XXL Nutrition

It's time for some serious weights

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

die ziet er nagenoeg perfect uit! nice!

LB ME

SSB GM's
6 x 62
6 x 62
6 x 62
pittig, en op de bottom positie verschuift hij naar voren, vrij irritant.
ff kijken wat ik hier aan kan doen.

Hehe, get used to it. Deed jij niet op de SSB van Gijs setjes met 180kg? Of was jij dat niet?:D

• #2.967
Mooie (haalbare) doelen en mooie stones !

Ik weet nog op de NCC was ik je meerdere en dat zal nu nimmer waar zijn ! Goed bezig, altijd sterker en sterker.

Laatst bewerkt:
mooie stone man! hoe lang heb je hem uit laten harden?

• #2.970
Mooie (haalbare) doelen en mooie stones !

Ik weet nog op de NCC was ik je meerdere en dat zal nu nimmer waar zijn ! Goed bezig, altijd sterker en sterker.
Ja, dacht ook dat ze wel haalbaar kunnen zijn.
je bent nog steeds een stuk sterker denk ik. misschien niet op de deadlift.

heb al een plannetje om de deadlift te laten stijgen. nu nog hopen of het werkt.
op ME dag proberen de volgende keer 3 cleane reps met 210 te halen. of misschien zelfs 4 (als het een hele goeie dag is)
en pas als de 3 a 4 reps gehaald zijn met 210, verhogen naar 215. daar 3 of 4 reps mee proberen te halen.
en zo een tijdje door. als ik 230 x 2 of zo kan trekken, zit de 250 daar niet ver vandaan voor mij.

en op de andere dag wat lichte deads in de variant van: rack pulls, conv, platform of snatch grip dl's

mooie stone man! hoe lang heb je hem uit laten harden?
thnx.
had hem na 24 uur al uit de mal gehaald, hij zit nu nog in een vuilniszak waarin ik hem nog een tijdje in laat zitten

vanmorgen lekker gegeten ook. ontbijt om 05.00 was niet veel bijzonders.
om 08.30 bij de appie 2 van die 450gram spaghetti bakken met gehaktballetjes op + 1 liter melk

Edit:
heel raar trouwens, heb helemaal geen spierpijn in me onderrug van gisteren, terwijl het toch echt wel een pittige set was die 210. zal misschien komen door de box squats die niet zo belastend zijn, en/of weinig volume op de DL

Laatst bewerkt:
flinke nierstenen voor een jongen van 17

Goed bezig hoor topper!! Mooie steen ook, ene ga je ook plankjes in de training verwerken :D beter kerel!!

• #2.973
Goed bezig hoor topper!! Mooie steen ook, ene ga je ook plankjes in de training verwerken :D beter kerel!!

jep :D heb ze toch nodig uiteindelijk dus nu bij iedere LB training wat core oefeningen erbij toevoegen.

zo ff wat beton halen, en dan morgen avond de 20" mal gieten. en de 18" mal + 8" foam ball.

dan de week erop de 20" mal met 10" foam ball.

Je kan beter plank holds doen met toegevoegde weight want BW shizzle heeft geen impact op je core strength heb ik van meerdere meegedeeld gekregen.

Mooie doelen maar denk eraan om niet geforceerd te liften en ook gewoon veel focus te leggen op je techniek. ;)

• #2.975
Ok mr techniek aka the wijze man

Je kan beter plank holds doen met toegevoegde weight want BW shizzle heeft geen impact op je core strength heb ik van meerdere meegedeeld gekregen.

Mooie doelen maar denk eraan om niet geforceerd te liften en ook gewoon veel focus te leggen op je techniek. ;)

Ben je weer bij de bibliotheek geweest ?

Ben je weer bij de bibliotheek geweest ?

Nee, heb zelf plank holds van ruim 2 minuten met BW gedaan maar kreeg comments dat ik beter wat plates op me rug kon gooien omdat BW plank holds die zo lang duren weinig kracht gains maakt voor je core?

als je BW oefening moet verzwaren ben je gewoon te licht

• #2.980
lijkt mij dat bijvoorbeeld Hans en Niels die oefeningen niet voor niets mee krijgen?

en wat je zegt over geforceerde lifts zal wel meevallen mino, 10kg gain op de squat, en 20 op de deadlift in 4 maanden lijkt mij niet echt geforceerd op dit moment.

Terug
Naar boven