MuscleMeat

It's time for some serious weights

zuipze in zeeland mike :thumbs:

mij zien ze daar toch niet meer terug, eer dat die wedstrijd er wél komt zijn er toch weer 3 onderdelen veranderd en nog 2 andere met andere gewichten...

mij zien ze daar toch niet meer terug, eer dat die wedstrijd er wél komt zijn er toch weer 3 onderdelen veranderd en nog 2 andere met andere gewichten...

Ja dat zijn zwaar irritante dingen!! Kan je je hele voorbereiding door de wc spoelen!!

why?
een log is een log en een yoke een yoke....
of je daar nou mee moet reppen of maxen...

omdat je voor een wedstrijd met reps op reps gaat trainen en voor max op max gaat trainen! Als je max moet doen heeft spierconditie dan ff geen nut! En ja je kan altijd zeggen dat je met alles sterk moet zijn natuurlijk maja je traint toch specifiek op onderdelen! En komt ook voor dat je op een onderdeel traint wat dan gewoon wegvalt en wat ander voor in de plaats komt waar je niet op heb getraind en das zonde!! Krijg je bij slechte organisatie!!

ja een ander onderdeel is minder, maar verder... ach
misschien op top niveau, maar voor ons zou het volgens mij niet zoveel moeten uitmaken

haha, ik denk juist op top niveau dat je juist all-round moet zijn en tja op dat niveau is het ook een stuk professioneler dus zal het minder voor komen! Maar juist voor ons maakt het het meeste uit ( in mijn ogen he ;) )

het is gewoon onrespectvol t.o.v. de deelnemers als je een week voor de wedstrijd nog onderdelen veranderd (of zelfs op de wedstrijddag zelf zoals vorig jaar). of in dit geval, de week van de wedstrijd afzeggen...

Klote Flutgames heb je niks te zoeken joh, heb twee wedstrijden van ze meegedaan en beiden waren drama. De éne wedstrijd veranderen ze onderdelen op de wedstrijddag zelf en de andere wedstrijd gaan ze een NK Vrachtwagentrekken organiseren op een ondergrond die nog ongelijker is als de gemiddelde acne patient.

Klote Flutgames heb je niks te zoeken joh, heb twee wedstrijden van ze meegedaan en beiden waren drama. De éne wedstrijd veranderen ze onderdelen op de wedstrijddag zelf en de andere wedstrijd gaan ze een NK Vrachtwagentrekken organiseren op een ondergrond die nog ongelijker is als de gemiddelde acne patient.
couldn't agree more!

hahahaha! het zit diep :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.816
weer een van alles wat training.

had afgelopen weekend toen ik wat biertjes op had nog 7 x 90 gedrukt met nog wat in de tank. alleen toen ik klaar was met me setje begon het echt hard te draaien haha.

CGBP
10 x 20
8 x 60
8 x 60
2 x 100
1 x 105

Axle push press
5 x 47,5
3 x 77,5
1 x 87,5
niet veel today

Platform deadlift > 10cm
5 x 60
3 x 100
3 x 140
3 x 160
3 x 180
180 was heavy, meer schijven had ik dan ook niet.

Goodmorning
5 x 60
5 x 80
5 x 100

that's all folks

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

10cm platform ongeveer.
schijven zijn 8. maar de schijven waar ik op sta zijn iets groter dan de 20'ers die ik er nu op heb zitten. dus vandaar dat het ongeveer 10cm is

http://www.youtube.com/watch?v=ea34QfLG9eg

http://www.youtube.com/watch?v=a5lfm15b_JA

Sterke deadlift Mike, leuke brommer ook! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.818
Ben benieuwd of platform deadlift wat voor je normale deadlift doet. Bij mij heeft het toen namelijk helemaal niks geholpen.

Terug
Naar boven