voor is.

Maar eigenlijk vind ik het vrij raar dat me onderrug zo zwak blijft.. De rest van de spieren kan het gewicht nog goed aan

Zo, en nu slapen.. Morgen hele dag werken weer. Daarna gelijk een pomp ttaininkje.
Was vanavond een eindje verderop weeste karten en toen nog ergens op de camping gezeten wat gepilst bij wat mensen.

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

En ikheb230 ingevoerd Fawaz. Tot vijf kilo progressie.

als jij 230kg tilt, scheer ik me benen - oh wait, heb ik al.
hoge doelen neergezet Mike, maar moet goed komen want jij kent je eigen krachten nie!

• #2.693
Heb ik al getilt :P

Je kan beter voor een nieuwe 1RM zonder hitch gaan met de Coan schema in my opinion.

Kuh-Kuh-k*tzooi:roflol:

Ik vind je fails leuker dan je PR's haha:D

Verder heel goed bezig zie ik!:thumbs:

• #2.696
  • #2.697
samen met me pa

UB p0mpz

Militairy press
10 x 20
5 x 40
8 x 60
8 x 60
5 x 60 + 3 pp

Bench press (pinky)
8 x 60
8 x 80
5 x 90
2 x 100
8 x 80
haha, allemaal pr's vanaf de 80. 100 was nog nooit 1 keer gelukt met zo'n grip.

Incline bench press (pinky)
8 x 60
8 x 70
6 x 70

Dips
10 x
7 x
8 x
hoog tempo achter elkaar, vandaar bad ass

Chin's
pull up: 6 x
hammer: 7 x
chin: 8 x

lekkere pomp training.
vanavond weer lekker zuipen, als ik me morgen niet belabberd voel ga ik een leuke max squat attempten

oke zuip ze dan maar

8x60 is zeer nice!
Succes met je PR hunt vandaag Mike.
Hoe gaat het met het afmaken van je houten log? Is ie eindelijk klaar?

Terug
Naar boven