mind of steel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog effe en deze 18 jarige man gaat ons allemaal voorbij ! Echt sterk mike !

Menn, Mike grows like weed !We zorgen er natuurlijk voor dat dat niet gebeurt he![]()

Menn, Mike grows like weed !
Nee serieus, ik ken niemand die een 1.5jaar traint en zo sterk is en zo vooruit blijft gaan! is echt sick, dus als mike heel blijft dan ben ik bang dat ons dat niet gaat lukken![]()

thnx
thnx, nja cleanen doe ik wel apartGefeliciteerd met je 115 manalleen jammer dat je m nie ff cleaned
anders stond je gelijk met me
![]()

THnx pjotr
thnx
\
Ja maar mijn max met 170 is ook maar 2 goede reps.ziet er goed uit mike
ik vind het mooi om in jullie logs te lezen qua openingsbeurten
ik werk daar na toe en jullie beginnen er mee - verschil moet er wezen![]()

Thnx PVSterk mikey! succes met voorbereiding voor wedstrijd!
thnxCongraitz Mike met je PR focking netjes 18 jaar en ff 115kg boven je hoofd stoten!
thnx
Nog effe en deze 18 jarige man gaat ons allemaal voorbij ! Echt sterk mike !
We zorgen er natuurlijk voor dat dat niet gebeurt he![]()
Menn, Mike grows like weed !
Nee serieus, ik ken niemand die een 1.5jaar traint en zo sterk is en zo vooruit blijft gaan! is echt sick, dus als mike heel blijft dan ben ik bang dat ons dat niet gaat lukken![]()
thnx, maar ik weeg dan ook 20kg lichter dan jou he Ziyed

ja, doe je niks aan heMisschien moet je wat meer eten, dan zeggen mensen dat misschien ook eens over jou
Mooi PP-pr Mike, wat Tjok zei in het "filmen van lifts..." topic heb ik ook wel eens bij jou maar je krijgt het toch in de lucht en daar gaat het om natuurlijk.
Jij bent een apart geval CP, daar kan iemand zichzelf niet mee vergelijken.