Fitness Seller

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Incline dumbbell press
15x 10
10x 16
5x 22
3x 30
6x 36 (7de rep was net een fail)
8x 30
8x 30

Bench press
9x 60
8x 60
8x 60

Cable fly's
8x 75
15x 55
15x 55

Tricep extension machine
6x 49,5 (iets zwakker dan de vorige keer, triceps hadden nog spierpijn van zaterdag)
12x 31,5
12x 31,5

Tricep pushdowns
12x 52,5
15x 42,5
15x 42,5

Ging wel lekker, had gehoopt op 7 reps met 36 maar die zat er echt net niet in. Kom ik thuis ga ik mijn shakie maken, ik gooi er altijd wat kaneel bij alleen pakte ik het verkeerde potje en gooide er braad en gril kruiden doorheen...:vomit:

Gadverdamme:) zonde van shake man. of toch opgezopen? haha
Kaneel bij je shake? met melk? ga ik dat ook eens proberen.
Heb nu vaniliesmaak. word dat wat denk je?

Aah nasty, heb je daarna nog gewoon je maaltijden kunnen nuttigen? Btw, heb je merkbaar verschil ondervonden met gebruik van kaneel? (met IF is sowieso je insulinespiegel heel hoog na training, maar alle beetjes helpen)

• #1.424
Gadverdamme:) zonde van shake man. of toch opgezopen? haha
Kaneel bij je shake? met melk? ga ik dat ook eens proberen.
Heb nu vaniliesmaak. word dat wat denk je?

Haha nee heb een nieuwe gemaakt:p. Vroeger mixte ik mijn shake altijd met melk maar tegenwoordig drink ik helemaal geen melk meer, hierdoor ben ik bijna compleet van mijn puistjes af in mijn gezicht. Jajoh vanille en kaneel lijkt me lekker, ik heb altijd banaan maar met vanille lijkt me ook lekker. Je gaat er geen spijt van krijgen denk ik;).

Aah nasty, heb je daarna nog gewoon je maaltijden kunnen nuttigen? Btw, heb je merkbaar verschil ondervonden met gebruik van kaneel? (met IF is sowieso je insulinespiegel heel hoog na training, maar alle beetjes helpen)
Haha ik heb niet over moeten geven ofzo hoor:p. Nieuw shakie gemaakt en gedaan ofdat er niets aan de hand was. Nee ik merk niets van het gebruik van cacoa of kaneel in mijn shake maar eerst nam ik het omdat het goed scheen te zijn en nu neem ik het gewoon omdat ik het lekker vindt in mijn shake:).

Beste training weer Jaap, 6 x 36 is gewoon sterk man! Behoorlijk volume db presses ook! nice

• #1.426
BOR
15x stang
10x 40
5x 60
10x 70
12x 65
12x 60

Dumbbell rows
10x 32
10x 32 (laatste 2 niet naar mijn zin)
10x 30

Lat pulldown breed
6x 67,5
9x 58,5
11x 49,5

Pulldown machine
10x 58,5
10x 58,5
12x 49,5

Chin ups
4x
4x
4x

Bicep curl machine
7x 40,5
8x 31,5
10x 22,5

Training ging wel lekker, had ik niet verwacht want ik was de hele dag super loom.

Beste training weer Jaap, 6 x 36 is gewoon sterk man! Behoorlijk volume db presses ook! nice
Bedankt!

nette training idd!

Mooie training man!

• #1.429
//

Laatst bewerkt:
  • #1.430
Logje gaat weer open, in de tussentijd hield ik mijn trainingen bij in excel dus ik kan ze net zo goed hier op het forum posten zodat ik op elke computer of telefoon mijn trainingen kan bekijken en updaten:).

hey Jaap is terug:)

Tof dat je weer gaat loggen. is altijd leuk om jou te volgen

• #1.434
ben je morgen(middag) toevallig al in zeeland?

• #1.436
Ik snap nu wat je bedoeld met je trainingsschema, ben benieuwd naar de progressie. Wat betreft je voeding, op rustdagen 1500kcal wegeten, heb je dan geen problemen qua herstel en dergelijke (al dan niet op langere termijn)?

• #1.438
Ik snap nu wat je bedoeld met je trainingsschema, ben benieuwd naar de progressie. Wat betreft je voeding, op rustdagen 1500kcal wegeten, heb je dan geen problemen qua herstel en dergelijke (al dan niet op langere termijn)?

Haha ik dacht dat het er misschien als nog een beetje vaag stond maar blij dat het duidelijk is. Ik denk niet dat het me herstel erg in de weg staat, tijdens mijn cut trainde ik min of meer hetzelfde als nu tijdens de bulk maar dan alles 2x per week en dat ging ook prima.

Ik heb nu alleen wat meer arm werk in mijn schema zitten en ik hoop dat ik daardoor geen irritatie's krijg rondom mijn pols en elleboog/bicep holte.

Wat is eigenlijk je onderhoud? Houd je ook in een excel bestand je metingen bij?

• #1.440
Wat is eigenlijk je onderhoud? Houd je ook in een excel bestand je metingen bij?

Onderhoud weet ik eigenlijk niet precies. Ik weeg mezelf iedere dag en als ik zie dat ik te snel of te langzaam aan kom dan verlaag of verhoog ik mijn kcals op trainingsdagen.

Nu wel even klote ik was al de hele week een beetje grieperig en heb afgelopen vrijdag en zaterdag mijn training dan ook maar geskipt. Voeding is de laatste dagen ook slecht geweest (te veel). Morgen er weer tegenaan en hopelijk geen rare verassingen op de weegschaal maandag:).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven