AndroidHealthClinic

It's time for some serious weights

Met wie (en hoeveel man) train je allemaal daar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Met wie (en hoeveel man) train je allemaal daar?

Het zou goed kunnen dat er niemand is nou, die sportschool is gewoon open.
log ligt binnen, en de farmers kan ik uit de schuur pakken.

ik gok dat ze over 2 weken de rest ook wel zullen trainen, maar dat moet klaargezet worden denk ik.

• #1.523
Training @ Biest-Houtakker

Log lift
deze log is wat dunner als de log bij Gijs (die weer wat dikker is dan een IFSA)
maar toch vind ik deze moeilijker om te pressen, idem voor cleanen
5 x 40
5 x 50
3 x 60
3 x 70
F x 80 (terwijl bij gijs de 83 wel lukt)
F x 80

Standing Shoulder Press Machine
heel fijne oefening voor na de log, grip is ook hetzelfde als op een log, foto heb ik ook 1 gemaakt
1e keer dit apparaat trouwens, dus alles PR. heb wel met leg-drive gedaan
5 x 85
5 x 95
5 x 105
4 x 115
9 x 95

Farmers Walk
geen magnesium bij, toch nog lekkere resultaten.
heb nu twee kneesleeves van rehband, en die voelen heel fijn aan.
20 x 45 (leeg)
40 x 65
20 x 85 PR no drops
20 x 85 1 drop linkerhand op 19m ongeveer
40 x 65

Hanging Knee Raise´s
15 x
15 x
15 x

DB Rollout´s
8 x
8 x

Rope Push Down

10 x 2/15
10 x 7/15
10 x 10/15
20 x 8/15

al met al een lekkere training :D
En ik vertelde dat ik nog nooit met bierfusten heb getraind.
nu gaat Paul proberen om wat pallets te regelen begin deze week, zodat ik toch nog een keer kan kijken hoe dat is vóór de NCC

foto's
2m668uc.jpg

2prsefs.jpg

Laatst bewerkt:
nice train mike.
ik heb ook nog nooit met bierfusten getraind maar ik ga ervanuit dat m'n ervaring met bier me helpt bij het onderdeel :)

Bruut mike!
Je gaat echt hard vooruit!:)

• #1.526
nice train mike.
ik heb ook nog nooit met bierfusten getraind maar ik ga ervanuit dat m'n ervaring met bier me helpt bij het onderdeel :)
hehe, daar zul jij idd geen moeite mee hebben dan.
paul legt het ook vrij simpel uit, hij zegt als die fusten 70kg zijn moet dat niet zo'n probleem geven.

maarjah we zullen zien

Bruut mike!
Je gaat echt hard vooruit!:)
Thnx Ice, het gaat stilletjes maar zeker vooruit iig :D

hehe, daar zul jij idd geen moeite mee hebben dan.
paul legt het ook vrij simpel uit, hij zegt als die fusten 70kg zijn moet dat niet zo'n probleem geven.

maarjah we zullen zien

Thnx Ice, het gaat stilletjes maar zeker vooruit iig :D
hehe nee maar ik kan me nog goed herinneren dat je nog redelijk dun was.. en als ik nu je foto's ziet ben je echt een beest aan het worden;)
motivatie spat er ook vanaf in je log:D

Als ik me niet vergis is de oefening die je gedaan hebt viking press :). Ik kan juist beter met een dunnere log deze zal iets dunner zijn dan de log waar ik altijd mee press in raalte. Maarja ieder verschilt ;)

Succes deze week nog en tot zondag

Goed getraint Mike, sorry dat ik er niet bij was. Moest vandaag echt even rusten met mijn rug...

• #1.530
hehe nee maar ik kan me nog goed herinneren dat je nog redelijk dun was.. en als ik nu je foto's ziet ben je echt een beest aan het worden;)
motivatie spat er ook vanaf in je log:D
hehe :P ik was idd wel skinny. maar gewicht gains zijn niet zo denderend laatste tijd.
gelukkig kracht gains wel, en als dat zo kan bij hetzelfde BW is dat alleen maar mooi imo

Als ik me niet vergis is de oefening die je gedaan hebt viking press :). Ik kan juist beter met een dunnere log deze zal iets dunner zijn dan de log waar ik altijd mee press in raalte. Maarja ieder verschilt ;)

Succes deze week nog en tot zondag
Fijne oefening iig.
Thnx kevin, jij ook nog suc6.
ik ga deze week alleen verder nog ff doorbloedings trainingen doen licht gewicht beetje pompen.

tot zondag

Goed getraint Mike, sorry dat ik er niet bij was. Moest vandaag echt even rusten met mijn rug...
maakt niet uit jorrit. als het al niet goed voelde kan je idd beter ff laten rusten.

je moet volgende week zondag natuurlijk wel kunnen presteren he!

je blijf hard gaan mike, leuke apparatuur ook in die gym.

• #1.536
veel plate loaded wat ik op 1e gezicht zie, ook leg-ext plate loaded ?
hoe zit het met je voeding nu btw mike?

weet ik niet zeker man van die leg extension
heb hier thuis wel leg extension plate loaded, alleen moet ik die nog een keer aansluiten

voeding is redelijk
wel voldoende kh en eiwitten denk, maar gewicht aangekomen lukt niet echt op het moment. :(
wil komende week sowieso iig wel wat nieuwe gerechten proberen te bereiden, met vis.
en sowieso weer een kookdag gaan doen zodat ik komende 2 weken iedere dag wat gezonds kan eten

Goede training, clean is veel lastiger op een kleinere log en dat gaat je veel kracht kosten dus ik denk dat het vandaar lastiger was dan met die van Gijs. :p
Mooie Viking Press machine!

• #1.538
Goede training, clean is veel lastiger op een kleinere log en dat gaat je veel kracht kosten dus ik denk dat het vandaar lastiger was dan met die van Gijs. :p
Mooie Viking Press machine!

Leuke machine idd
maar afwaz, ga jij binnenkort eens mee trainen in Biest?

ze hebben er trouwens ook een tire van 430 ofzo. de man wil hem weg doen hij vind het een onding.

wil die wel een keer proberen te flippen. desnoods met zijn 2e als het echt niet gaat :roflol:

430kg tire is heavy gozer. Ben zeer benieuwd of je dat gaat lukken :P

Hehe sure, ik wil zekers mee komen trainen, alleen zoals je zelf aangaf is het nogal lastig met de OV daar te komen. :p
Hebben ze daar al de DL machine? Want ik wil die juist even uittesten. :D

Terug
Naar boven