AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Jannes is toch jou coach waarom luister je niet gewoon naar hem in plaats van iedereen adviezen vragen op dit forum? Wat mensen hier doen hoeft niet voor jou te werken

je zit toch samen in groeps-app. als iemand het ergens moeilijk mee heeft, help je elkaar. Tenminste zo ben ik.
Weet wel dat Ron zijn eigen sores heeft, wou je niet aanvallen.

je zit toch samen in groeps-app. als iemand het ergens moeilijk mee heeft, help je elkaar. Tenminste zo ben ik.
Weet wel dat Ron zijn eigen sores heeft, wou je niet aanvallen.
Daar is de app niet voor. De app is voor Only Whey zaken.
Tenzij je een andere app bedoelt. Maar dan zit ik daar niet in hahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.129
Ik ga van 0,25mg semaglutide per week naar 0,125mg elke 3 dagen. Ik merk dat de 2 dagen erna een enorme piek is, waarbij ik enorm misselijk ben, erna stabiliseert het en voel ik me helemaal top, en dan woensdag kickt de honger weer in. Al mer al is de eerste week goed bevallen, krijg al mn meals goed weg maar ben erna verzadigd en geen behoefte aan extra.

Hier als ik 1x pw prik:
1000026717.jpg

En hier e3d:
1000026719.jpg

• #2.130
Het is nou niet dat die jongen echt veel doet met tips en adviezen.
Ik log hier gewoon lekker wat ik doe, en jullie morgen ervan vinden of reageren wat je wilt maar ik hoef nier iedereens advies op te volgen. Blijft mn eigen keuze toch? Is een LOG geen coaching topic.

• #2.131
Net echo gehad van hart, alles ziet er perfect uit, 0,0 vergroting en kleppen en kamers zien er uit zoals het hoort voor een 22 jarige. Wat een opluchting dit.

Net echo gehad van hart, alles ziet er perfect uit, 0,0 vergroting en kleppen en kamers zien er uit zoals het hoort voor een 22 jarige. Wat een opluchting dit.

De kans dat er na een paar lichte kuurtjes wat mis was met je hart was ook vrijwel nihil. Maar gefeliciteerd, nu kan je weer volop blasten.

• #2.133
De kans dat er na een paar lichte kuurtjes wat mis was met je hart was ook vrijwel nihil. Maar gefeliciteerd, nu kan je weer volop blasten.
Na ruim 3 jaar 70% on geweest te zijn en 30% op 250 test en ook genetische aanleg voor vergroot hart hebben was het toch aardig nodig om even te laten checken

• Bicep
Waarderingen: GruX
  • #2.135
Kleine succesjes ook vieren 💪🏻
Jaa daarom, sowiso nog in health phase aankomende 6 tot 8 weken. Dan zit ik op 14 weken totaal, en als vet% dan laag genoeg ik ga ik langzaam reversen.

Zit zelf te denken aan dit over 8 weken:

750 test
500 bolderone
200 npp
5iu hgh

• Like
Waarderingen: GruX
Goede kuur. Zelf zou ik evt test wat lager zetten (500) en de npp wat hoger, 350 ofzo (dus eod). Boldenone komt op 400-600 perfect tot zijn recht.

• #2.137
Goede kuur. Zelf zou ik evt test wat lager zetten (500) en de npp wat hoger, 350 ofzo (dus eod). Boldenone komt op 400-600 perfect tot zijn recht.
Ik converteer vrij weinig naar oestrogeen, merkte op 500 test 500 bold dat mn oestrogeen flink laag was, vandaar denk ik day 750 kwa dat net ff wat beter uitkomt. Npp op 350 is wel een goeie idd

Jaa daarom, sowiso nog in health phase aankomende 6 tot 8 weken. Dan zit ik op 14 weken totaal, en als vet% dan laag genoeg ik ga ik langzaam reversen.

Zit zelf te denken aan dit over 8 weken:

750 test
500 bolderone
200 npp
5iu hgh
Met bold ga je meestal langer kuren, dus 400mg Deca, 500mg Test en 600/750 bold

test idd wat lager

zal eerst op 500 test 400 bold 100 NPP zitten
na x weken verhogen
600 test 600 bold 100 NPP
en laatste zetje
750 test 600 bold 200 NPP

pas gaan verhogen als de rek er een beetje uit is (kracht/groei)

Terug
Naar boven