Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Vreemde theorie, maar het gaat iig lekker de laatste weken.Ja haha voor mijn gevoel werkt het wel maar misschien wil ik het wel te graag en maak ik het me eigen wijsLijkt me een win win situatie kerel, kracht+massa+droger! bam
. Ik blijf gewoon zo door gaan, droog wordt ik niet voor de vakantie en na de vakantie maakt het me niet zo bar veel meer uit en wil ik gewoon zo veel mogelijk gains maken maar mijn vp wel zo'n beetje hetzelfde houden als nu.
. Bedankt man, hij voelde goed.
. Voor de rest krijg ik langzaam aan wel wat meer pijntjes onder het trainen vooral, met name de onderarmen beginnen te zeuren. Dus waarschijnlijk kan ik daaraan wel werken dat ik nu goed onder onderhoud zit met voeding. Hopelijk kan ik het nog even zo vast houden tot ik op vakantie ga. Op vakantie zal ik ondanks het bier ook nog wel wat vocht/vet kwijt raken gok ik met 3 maaltijden per dag. Daarna wil ik weer wat gaan cleanbulken en meer massa pakken. Dan volgend jaar wil ik de ''cut'' iets korter houden en meteen er volle vaart voor gaan met een grote calorie tekort.
. Vandaag was het weer smerig warm in de kas, de zon scheen hier de hele dag. Ik was ook samen met nog 1 nederlander tussen alleen maar polen/hongaren, ook niet erg gezellig dus
.of je het leuk vind of niet, je zult een dagje moeten trainen samen met mij![]()
Haha ja dat gaan we wel even doen denk ik, ik ben me er al op aan het voorbereiden. Heb wat oude handdoeken opgezocht, post elastieken en wat ducktape. Hopelijk kan ik daar een goed scheet bestendig gasmasker van maken voor de grote dag.

Haha ik heb andere verhalen gehoordhahahaha-ha-ha-h.... waitwut?! nouja zeg. als ik al windjes laat ruiken ze altijd erg lekker vind ik persoonlijk![]()
.Bedankt Dwarf, naja over dat brood vs rijst zie ik niet echt een grote meerwaarde voor mij. Het zijn beide goede bronnen voor koolhydraten en dat kleine mini beetje zout wat in brood zit is te verwaarlozen vooral als je toch niet het podium op hoeft ofzo. Voor de rest is het gewoon veel makkelijker vol te houden savonds even je boterhammen klaar te maken dan dat ik allemaal bakjes met rijst moet gaan klaarmaken. Het zou me nu ook nog te veel rare reacties opleveren waar ik geen behoefte aan heb2 nette trainingen manen je voeding zit er goed uit. ook veel brood. maar al wel veel geperfectioneerder(?!)xd dan de mijne
en meer maaltijden
.Ja dat was wel de bedoeling, hebben we jou toestemming?

Bedankt Dwarf, naja over dat brood vs rijst zie ik niet echt een grote meerwaarde voor mij. Het zijn beide goede bronnen voor koolhydraten en dat kleine mini beetje zout wat in brood zit is te verwaarlozen vooral als je toch niet het podium op hoeft ofzo. Voor de rest is het gewoon veel makkelijker vol te houden savonds even je boterhammen klaar te maken dan dat ik allemaal bakjes met rijst moet gaan klaarmaken. Het zou me nu ook nog te veel rare reacties opleveren waar ik geen behoefte aan heb.
Bedankt, anders hadden we iets anders moeten zoekenHaha ja toch, internet helden dat jullie zijn mogen best bij ons trainen.
. Miss zie ik je nog wel dan, welke tijden train je nu? Nog steeds de avonden?Haha nou he, tik hem aan