okhrimenko
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@biomek: Hoe is devil's shot jou bevallen?
Ik heb daarnet de sample van devil's shot gebruikt en eigenlijk had ik beter maar de helft genomen, iets te heftig (bij unstoppable kon ik makkelijk 2 scoops nemen).
Focus was waanzinnig sterk aanwezig maar het eerste deel van de training had ik een te opgejaagd gevoel (naar mijn mening).
Wanneer ik in de loop van de week alpha drive probeer zal ik dus met een halve scoop beginnen en zo opbouwen naar 1 scoop. Eigenlijk raad ik het iedereen aan om met een halve te beginnen...
Voor mij is het wel duidelijk: Devil's shot is een stuk sterker dan unstoppable en ik verwacht van alpha drive hetzelfde effect
ps: Het is best vreemd dat hier en daar pre workouts opduiken met dmaa, bij verschillende gewone supplementen shops (freak juice, devil's shot, alpha drive, ...). Zal niet blijven duren denk ik...
In dit geval random ;-) Alpha Drive en Devils Shot schelen niet zoveel qua samenstelling.
Ik heb goede hoop voor "EPG Turn Up".

Ik kon de houdbaarheidsdatum ook niet vinden maar mijn vriendin heeft betere ogen dan ik
De houdbaarheidsdatum staat onder de ingredienten (boven het alpha drive logo). Je moet goed kijken maar staat er zeker.

Waarom lijkt je deze beter of interessanter dan Alpha drive bv? Ben hier benieuwd naar![]()

Compleet andere samenstelling. Vooral de methylsynephrine en yohimbine ben ik erg benieuwd naar![]()
@Biomek: hoe is devil's shot jou bevallen?
Ik heb daarnet de sample van devil's shot gebruikt en eigenlijk had ik beter maar de helft genomen, iets te heftig (bij Unstoppable kon ik makkelijk 2 scoops nemen).
Focus was waanzinnig sterk aanwezig maar het eerste deel van de training had ik een te opgejaagd gevoel (naar mijn mening).
Wanneer ik in de loop van de week Alpha Drive probeer zal ik dus met een halve scoop beginnen en zo opbouwen naar 1 scoop. Eigenlijk raad ik het iedereen aan om met een halve te beginnen...
Voor mij is het wel duidelijk: Devil's shot is een stuk sterker dan Unstoppable en ik verwacht van Alpha Drive hetzelfde effect
Ps: het is best vreemd dat hier en daar pre workouts opduiken met DMAA, bij verschillende gewone supplementen shops (Freak Juice, Devil's shot, Alpha Drive, ...). Zal niet blijven duren denk ik...
Eén scoop zou 11 gram zijn, en ik heb niet gewogen hoeveel de sample is.Volgens mij is methylsynephrine nog legaal!En methylsynephrine is ook banned zoals yohimbine of?

haha
Ik ga straks het zakje wegen...ben benieuwdhaha
Edit:
sample was 16 gram![]()

Ik ga straks het zakje wegen...ben benieuwdhaha
Edit:
sample was 16 gram![]()
Die gaan we dan morgen maar gewoon in 1x naar binnen gooien! IK ga zo eens ff Alpha Drive testen!