- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehe, daar zul jij idd geen moeite mee hebben dan.nice train mike.
ik heb ook nog nooit met bierfusten getraind maar ik ga ervanuit dat m'n ervaring met bier me helpt bij het onderdeel![]()
Thnx Ice, het gaat stilletjes maar zeker vooruit iig

hehe nee maar ik kan me nog goed herinneren dat je nog redelijk dun was.. en als ik nu je foto's ziet ben je echt een beest aan het wordenhehe, daar zul jij idd geen moeite mee hebben dan.
paul legt het ook vrij simpel uit, hij zegt als die fusten 70kg zijn moet dat niet zo'n probleem geven.
maarjah we zullen zien
Thnx Ice, het gaat stilletjes maar zeker vooruit iig![]()

hehehehe nee maar ik kan me nog goed herinneren dat je nog redelijk dun was.. en als ik nu je foto's ziet ben je echt een beest aan het worden
motivatie spat er ook vanaf in je log![]()
ik was idd wel skinny. maar gewicht gains zijn niet zo denderend laatste tijd.Fijne oefening iig.Als ik me niet vergis is de oefening die je gedaan hebt viking press. Ik kan juist beter met een dunnere log deze zal iets dunner zijn dan de log waar ik altijd mee press in raalte. Maarja ieder verschilt
Succes deze week nog en tot zondag
maakt niet uit jorrit. als het al niet goed voelde kan je idd beter ff laten rusten.Goed getraint Mike, sorry dat ik er niet bij was. Moest vandaag echt even rusten met mijn rug...
maakt niet uit jorrit. als het al niet goed voelde kan je idd beter ff laten rusten.
je moet volgende week zondag natuurlijk wel kunnen presteren he!
Ik moet jou nog verslaan, en dat zal een flinke klus worden.
je blijf hard gaan mike, leuke apparatuur ook in die gym.
veel plate loaded wat ik op 1e gezicht zie, ook leg-ext plate loaded ?
veel plate loaded wat ik op 1e gezicht zie, ook leg-ext plate loaded ?
hoe zit het met je voeding nu btw mike?

Goede training, clean is veel lastiger op een kleinere log en dat gaat je veel kracht kosten dus ik denk dat het vandaar lastiger was dan met die van Gijs.
Mooie Viking Press machine!