- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ga je doen in Zoutelande??03-04
Romanian deadlift
140kg x 5
140kg x 5
140kg x 6
Unilaterale calfraise
28kg x 9 +1
28kg x 9 +1
28kg x 7
Leg extension
80kg x 15 PR
80kg x 12
80kg x 11
Toes to bar
11
8
7
Sldl vervangen door romanian deadlifts zodat ik minder voorzichtig hoef te doen in de ochtend ivm geluid.
04-04
Alternating dumbell curl
25,2kg x 8
25,2kg x 6
25,2kg x 5
Lying ez bar extension
45kg x 8
45kg x 7
45kg x 6 +1
Hammer rope cable curl
20kg x 15
20kg x 13
20kg x 12 +1
Triangle cable pushdown
27,5kg x 14
27,5kg x 12
27,5kg x 10
Barbell wrist curl
57,5kg x 9 PR
Nu lekker lang weekend Zoutelande.
Haha graag gedaan, vrolijk nummertje, heerlijk.Grr ik haat Nederlandstalige muziek en dat liedje is de topper... Zit nu de hele tijd in mijn hoofd, Thnx.
Moeders woont daar en de temperaturen waren goed dus veel op het strand geweest. De nodige mojito’s en fastfood op dus weer genoeg voer en motivatie voor mijn cut nu.
Hoezo dat dan? Heb er niks tegen hoor, maar hoe eet je als je niet cut? Gewoon 3/4 keer op een dag ofzo, of doe jij sowieso intermittent fasting? En vind je het vervelend om al je maaltijden gewoon 10% kleiner te maken?09-04
Preacher curl
40kg x 8
40kg x 6
40kg x 5
Cable pushdown
37,5kg x 8 PR
37,5kg x 7
37,5kg x 6
Incline dumbell curl
12kg x 15
12kg x 13 +1
12kg x 10
Overhead ez bar extension
32,5kg x 14
32,5kg x 13
32,5kg x 12 +1
Wrist curl
37,5kg x 21 +2
Trainen gaat lekker, maar met cutten nog niet echt mijn flow gevonden. Sinds gisteren aan het experimenteren met OMAD (one meal a day).
Over het algemeen eet ik altijd 2 maaltijden per dag, lunch en avondeten. Klinkt gek, maar ik ervaar meer energie en focus wanneer ik “fasted” ben. Na een maaltijd kak ik een aantal uren in en ervaar ik veel brain fog. Toegegeven komt dat mogelijk deels omdat de maaltijden relatief groot zijn. Ik ben een grote eter en meerdere kleine eetmomenten per dag zorgen bij mij voor een constant hongergevoel.Hoezo dat dan? Heb er niks tegen hoor, maar hoe eet je als je niet cut? Gewoon 3/4 keer op een dag ofzo, of doe jij sowieso intermittent fasting? En vind je het vervelend om al je maaltijden gewoon 10% kleiner te maken?
Die laatste snap ik hoor, of in elk geval als het echt van die 500 kcal maaltijden worden. Maar als je twee gewend bent, vind je dat voor cutten dan niet fijn om daarbij te blijven, en gewoon wat meer low kcal volume-voedsel (eigenlijk gewoon: groente) toe te voegen?Over het algemeen eet ik altijd 2 maaltijden per dag, lunch en avondeten. Klinkt gek, maar ik ervaar meer energie en focus wanneer ik “fasted” ben. Na een maaltijd kak ik een aantal uren in en ervaar ik veel brain fog. Toegegeven komt dat mogelijk deels omdat de maaltijden relatief groot zijn. Ik ben een grote eter en meerdere kleine eetmomenten per dag zorgen bij mij voor een constant hongergevoel.
Je hebt denk ik gelijk hoor. Op papier is omad verre van ideaal om te combineren met zware krachttraining, cutten en spierbehoud. Eerlijk gezegd vind ik het ook gewoon leuk om te experimenteren op dit gebied en mezelf uit te dagen. Dat dit niet optimaal is en misschien gains kost accepteer ik.Die laatste snap ik hoor, of in elk geval als het echt van die 500 kcal maaltijden worden. Maar als je twee gewend bent, vind je dat voor cutten dan niet fijn om daarbij te blijven, en gewoon wat meer low kcal volume-voedsel (eigenlijk gewoon: groente) toe te voegen?
Helemaal prima, dan heb je helder waarom je het toch kiest. Ik ben benieuwd wat je eruit weet te halen!Je hebt denk ik gelijk hoor. Op papier is omad verre van ideaal om te combineren met zware krachttraining, cutten en spierbehoud. Eerlijk gezegd vind ik het ook gewoon leuk om te experimenteren op dit gebied en mezelf uit te dagen. Dat dit niet optimaal is en misschien gains kost accepteer ik.
Haha dat valt mij dus heel erg mee. Ik vind dat hongergevoel bijna fijn en merk veel focus zonder inkakken na de lunch bijvoorbeeld.
Haha was het maar zo’n feest. De calorieën die ik nodig heb om te bulken voelen in één maaltijd niet eens als ayce, laat staan nu tijdens mijn cut.1 maaltijd per dag, wajoooo is dit een ayce buffet maaltijd dan.
Te druk met @gremlin om nog te loggen.
Wat

?Huh, ij ook?!