MuscleMeat

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tymen samenzwering......

• Topic Starter Topic Starter
Maandag

BOR met olympische stang
12x stang
8x 40
5x 50
5x 60

6x 70
8x 65
11x 60

Pull ups
2x8x BW
6x BW

T-bar row
10x 52,5
9x 52,5
10x 50

Row machine
2x8x 90
10x 85

Lat pulldown
8x 60 (laatste 3 niet strikt was op)
10x 50
12x 40

Dumbbell shrugs
17x 32 (34 is er niet en 36 leek me nog een stap te ver)
15x 32
13x 32 +2 halve's

Bent over fly's
12x 8
10x 8
12x 7

Training ging erg lekker weer, ik merk dat ik nog steeds goed kracht pak en ook nog massa terwijl ik nu ook zichtbaar iets droger begin te worden. Omdat ik nu 9 uur licht lichamelijk werk doe (Tomaten plukken) maar nog steeds het zelfde eet heb ik onder het werken af en toe wel is honger. Maar daarna pak ik mijn avond eten, uurtje later sta ik in de sportschool daarna peer ik er een banaan met een whey/brinta shake in en anderhalf uur later nog wat noten en een bak kwark. Dus misschien dat ik overdag een tekort heb en dus wat droger wordt en savonds wat calorieën overhoud en daarmee wat massa kan aanzetten ofzo???. Vreemde theorie, maar het gaat iig lekker de laatste weken.

Lijkt me een win win situatie kerel, kracht+massa+droger! bam

lekker onbeperkt tomaten vreten :)

lekkere work out!

Lijkt me een win win situatie kerel, kracht+massa+droger! bam
Ja haha voor mijn gevoel werkt het wel maar misschien wil ik het wel te graag en maak ik het me eigen wijs:p. Ik blijf gewoon zo door gaan, droog wordt ik niet voor de vakantie en na de vakantie maakt het me niet zo bar veel meer uit en wil ik gewoon zo veel mogelijk gains maken maar mijn vp wel zo'n beetje hetzelfde houden als nu.

lekker onbeperkt tomaten vreten :)

lekkere work out!

Haha ik lust niet eens tomaten:p. Bedankt man, hij voelde goed.

Dinsdag

Paused bench press
12x stang
8x 40
5x 60
3x 65

5x 70
7x 65
5x 65

Incline dumbbell press
7x 28
7x 26
8x 24

Decline dumbbell press
7x 24
8x 22
10x 20

Cable fly's
9x 50
13x 40
12x 40

Dumbbell front raise
10x 12
2x12x 10

Training ging weer goed, nu die 70kg op de paused bench met ongeveer 2 seconden spanning houden op de borst gelukt is hoop ik volgende week voor de vakantie iig nog even 75 te kunnen pakken op de normale manier:). Voor de rest krijg ik langzaam aan wel wat meer pijntjes onder het trainen vooral, met name de onderarmen beginnen te zeuren. Dus waarschijnlijk kan ik daaraan wel werken dat ik nu goed onder onderhoud zit met voeding. Hopelijk kan ik het nog even zo vast houden tot ik op vakantie ga. Op vakantie zal ik ondanks het bier ook nog wel wat vocht/vet kwijt raken gok ik met 3 maaltijden per dag. Daarna wil ik weer wat gaan cleanbulken en meer massa pakken. Dan volgend jaar wil ik de ''cut'' iets korter houden en meteen er volle vaart voor gaan met een grote calorie tekort.

Voeding van vandaag een gemiddelde dag voor het idee:

06:15
0,5l halfvolle melk
30gr whey
+/- 50gr brinta
Banaan
2 gekookte eieren

09:30
2 sneeén volkoren brood met 4 plakjes kalkoenfilet
1/3 komkommer

12:30
2 sneeén volkoren brood met 100gr tonijn op waterbasis
1 snee volkoren met flink wat kipworst

15:00
2 sneeén volkoren met flink wat kipworst
handje ongezouten pinda's

17:45
3 aardappels
5 stukken bloemkool
1 slavink en 1 rundertartaar

19:00
Training

20:30
1/4 galia meloen
0,5l halvolle melk
30gr whey
50gr brinta
schep kaneel

22:30
2 handjes ongezouten cashew noten
bak magere kwark (450gr)

Hoeveelheden etc. zou ik echt niet weten maar dit is net wat onder mijn onderhoud.

klasse workout :)

yep, nice train

of je het leuk vind of niet, je zult een dagje moeten trainen samen met mij :evil:

of je het leuk vind of niet, je zult een dagje moeten trainen samen met mij :evil:

Haha ja dat gaan we wel even doen denk ik, ik ben me er al op aan het voorbereiden. Heb wat oude handdoeken opgezocht, post elastieken en wat ducktape. Hopelijk kan ik daar een goed scheet bestendig gasmasker van maken voor de grote dag.

Haha ja dat gaan we wel even doen denk ik, ik ben me er al op aan het voorbereiden. Heb wat oude handdoeken opgezocht, post elastieken en wat ducktape. Hopelijk kan ik daar een goed scheet bestendig gasmasker van maken voor de grote dag.

hahahaha-ha-ha-h.... waitwut?! nouja zeg. als ik al windjes laat ruiken ze altijd erg lekker vind ik persoonlijk :)

2 nette trainingen man:) en je voeding zit er goed uit. ook veel brood. maar al wel veel geperfectioneerder(?!)xd dan de mijne:thumb: en meer maaltijden

Gaan jullie hier trainen Jaap?

edit: Nice benching

hahahaha-ha-ha-h.... waitwut?! nouja zeg. als ik al windjes laat ruiken ze altijd erg lekker vind ik persoonlijk :)
Haha ik heb andere verhalen gehoord:p.

2 nette trainingen man:) en je voeding zit er goed uit. ook veel brood. maar al wel veel geperfectioneerder(?!)xd dan de mijne:thumb: en meer maaltijden
Bedankt Dwarf, naja over dat brood vs rijst zie ik niet echt een grote meerwaarde voor mij. Het zijn beide goede bronnen voor koolhydraten en dat kleine mini beetje zout wat in brood zit is te verwaarlozen vooral als je toch niet het podium op hoeft ofzo. Voor de rest is het gewoon veel makkelijker vol te houden savonds even je boterhammen klaar te maken dan dat ik allemaal bakjes met rijst moet gaan klaarmaken. Het zou me nu ook nog te veel rare reacties opleveren waar ik geen behoefte aan heb:p.

Gaan jullie hier trainen Jaap?

edit: Nice benching
Ja dat was wel de bedoeling, hebben we jou toestemming?:p

Haha ja toch, internet helden dat jullie zijn mogen best bij ons trainen.

Bedankt Dwarf, naja over dat brood vs rijst zie ik niet echt een grote meerwaarde voor mij. Het zijn beide goede bronnen voor koolhydraten en dat kleine mini beetje zout wat in brood zit is te verwaarlozen vooral als je toch niet het podium op hoeft ofzo. Voor de rest is het gewoon veel makkelijker vol te houden savonds even je boterhammen klaar te maken dan dat ik allemaal bakjes met rijst moet gaan klaarmaken. Het zou me nu ook nog te veel rare reacties opleveren waar ik geen behoefte aan heb:p.

Met jou kan ik praten kerel^^

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven