AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

lijkt mij dat bijvoorbeeld Hans en Niels die oefeningen niet voor niets mee krijgen?

en wat je zegt over geforceerde lifts zal wel meevallen mino, 10kg gain op de squat, en 20 op de deadlift in 4 maanden lijkt mij niet echt geforceerd op dit moment.

Je 180kg was niet prachtig vandaar dat ik zeg je lifts niet proberen te forceren.

gelukkig ben ik wel prachtig dus kan mike gewoon forceren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Tja. Jij faalde laatst ook een squat attwmpt mino.
Af en toe eens wat hoger proberen hoort erbij. De vorm zal dan miss iets minder zijn. Dat is voor mij een deel van het progressie proces. De keer erop kun je hem dan met betere techniek pakken bijvoorbeeld.

Ik ga graag vol uit in mijn trainingen, en hier ben ik tot heden erg goed mee vooruit gegaan.

Ja tuurlijk mag je all out gaan maar probeer ook veel focus te leggen op de techniek door niet elke keer all out te gaan. That's all.

Met je doelen is niks mis. Eigenlijk denk ik dat je bijv op de squat misschien wel meer gaat gainen als je goed vreet en traint. En zo lelijk zijn je lifts niet.

alweer iemand met steentjes
mooi dingetje mike

heb al een plannetje om de deadlift te laten stijgen. nu nog hopen of het werkt.
op ME dag proberen de volgende keer 3 cleane reps met 210 te halen. of misschien zelfs 4 (als het een hele goeie dag is)
en pas als de 3 a 4 reps gehaald zijn met 210, verhogen naar 215. daar 3 of 4 reps mee proberen te halen.
en zo een tijdje door. als ik 230 x 2 of zo kan trekken, zit de 250 daar niet ver vandaan voor mij.

en op de andere dag wat lichte deads in de variant van: rack pulls, conv, platform of snatch grip dl's

Ik vind 210 vrij veel om mee te beginnen, dat is al 90% van je 1RM. Ik zou met een iets lager gewichten beginnen en dan progressief opbouwen.

Volg je de Coan schema niet meer?

• #2.989
Ja tuurlijk mag je all out gaan maar probeer ook veel focus te leggen op de techniek door niet elke keer all out te gaan. That's all.
i know

Met je doelen is niks mis. Eigenlijk denk ik dat je bijv op de squat misschien wel meer gaat gainen als je goed vreet en traint. En zo lelijk zijn je lifts niet.
dekn het ook chreiz

alweer iemand met steentjes
mooi dingetje mike
thnx ove :)

Ik vind 210 vrij veel om mee te beginnen, dat is al 90% van je 1RM. Ik zou met een iets lager gewichten beginnen en dan progressief opbouwen.
thnx voor je input Wauter. maar wat ik wil proberen is een iets ander principe.. gewoon aantal reps halen = verhogen.

Volg je de Coan schema niet meer?
voorlopig niet, onderrug herstel gaat daarmee echt langzaam, loopt de halve week moeilijk van de spierpijn van zoveel volume.

RE UB

Militairy Press
8 x 20
8 x 30
8 x 40
10 x 50
10 x 50

Bench press (pinky)
10 x 60
6 x 80
8 x 80

Bor
8 x 60
8 x 70
8 x 70

Barbell curl
10 x 40
8 x 40 cleans + 8 x 40 curls

en nog wat pull up's tussendoor.

Volgende keer misschien gewoon reppen op 180kg ofzo met de Deadlift. Rep allouts misschien om de 2/3 weken doen ofzoiets? Misschien zeg ik iets wat niet voor je werkt, je kent je lichaam tenslotte beter maar ik zou niet echt iedere week me (previous) 1RM's proberen te reppen.

Laatst bewerkt:
  • #2.991
Volgende keer misschien gewoon reppen op 180kg ofzo met de Deadlift. Rep allouts misschien om de 2/3 weken doen ofzoiets? Misschien zeg ik iets wat niet voor je werkt, je kent je lichaam tenslotte beter maar ik zou niet echt iedere week me (previous) 1RM's proberen te reppen.

ga niet licht liften, wil keer zwaar proberen te liften voor een tijdje.
had na de set van afgelopen week helemaal geen spierpijn in me lower back of iets. dus me lichaam kon het prima aan.
ff aankijken hoe het de komende weken gaat.

had na de set van afgelopen week helemaal geen spierpijn in me lower back of iets. dus me lichaam kon het prima aan.

Ah oke, dat is mooi dan.
Ga je nog voor de gein reppen op 180 ofzo, alvast een leuke preview voor Emmen? :p

• #2.993
Ah oke, dat is mooi dan.
Ga je nog voor de gein reppen op 180 ofzo, alvast een leuke preview voor Emmen? :p

misschien nog wel een keer reppen :P denk het wel want moet toch weten hoe het is.
ik faal hard @ reppen haha. vind 8 x 60 als warmup al heavy

misschien nog wel een keer reppen :P denk het wel want moet toch weten hoe het is.
ik faal hard @ reppen haha. vind 8 x 60 als warmup al heavy

Op een wedstrijd is het anders Mike. :p
Zullen we anders voor de grap op RPB 150 op reps voor 1 minuut timen. Kijken hoeveel we eruit kunnen persen. :roflol:

Het wordt gewoon wie de beste met een pomp kan liften. :p

• #2.995
Op een wedstrijd is het anders Mike. :p
Zullen we anders voor de grap op RPB 150 op reps voor 1 minuut timen. Kijken hoeveel we eruit kunnen persen. :roflol:

Het wordt gewoon wie de beste met een pomp kan liften. :p

haha vind het wel goed een keer, maar komende zondag kan ik niet.
ga niet trainen als ik deze zaterdag een feest heb. werkt veel te demotiverend.. vooral na laatste tijd met die dips. nu is het eindelijk weer een beetje lekker aan het gaan.

• #2.996
pff, gisteren weer eens sinds heeeel lange tijd op stap geweest.
had van te voren bijna een fles gold strike op (toen kregen we het idee om te gaan), en toen daar nog wa bier getankt.

wilde het eigenlijk rustig aan houden, want heb vanavond een feest. mjah het valt gelukkig wel mee nu.

zo meteen ff wat trainen

klinkt als een PR dag!

Drink whiskey, sowieso PR's!

• #2.999

Spierpijn is geen indicator van spiergroei.. zonder kun je ook zeker groeien ;)
Goeie shit trouwens mike

Terug
Naar boven