- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
vergeet niet de extra aanspraak op je upperback
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
just, vergeten

LB ME
SSB GM's
6 x 62
6 x 62
6 x 62
pittig, en op de bottom positie verschuift hij naar voren, vrij irritant.
ff kijken wat ik hier aan kan doen.

Hehe, get used to it. Deed jij niet op de SSB van Gijs setjes met 180kg? Of was jij dat niet?![]()
Ja, dacht ook dat ze wel haalbaar kunnen zijn.Mooie (haalbare) doelen en mooie stones !
Ik weet nog op de NCC was ik je meerdere en dat zal nu nimmer waar zijn ! Goed bezig, altijd sterker en sterker.
thnx.mooie stone man! hoe lang heb je hem uit laten harden?
Goed bezig hoor topper!! Mooie steen ook, ene ga je ook plankjes in de training verwerkenbeter kerel!!
heb ze toch nodig uiteindelijk dus nu bij iedere LB training wat core oefeningen erbij toevoegen.Je kan beter plank holds doen met toegevoegde weight want BW shizzle heeft geen impact op je core strength heb ik van meerdere meegedeeld gekregen.
Mooie doelen maar denk eraan om niet geforceerd te liften en ook gewoon veel focus te leggen op je techniek.![]()
Nee, heb zelf plank holds van ruim 2 minuten met BW gedaan maar kreeg comments dat ik beter wat plates op me rug kon gooien omdat BW plank holds die zo lang duren weinig kracht gains maakt voor je core?