MuscleMeat

It's time for some serious weights

Ah die 80 ga je sowieso ownen zondag!

je hebt 90 secs voor die 80 log toch?

edit: ik lul ergens heel anders over nevermind :roflol:

sterke pushpress mike
mooi man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765
je hebt 90 secs voor die 80 log toch?

edit: ik lul ergens heel anders over nevermind :roflol:
hehe andere wedstrijd cor

sterke pushpress mike
mooi man
Thnx Ove

LB
niet tot fail gegaan vandaag. moet wel helemaal hersteld zijn zondag.
lb trainingen vergen altijd veel.

Rack pull
net onder knieschijf
10 x 60 pronated
5 x 100 pronated
5 x 130 pronated
3 x 170 pronated
1 x 200 mixed
2 x 220 mixed
is een klein pr'tje die 220.. nog nooit boven de 200 ge rackpulled.
alleen dit waren al me schijven, na die 2 reps donderde de 1,25's er al af :P het paste er maar net op.

Squat
op techniek.
voor het eerst echt goede focus op de upperback, het filmpje van 1 set om te kijken of het goed is.
ziet er sowieso stabieler uit als me squats voorheen.
5 x 20
5 x 60
3 x 100
1 x 130
1 x 140 (film)

Sit up's
15 x
15 x
15 x

http://www.youtube.com/watch?v=8T3yXAOMsL4
** torso blijft stuk rechter nu
** vergeten te concentreren op de knieën naar buiten te duwen. was zo gefocussed op de upperback

Laatst bewerkt:
Lekker getraint, met wie doe je krachtsporters?

• #2.767
Lekker getraint, met wie doe je krachtsporters?

Thnx man, doe samen met Chreiz.

wel epic voorbereidingen..
een van me goeie maten die verjaard op zaterdag.
en dan gaan we vrijdag avond naar zeeland, en volgens planning blijven we daar dan tot zondag ochtend.
dan meteen vanaf daar naar Vijlen toe. proberen goed te bunkeren daar iig..

en RPG is goed in de maak (raw power goirle) :roflol:
farmers zijn er nu ook bijna.

dus (alles bijna): stones, farmers, log. en axle.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

deze vond ik foto waardig
28i27hv.jpg

hahaha dat ziet er echt niet uit

Ik kreeg als tip meer reppen en minder focussen op gewicht, ik denk dat 5-8x80-100 betere sets voor jou zijn Mike.

• #2.770
Ik kreeg als tip meer reppen en minder focussen op gewicht, ik denk dat 5-8x80-100 betere sets voor jou zijn Mike.

denk het niet, want bij de hogere gewichten gaat het moeilijker. en daar moet de techniek uiteindelijk goed zijn.

maar wat voegt de tip toe dan. meer reppen op minder gewicht? die 1, 2 of 3 reps moeten perfect kunnen worden uitgevoerd. 140 stelt kwa gewicht ook weinig voor.

misschien voor een dag erbij in de week low weights. maar ik moet ook sterker worden dus waarom op lichte gewichten squatten als de techniek ook goed kan op hogere gewichten die weer meer overgang hebben naar stm onderdelen en sterker worden in het algemeen?

@mino: gast, hij vliegt hier omhoog?

denk het niet, want bij de hogere gewichten gaat het moeilijker. en daar moet de techniek uiteindelijk goed zijn.

maar wat voegt de tip toe dan. meer reppen op minder gewicht? die 1, 2 of 3 reps moeten perfect kunnen worden uitgevoerd. 140 stelt kwa gewicht ook weinig voor.

misschien voor een dag erbij in de week low weights. maar ik moet ook sterker worden dus waarom op lichte gewichten squatten als de techniek ook goed kan op hogere gewichten die weer meer overgang hebben naar stm onderdelen en sterker worden in het algemeen?

Meer focussen op de techniek met meer reps, zodra je de techniek (gevoelsmatig) helemaal onder de knie hebt dan proberen te maxen en kijken wat er van komt. Klinkt logisch naar mijn weten, maar je moet zelf kijken wat je ermee doet. Ik ga ook binnenkort setjes maken tot maximaal 100kg. En het liefst zoveel mogelijk werksets van 5-8 reps.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

@mino: gast, hij vliegt hier omhoog?

Ik bedoel niet dat hij moeite heeft maar dat hij meer reps moet maken. Volgens mij perst hij moeizaam 5 reps met 140kg met uber techniek, dus vandaar. ;)

Dat reppen met minder gewicht zou alleen kunnen werken als je hele opset suckt en niet klopt en dat lijkt me niet het geval.

ja maar 80kg lijkt me amper dat je je kan focussen omdat het helemaal niks is

ja maar 80kg lijkt me amper dat je je kan focussen omdat het helemaal niks is

Het mag ook zwaarder, ik zeg niet dat hij per se 80kg moet gebruiken, het gaat erom dat hij sets ermee maakt met meer reps. 1x140 moet sowieso probleemloos gesquat kunnen worden, maar het gaat erom dat hij reps maakt om te wennen aan de techniek.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

:roflol:

Dan piep je wel anders ja.

Als je alles hebt kom ik trainen bij RPG!

• #2.779
er zal uiteindelijk ook op reps gefocussed moeten worden ja. gaat goed komen daar heb ik alle vertrouwen in.

ik blijf ook me hams stretchen, en squat stretches doen. om mobieler te worden.
maar dat allemaal als de wedstrijden afgelopen zijn

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Als je alles hebt kom ik trainen bij RPG!

hehe je bent welkom :P in de winter of zo als RPB gesloten is.
dan heb ik sowieso al wat klaar

Nice!
Hoe zwaar wordt je stone?

Terug
Naar boven