XXL Nutrition

Janaliekes log

Gefeliciteerd! :D
Erg mooie cijfers

Een dubbele PR en dan ook nog eens beiden met 8 reps, dan kan je dag inderdaad gewoon niet meer stuk :cheer:
Verder moet ik ook tot mijn allergrootste verbazing bekennen dat ik juist in mijn cut tot nu toe PR's heb gezet, zodra ik van onderhoud naar bulkmodus ging, zijn mijn prestaties alleen maar achteruit gegaan.
Dusse.. Wij bewijzen beiden gewoon dat cutten best goed voor krachtgains kan zijn ;).

Super zeg! Mooie prs!

Kracht gains tijdens een cut kan prima. Spiermassa opbouwen is weer een ander verhaal helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Thankx ladies @SP1988, @SanneF @TaraSmit

Training van gisteren

SQ
10 x 43,5
8 x 43,5
10 x 43,5
8 x 43,5/42,5/40

DL
10 x 53,5
8 x 53,5
10 x 53,5
8 x 53,5/50/50

BP
10 x 20
10 x 22,5
8 x 23,5
8 x 25 pr
Eigenlijk had ik moeten doordoen, zat nog meer in...

MP
7x20
7x17,5
7x15
8x12,5
-> behoorlijk balen dat er geen 8 reps in zaten, maar misschien dat het verven van de plafond er ook wel voor iets tussen zat

Walking lunges

8x9
7x10
6x12
6x14

Nog wat push-ups, leg raises, plankwerk en wat cardio

Morgen even samen met de kinesist het beeldmateriaal van 1,5 week geleden bekijken en bespreken op welke punten we de komende tijd zeker nog moeten letten. Als IG meewerkt, komt er nog een dl-fragmentje aan...

Verven draagt idd niet bij aan je lifts. Is al hele workout. Hihi

Toch een mooie training!

Gefeliciteerd met je bench pr! Weet je in ieder geval dat je binnekort meer kan gaan drukken :)

Sowieso dat dat plafond verven al wat voor je lichaam gedaan heeft.

Geen haast met je bench, komt vanzelf. Ieder klein stapje zwaarder/meer is progressie, denk dat je dat beter over langere periode kunt uitsmeren dan zo snel mogelijk te willen vlammen :).

Gefeliciteerd met je bench pr! Weet je in ieder geval dat je binnekort meer kan gaan drukken :)Sowieso dat dat plafond verven al wat voor je lichaam gedaan heeft.
Thankx, kijk er al naar uit om wat sterker te worden op de bench, zeker aangezien hier volgens mij nog best wel wat groeimarge is!

Geen haast met je bench, komt vanzelf. Ieder klein stapje zwaarder/meer is progressie, denk dat je dat beter over langere periode kunt uitsmeren dan zo snel mogelijk te willen vlammen :).
Inderdaad, komt wel... Maar toch nu we deze recentelijk erbij hebben genomen, verwacht ik dan eigenlijk ook wel hier nog vrij vlotjes progressie te kunnen maken, maar we zien wel, elke pr is er eentje hé en zo geraken we er ook...

Training van gisteren

Bootcamp: 50 sec - 15 sec rust (2 rondjes)
- Bosu ball knee raises
- Bosu ball push up met één hand op de bal en één ernaast
- TRX row
- BOR - 10 kg powerbag
- Box step up - 16 kg powerbag
- Back extensions
- Sit up throw - 5 kg medicine ball
- Leg lifts

Cardio - 503 Kcal - 22 min

Training van vandaag

SQ
opwarming:2x8x10
8x30
8x40
8x50
8x60
8x65 PR
8x55
8x50/40/30

DL
8x50
8x60
8x70
8x77,5 PR
8x50 - nadruk op explosiviteit

SQ- walking lunges - SQ - walking lunges
20x20kg - 4x20kg - 10x10kg - 4x10kg
10x10kg - 4x10kg - 20x20kg - 4x20kg

Whaa wat gaat het deze week lekker, de pr's vliegen in het rond! Nog een 2-tal kilootjes bij de SQ en we zitten eindelijk op bw, kijk al uit naar het bereiken van deze doelstelling! Heerlijk zo aan je weekend mogen beginnen!

Laatst bewerkt:
Super al die prs. Gaat goed hier:)

Wel veel volume zeg! Hoe vaak sq en dl je momenteel?

Als je 8x65 kan squatten kan je ook wel 1x80

Hoeveel weeg je dan?

gaat lekker vooruit hier met je PR's!!

Super al die prs. Gaat goed hier:)
Wel veel volume zeg! Hoe vaak sq en dl je momenteel?
Heb eerlijk gezegd geen idee of het een hoog volume is, aangezien ik deze manier van trainen gewoon ben.
Momenteel sq en dl ik een 3 à 4-tal keer per week: ma-woe-vrij-(za/zo).

Als je 8x65 kan squatten kan je ook wel 1x80 Hoeveel weeg je dan?
Met een 1RM denk ik inderdaad ook wel dat ik al langer bw zou kunnen squatten, maar we gaan voor 8RM ;). De 1RM hebben we eigenlijk nog nooit getest en zie hier persoonlijk ook nog niet direct de meerwaarde van. Momenteel weeg ik +-67kg, nu nog aan het cutten, volgende week eens kijken of ik daar nog even verder mee ga doen, na 4 maanden wordt het misschien tijd om even terug richting onderhoud te gaan..., nu ja we zien nog wel.

gaat lekker vooruit hier met je PR's!!
Thankx, en we doen er vandaag gewoon weer twee nieuwe pr's bij :D!

Training van vandaag

SQ
3x8x30 in de hoop mijn lijf een beetje wakkerder te krijgen, al had het niet volledig het gewenste effect, zombie-modus :zzz:
8x40
8x50
8x60
8x67,5 PR
8x50/40

DL
3x8x50 nog een klein aandachtspuntje gekregen wat betreft spanning
8x60
8x70
8x80 PR
10x50

SS Leg extensions/lunges
3x 15 x 27,5 kg + 12 x 9 kg dumbbells

Ben echt met zéér kleine oogjes aan de training begonnen en pas bij de ss had ik het gevoel wakkerder te worden. Nochthans wel weer een heerlijke training...
Weer zo blij met mijn nieuwe pr's, zeker die van de sq, eindelijk bw :D!
Dit wil ook zeggen tijd om nieuwe doelen te stellen, maar vind het nu wel erg moeilijk, heb totaal geen idee wat realistisch/haalbaar is. Mijn pt is er wel van overtuigd dat een 100 kg dl zeker doenbaar is op kortere termijn. Och ja we laten het wel even bezinken...

Laatst bewerkt:
Je training lijkt op mijn training van gisteren qua benen:p

Mijn volume ligt alleen flink stuk lager huhu.. Heb in het begin wel ramped getraind. Ook met doel nieuwe 8rms. Werkt wel fijn vinden ik. Doe het nu op enkele oefeningen nog.

goedzo

Je training lijkt op mijn training van gisteren qua benen:p Mijn volume ligt alleen flink stuk lager huhu.. Heb in het begin wel ramped getraind. Ook met doel nieuwe 8rms. Werkt wel fijn vinden ik. Doe het nu op enkele oefeningen nog.
Fijn dat je terug aan het loggen bent, kan ik af en toe nog eens komen piepen! Vind de 8rms ook wel erg fijn werken.
Bedankt

Training van vandaag

SQ
10 x 50
8 x 50
10 x 50
8 x 50

DDL
12 x 57
10 x 57
8 x 57
8 x 50

Pull through
20 x 13
15 x 18
15 x 18/15/13
15 x 21

Walking lunges (dumbbells)
8 x 9
7 x 12
6 x 14
6 x 16

Leg press
20 x 35
15 x 42/37/35
12 x 55
10 x 65
12 x 57/52/50

Leg extensions
20 x 27,5
15 x 22,5/17,5/12,5
12 x 33
10 x 37
12 x 35/27,5/22,5
-> Deze maar wat lichter gedaan, aangezien mijn bovenbenen bij de DDL al niet meer mee konden en maar goed ook...

Mooie training!
.. Op naar de waggel-modus ;)

Mooie training!
.. Op naar de waggel-modus ;)
De waggel-modus hadden we inderdaad verwacht, maar al bij al weinig last van gehad...

Afgelopen trainingen: vrijdag SQ en DL, zaterdag en zondag nog wat cardio.
Heb me vorige week een beetje laten gaan, hormonen enzo... Nuja, schade beperken en mezelf even een spreekwoordelijke shot onder mijn gat geven en er terug tegenaan gaan. Ben nog niet waar ik graag zou willen, en door erover te klagen en te zeuren geraken we er ook niet .

Training van vandaag

Frontsquat

1ste keer dat we dit doen met oog op verbeteren sq-techniek, geëindigd met 5x45
Leuk om zo nog eens aan de slag te gaan met een nieuwe oefening, wel even wennen, maar toch ook wel verrast dat het best vrij goed ging.

SQ
8x45
8x55
8x65
8x70 PR
Vandaag voor het eerst sinds mijn verschot echt het gevoel dat het weer heel soepel ging.

DL
8x50
8x60
8x70
8x82,5 PR - moeite met grip
3x8x60 - alternerende grip, 1ste keer dat we hiermee aan de slag gaan, merk wel al direct een heel verschil, al moet ik hier ook weer even aan gewoon worden, de laatste 2 reps had ik het gevoel dat het er terug al wat meer solide begon uit te zien.

Parcours
burpees, sq 20kg, lunges 20kg, kettlebell swing 16 kg

Wat een verrassende training vandaag, 'nieuwe' dingen gedaan en weer twee nieuwe pr's. :D

Vandaag nog eens even stil gestaan bij mijn progressie. Ik word er toch stil van als ik zie wat ik op amper 4 maanden trainen al bereikt heb, heerlijk gewoon!

Aangezien er altijd nog bij te leren valt en het heel goed klikt met mijn pt, zetten we de samenwerking de komende tijd gewoon verder. Heel benieuwd wat hij nog allemaal in petto heeft voor mij.

Lekker zeg een squat PR, zeker als tweede oefening. En je deaflift natuurlijk, gefeliciteerd!

Waarschijnlijk wordt je gripsterkte ook langzaam aan steeds sterker. Dus kan je die alternated grip of straps steeds bij een hoger gewicht tov nu pakken.

Lekker zeg een squat PR, zeker als tweede oefening. En je deaflift natuurlijk, gefeliciteerd!

Waarschijnlijk wordt je gripsterkte ook langzaam aan steeds sterker. Dus kan je die alternated grip of straps steeds bij een hoger gewicht tov nu pakken.

Thankx, en we gaan er inderdaad vanuit dat mijn gripsterkte ook sterker zal worden. Vandaag de alternated gedaan op laag gewicht om aan het gevoel te wennen, de bedoeling is van deze enkel te gaan gebruiken bij mijn sets op max gewicht.

Training dinsdag

SQ
10 x 50
8 x 50
10 x 50
8x 50/40/40

DL
10 x 57
8 x 57
10 x 57
8 x 57/55/50

Seated cable row
12x26
12x33/26/19
10x33
10x33/26/19

MP
10x17,5
10x17,5
10x17,5
8x17,5

TRX row, pushups, weighted lunges
(8x9 - 7x10 - 6x12 - 6x14)

Training woensdag

Genieten van het mooie weer en het feit dat we een finse piste in onze achtertuin hebben liggen.
lopen - 5,27 km - 39 min.
Aangezien we de uitdaging zijn aangegaan om in september mee te doen met 'Battle of Thor' was het precies toch wel nodig om ook even aan mijn conditie te werken en hier zijn we dus de afgelopen weken ook nog mee bezig geweest.
Als afsluiter nog een parcours gedaan met lunges, burpees, push ups en leg raises.

Terug
Naar boven