Ik snap alles wat jullie zeggen. En ik weet dat bodybuilding puur discipline tonen is ook, en ik kan dat vaak ook.
Alleen in een cut verander ik als persoon zo erg, ik word obsessed met eten, giga chaggerijnig, lui, moe, emotieloos enzo. En dat word ik al na 2 wrken cutten. Dat is echt een mentaal ding wat ik moet gaan oplossen met een psycholoog ofzo want ik kan dat mn vriendin niet elke keer aandoen.
De reden dat ik nu semaglutide gebruik is om te kijken of het de mentale effecten die ik ervaar tijdens een cut verminderd.
Ik ga na de semaglutide even flink moeten pushen om goed langzaam te rebounden, maar dat gaan dan over enkele weken ipv een 8a 10 weken cutfase.
ik heb in mn prep echt een mega slechte relatie met voeding en honger opgebouwd, en ben echt een enorme kl***zak geweest weken lang, was mezelf niet. Dus dat is ook de reden dat er voorlopig geen show in zit tot ik het voor mekaar heb op dat gebied. En of semaglutide erbij kan helpen geen idee maar proberen kan geen kwaad.
En ja miss is bodybuilding niet voor mij weggelegd mentaal, maar ben pas net 22 dus ben op dat gebied nog flink aan het ontwikkelen
Ik waardeer jullie antwoorden en hulp allemaal heel erg offcourse, daarvoor log ik hier ook, niet om allemaal veren in mn reet te krijgen. Dus dont worry ik voel me niet gepest ofzo hoor haha