AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha ik ben niet zon Zeeuwse zeebonk als jou:p. Mijn ielige lichaampje trekt dat allemaal niet zoveel werken en trainen:p.

Mooie trainingen weer Jaap. Rekening houden met je lijf is alleen maar goed kerel, zou ik nog wat van kunnen leren:)
Haha ja zo is dat, deze zomervakantie gewoon even rustig aan. Ik pak 31 juli ook nog 2 weken helemaal rust, ik ga 2 weken naar Zeeland waarvan 1 in Renesse. Ik ga wel een beetje op voeding proberen te letten maar trainen ga ik niet doen, gewoon lekker genieten. Daarna ga ik er weer voor de volle 110% tegenaan:).

vakantie = vakantie, dan moet je genieten!

vakantie = vakantie, dan moet je genieten!

Haha gaan we ook zeker doen. Vandaag eerste dag weer vakantiewerk, 9 uur gewerkt in een smerig hete kas. Ik dacht van te voren al ik neem niet meer eten mee dan normaal ondanks dat ik moet werken. Als nog kreeg ik het bijna niet naar binnen toe en had ik de hele dag last van buikpijn. Na de koffiepauze van 3 uur kwam ook alles eruit:(. Training van vandaag verzet ik naar morgen indien ik me dan god genoeg voel.

Haha gaan we ook zeker doen. Vandaag eerste dag weer vakantiewerk, 9 uur gewerkt in een smerig hete kas. Ik dacht van te voren al ik neem niet meer eten mee dan normaal ondanks dat ik moet werken. Als nog kreeg ik het bijna niet naar binnen toe en had ik de hele dag last van buikpijn. Na de koffiepauze van 3 uur kwam ook alles eruit:(. Training van vandaag verzet ik naar morgen indien ik me dan god genoeg voel.

Nou euhhhh als jij je morgen als god voelt bel me dan even, dan heb ik nog wel wat wensen:D

Mooie rug training gister:D
Die T-bar rows deed je dat met losse barbell, of zat die aan 1 kant vast? Lijkt me best wel meesterlijke oefening.

Als ik ze zou willen doen met dus wel met losse barbell. Kijken of aan de andere kant gewichtloos kan of toch wat aan moet doen. En dan in die kant in een hoek ofzo duwen.

Mooie rug training gister:D
Die T-bar rows deed je dat met losse barbell, of zat die aan 1 kant vast? Lijkt me best wel meesterlijke oefening.

Als ik ze zou willen doen met dus wel met losse barbell. Kijken of aan de andere kant gewichtloos kan of toch wat aan moet doen. En dan in die kant in een hoek ofzo duwen.

Bedankt grote Dwarf, die T-bar row was ook mijn eerste keer maar vond hem ook zeker voor herhaling vatbaar. Ik gebruikt een losse barbell, 1 kant hou ik zonder gewichten en leg ik in de hoek neer. Die andere kant laai ik zo vol mogelijk. Dan pak ik zo'n losse greep die je ook aan de kabels kan hangen en doe die om de stang heen net voor de gewichten.

Woensdag

Incline dumbbell press
12x 16
8x 20
5x 26

6x 30 (veel moeite om ze in positie te krijgen)
9x 26
10x 24

Paused bench press
4x 65
7x 60
6x 60

Decline dumbbell press
7x 24
9x 22
10x 20

Cable fly's
9x 50
2x12x 40

Dumbbell front raise
10x 12
2x12x 10

Tevreden over de training, voor het eerst een press gedaan met 30kg. Ging goed alleen om ze in positie te krijgen kostte mij veel kracht, eenmaal in positie ging het prima.

6 x 30 is heel net kerel! Had je niemand die er eentje aan kon geven?

6 x 30 is heel net kerel! Had je niemand die er eentje aan kon geven?

Dankje:) Eerst waren dit de zwaarste dumbbells in mijn gym ondertussen zijn ze er al tot 38kg:D. Ik train de laatste tijd wel samen met iemand maar ik wil dit gewoon op eigen kracht kunnen zodat als ik alleen moet trainen het ook geen probleem is. Mijn doel op die dumbbell presses is toch minimaal 6 herhalingen maken dus dan moet het in positie krijgen nog wel te doen zijn denk ik.

Duidelijk verhaal, ik laat vanaf 38 kg meestal ff aangeven, heeft ook wel met mijn schouder te maken. Beetje bang dat het er weer inschiet met uitdrukken van die dumbbells.

gaat lekker jaap!

he jaap, jij trainde toch ook wel eens in middelburg toch?!

want over 2,5 weekjes ben in oostkappele op vakantie en ga dan gewoon in middelburg trainen :D

Netjes dat het gelukt is om met 30kg te pressen man, en het in positie brengen kan erg lastig zijn idd!

gaat lekker jaap!

he jaap, jij trainde toch ook wel eens in middelburg toch?!

want over 2,5 weekjes ben in oostkappele op vakantie en ga dan gewoon in middelburg trainen :D

Bedankt man, ja in Middelburg kan je heerlijk trainen bij All sports body gym. WWE en Tymboo trainen daar ook:). Welke week ben je in oostkappele precies dan? Ik ben vanaf 1 augustus tot 6-7 augustus ook daaro, kunnen we ook een keer meeten haha:p.

Netjes dat het gelukt is om met 30kg te pressen man, en het in positie brengen kan erg lastig zijn idd!

Bedankt gaf wel een kick:P. Dat in positie brengen moet ik nog wat aan werken ja maar komt goed:D.

Bedankt man, ja in Middelburg kan je heerlijk trainen bij All sports body gym. WWE en Tymboo trainen daar ook:). Welke week ben je in oostkappele precies dan? Ik ben vanaf 1 augustus tot 6-7 augustus ook daaro, kunnen we ook een keer meeten haha:p.

Bedankt gaf wel een kick:P. Dat in positie brengen moet ik nog wat aan werken ja maar komt goed:D.

hahah ik ben van 1 tot 7 aug daar en ga een week kaart halen :P

lijkt me erg tof :D

Donderdag

Squat
4x5x 80 (beetje beschamend maar beter zo dan dat mijn knieën naar binnen komen)

Leg press
3x15x 210

Hamstring curl
12x 75
10x 75
10x 70

Calf raise
3x15x 80

Chin up
11x BW
8x BW
7x BW

Spider curl *Nieuw*
2x10x 20
9x 20

Hammer curl (ultra strikt)
10x 12
11x 10
10x 10

Training ging lekker, squat is erg min dat weet ik. Maar ik durf gewoon niet zwaarder te gaan ten koste van vorm. Ik heb gewoon nog wat begeleiding hierin nodig denk ik maar die kan ik niet krijgen dus het zal voorlopig wel even laag in gewicht blijven.

hahah ik ben van 1 tot 7 aug daar en ga een week kaart halen :P

lijkt me erg tof :D

Haha grappig, dan moeten we even kijken hoe of wat. Want ik was eigenlijk van plan om gewoon 2 weken helemaal niets te doen en lekker uit te rusten. Een maatje van mij gaat ook de hele week mee. Dus of ik echt mee ga trainen weet ik nog niet maar als je een avond uit gaat daar dan zie je me sowieso wel:p

nice train, techniek komt wel!

Trainen met Tymen is cool man, hij laat scheetjes en das grappig!

Ik vind die squat vs leg press zo raar, ik squat 8x125, maar je ziet me geen 15x210 doen (of reken je hier machine mee of alleen schijven?, ligt natuurlijk ook aan de machine)

he scheten laten vind ik altijd bijzonder leuk :) vooral harde :D

anyway, ik ben samen met mijn vriendin op dat moment in oostkappele op een camping dus ik denk dat ik ook nog wel ga stappen... in domburg of hooizolder of euh in middelburg.

aah kerel gewoon een keer training voor de fun, is leuk en gezellig. daarnaast is het ook gewoon tof om een keer echt iemand zn fysiek te zien en daadwerkelijk leren kennen.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 21:37 ----------

btw, nice work out brother!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven