- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Thankx, kijk er al naar uit om wat sterker te worden op de bench, zeker aangezien hier volgens mij nog best wel wat groeimarge is!Gefeliciteerd met je bench pr! Weet je in ieder geval dat je binnekort meer kan gaan drukkenSowieso dat dat plafond verven al wat voor je lichaam gedaan heeft.
Inderdaad, komt wel... Maar toch nu we deze recentelijk erbij hebben genomen, verwacht ik dan eigenlijk ook wel hier nog vrij vlotjes progressie te kunnen maken, maar we zien wel, elke pr is er eentje hé en zo geraken we er ook...Geen haast met je bench, komt vanzelf. Ieder klein stapje zwaarder/meer is progressie, denk dat je dat beter over langere periode kunt uitsmeren dan zo snel mogelijk te willen vlammen.
Heb eerlijk gezegd geen idee of het een hoog volume is, aangezien ik deze manier van trainen gewoon ben.Super al die prs. Gaat goed hier
Wel veel volume zeg! Hoe vaak sq en dl je momenteel?
Met een 1RM denk ik inderdaad ook wel dat ik al langer bw zou kunnen squatten, maar we gaan voor 8RMAls je 8x65 kan squatten kan je ook wel 1x80 Hoeveel weeg je dan?
. De 1RM hebben we eigenlijk nog nooit getest en zie hier persoonlijk ook nog niet direct de meerwaarde van. Momenteel weeg ik +-67kg, nu nog aan het cutten, volgende week eens kijken of ik daar nog even verder mee ga doen, na 4 maanden wordt het misschien tijd om even terug richting onderhoud te gaan..., nu ja we zien nog wel.Thankx, en we doen er vandaag gewoon weer twee nieuwe pr's bij
!
!Fijn dat je terug aan het loggen bent, kan ik af en toe nog eens komen piepen! Vind de 8rms ook wel erg fijn werken.Je training lijkt op mijn training van gisteren qua benenMijn volume ligt alleen flink stuk lager huhu.. Heb in het begin wel ramped getraind. Ook met doel nieuwe 8rms. Werkt wel fijn vinden ik. Doe het nu op enkele oefeningen nog.
Bedankt
De waggel-modus hadden we inderdaad verwacht, maar al bij al weinig last van gehad...

Lekker zeg een squat PR, zeker als tweede oefening. En je deaflift natuurlijk, gefeliciteerd!
Waarschijnlijk wordt je gripsterkte ook langzaam aan steeds sterker. Dus kan je die alternated grip of straps steeds bij een hoger gewicht tov nu pakken.