- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt goed man. Ik schep mijn bord gewoon vol. Mocht mijn lichaamsgewicht niet droppen dan schep ik het wat minder vol. Na al die jaren heb ik genoeg handigheid om dit op gevoel te doen.Zou die carbs bij meal 2 wel ff standaardiseren. Mss niet per gewicht per se, maar iig vast aantal scheppen. 'Paar scheppen' klinkt wel heel willekeurig.
Squats from hellFront squat paused atg
80kg x 4
80kg x 4
80kg x 5 +1
Hey Jaap, hoe heb jij dat aangepakt? Je armen29-03
Preacher curl
40kg x 8 PR
40kg x 6
40kg x 5
Cable pushdown
35kg x 10 +1
35kg x 7
35kg x 7
Incline dumbell curl
12kg x 15
12kg x 12
12kg x 10
Overhead ez bar extension
32,5kg x 14
32,5kg x 13
32,5kg x 11 +1
Wrist curl
37,5kg x 19
Top. Heel blij met de progressie op mijn armen de laatste jaren. Van duidelijk weakpoint naar misschien wel een sterk punt in mijn fysiek.
Arm days. Voorheen altijd de focus gehad op compounds en armen aan het einde van de training gedaan als een afterthought. Ondanks dat ik chinups deed voor reps met meer dan 40kg extra waren mijn biceps onzichtbaar.
Wow goed bezig! Thx voor je advies, ga dit zeker meenemen in mijn nieuwe schema.Arm days. Voorheen altijd de focus gehad op compounds en armen aan het einde van de training gedaan als een afterthought. Ondanks dat ik chinups deed voor reps met meer dan 40kg extra waren mijn biceps onzichtbaar.
Daarna van alles geprobeerd, maar het enige dat voor mij echt werkt is een aparte dag alleen armen 4-8 sets tot falen 2x per ~ 7-10 dagen. In c.a. 2,5 jaar tijd zijn ze ruim 3cm gegroeid in omvang. Klinkt als trage progressie, maar de groei van mijn armen stond al zeker 10 jaar stil.
Zo is het! Goed denk ik! Ik hoop deze week iets te horen. Het zou me tegenvallen als ik niet voor een tweede gesprek of assessment wordt gevraagd. Ik hoef gelukkig niet weg waar ik zit, maar dit zou een mooie kans zijn.Lastigste is gedaan: het is doorbroken 💪
Hoe ging de sollicitatie?
Zeker inderdaad !! 😊😊