AndroidHealthClinic

Jaaps logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Hoop het! Klopt inderdaad 110kg, maar dat is alweer zo lang geleden. Moet helemaal opnieuw beginnen.

Haha, ben benieuwd. Waarschijnlijker zal je 12rm veel sterker zijn nu.

Trouwens, wat eet je zoal op rust en trainingsdagen? Had je zuivel nou nog geschrapt i.v.m. acne?

Ik volg onderstaand voedingsschema:

Ondertussen zijn alleen mijn kcals op die bulkdagen verhoogt naar plus minus 4000. Mijn cutdagen zijn woensdag en zondag.

Bijlagen

lekker bezig Jaap!

Heb je die foto van je avatar al in je log gezet?

• #1.465
18-10-12

Standing db shoulder press
4x12x20

Face pulls
4x14x52,5

Machine curls ss overhead rope extensions
3x10x40^2 --- 3x7x37,5

Hammer curls ss triangle pushdowns
3x7x18 --- 3x8x32,5^1

Waarom supersetten? Tijd tekort? Hoe beviel nieuwe reprange?

• #1.467
Waarom supersetten? Tijd tekort? Hoe beviel nieuwe reprange?

Niet echt een rede voor, ik vindt het gewoon lekker om armen altijd lekker snel door te knallen. Ik denk ook niet echt dat mijn tricep kracht veel minder is na een bicep oefening. Rep range is wel lekker, 12de rep was ook wel het maximale dat erin zat dus volgende week denk ik 10-11x 22 en dan weer naar 12 reps opbouwen:).

• #1.468
19-10-12

Squat
2x6x125 VPR

Unilateral romanian deadlift
4x10x65

Calf jumps
4x10x135

Squat ging niet zoals het moest vandaar ook geen 4 sets. Volgende week ga ik weer 10 reppers squatten wat me erg goed beviel. Ik denk dat ik lichtjes reset naar 4x10x110 en vanuit daaruit hoop ik weer een tijdje door te kunnen bouwen.

• #1.470
Sta je er nog seeds zo bij of..?

Ik ben helaas bijna 3kg aangekomen waar van ook een deel vet sinds het einde van mijn cut. Laatste week van mijn cut een blessure opgelopen aan mijn onderarm waardoor ik bijna geen ub kon doen. Om het toch goed te laten herstellen en omdat ik geen massa wou kwijt spelen heb ik toen te veel gegeten. Daarnaast ben ik ook bijna een maand grieperig geweest (nu zo'n beetje over) en daardoor heb ik ook wat trainingen etc. over moeten slaan. En op de 1 of andere manier als ik me niet goed voel van blessure of griep o.i.d. vertaalt dat zich bij mij altijd in vreet buien.

werkt dat echt dan zo cutten?? heft dat mekaar niet op en dat je dus elke dag rond de 2500 zit?:P

• #1.472
20-10-12

Incline dumbbell press
4x8x36 VPR

Cable fly's
3x12x32,5

Pull ups
4x8xbw +5kg

Dumbbell rows
3x8x34

Erg blij met mijn training vandaag. De kracht in mijn borst is eindelijk weer sterker dan het voor mijn blessure was. Nu hopelijk een tijd blessure vrij en lekker door bouwen:).

werkt dat echt dan zo cutten?? heft dat mekaar niet op en dat je dus elke dag rond de 2500 zit?:P

Waarschijnlijk verbruik je wel een deel van je grote overschot van de bulkdagen op je cutdagen maar als nog is dat te weinig om geen vet te verbranden op je cutdagen. Of het allemaal helemaal goed werkt ben ik nog aan het testen, dat kan ik je over een half jaartje wel vertellen. Tot nu toe so far so good.

Goed om te horen man! Nette rows en pulls ook. Over 2 weken hier trainen?

• #1.474
Goed om te horen man! Nette rows en pulls ook. Over 2 weken hier trainen?

Ja misschien wel ja, aankomende week moet ik nog wat dingen inleveren en presentatie geven over een project van de eerste 8 weken. Daarna krijg ik het rustiger en begint er weer een nieuw blok, misschien dat ik dan wel ergens een weekend naar groningen kan komen:).

• #1.475
22-10-12

Standing db press
4x10x22

Face pulls seated
4x15x52,5

3x8x49,5 --- 3x7x37,5

Hammer curls ss triangle pushdowns
3x8x18 --- 3x8x 32,5 ^2

• #1.476
25-10-12

Incline db press
4x8x36

Cable fly's
3x11x32,5^1

Pull ups
4x8xbw +7,5kg

Db rows
3x9x34

Niet echt tevreden, incline db press leek wel zwaarder te gaan dan vorige week. Heb ook nog wat stress van tentamenweek en een projectgroep die geen moer doet dus misschien heeft dat er mee te maken.

Stress kan zeker effect hebben op je training, jammer dat je je niet goed voelde bij deze training. Het gaat vast snel weer beter:)

• #1.478
27-11-10

Standing db shoulder press
4x11x22 VPR

Face pulls
4x15x52,5^1

8x49,5^1 --- 6x37,5

Hammer curls ss triangle pushdown
3x6x20 --- 3x8x32,5^3

Stress kan zeker effect hebben op je training, jammer dat je je niet goed voelde bij deze training. Het gaat vast snel weer beter:)

Bedankt, voelde vandaag een stuk beter aan. Ik ben trouwens volgend weekend weer in Zeeland te vinden. Die zaterdag kom ik zeker trainen ben jij dr ook te vinden?

Laatst bewerkt:
  • #1.479
29-10-12

Squat
4x10x107,5 (kleine reset, hopelijk naar de 10x120)

Deadlift
4x150

Calf press
kramp in kuit helaas

Squat heb ik gereset want ik kwam niet meer verder dan 6x125kg en de reps waren niet mooi. Voor het eerst na ongeveer een half jaar weer gedeadlift, vond het vroeger altijd een leuke oefening en krijg er een lekkere kick van dus wil het weer serieus op pakken. Goal is om aan het einde van de bulk 1x200 te liften, dat is dus rond maart ergens denk ik.

• #1.480
30-10-12

Incline db press
4x8x36

Cable fly's
3x12x32,5^1

Pull ups
4x8xbw +10kg

Db rows
3x10x34

Ik heb nu al 3x op rij 8x 36kg gedrukt maar een 9de rep zit er gewoon echt nog niet in. Iemand een tip om te zorgen dat ik progressie maak op die oefening?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven