Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Het haalt alleen het probleem niet weg, zodra je stopt val je meteen weer in dezelfde valkuil.
Ja zeker. Dus moet na mn cut wanneer ik afbouw en rebound wel echt heel strikt zijn en giga discipline tonen. En dat word pittig

Ik ben dus zelf heel benieuwd in hoeverre dit mensen gaat helpen.
Het verminderd dus je eetlust op dat moment, uiteindelijk krijg je een lagere bloedsuikerspiegel dus zal het cravings ietwat verminderen.
Maar zodra je dus stopt, kan je "eindelijk" weer veel eten, en als je binge problemen komen bijv vanuit emotionele respons gaat het denk ik vrij weinig doen

Uiteindelijk kun je beter onderzoeken waarom je die binge aanvallen hebt, want het is meestal niet omdat je verslaafd bent aan eten (gezien je waarschijnlijk niet droge kip met rijst gaat eten tijdens je binges maar gewoon echt junkfood), het is omdat je bepaalde gevoelens probeert weg te stoppen met eten of in ieder geval je dopamine probeert aan te vullen

Dus ja wat @vntl zegt, je pakt het gevolg aan maar niet het probleem
EDIT: Bijv. de situatie van je pa wat je zei, hoef daar het fijne absoluut niet van te weten, maar kan iets zijn wat mee speelt bijv

• Like
Waarderingen: 6am
Ik snap zeker wat je bedoeld. Ik weet dat ik het puur op discipline ook kan, want heb dat tijdens mn 22 weken show prep ook gedaan op puur discipline. Alleen momenteel in deze fase met zonder coach en show waar ik naartoe werk merk ik dat het op alleen discipline momenteel niet te doen is. Zwak? Ja zeker. Maar is momenteel wel waar t ligt.

Ja zeker. Dus moet na mn cut wanneer ik afbouw en rebound wel echt heel strikt zijn en giga discipline tonen. En dat word pittig

okee nu heb je discipline niet maar over 8 weken opeens wel als je dan juist die honger en cravings krijgt omdat je met dat spul stopt?

jij wilt altijd spulletjes met dat en dat gebruiken om dat tegen te gaan en dit te vermakkelijken.

Deze sport is juist zo mooi dat juist als het zo zwaar is je het verschil maakt en je mentaal ook super sterk word.
Als je de makkelijkste weg neemt word je nooit sterk en creëer je nooit ruggengraat.

Deze discussie is wel tweeledig en iedereen praat in zijn eigen voordeel, wat vrij normaal is. Als die jou richting een wedstrijd kan helpen om niet full loco monchool te worden van food cravings, waarom niet. Gaan voor de ez weg ben ik geen voorstander van en sluit me dan aan bij @Wengstertje zijn woorden.

Het is trouwens wel makkelijk op huismoedertjes af te geven, maar als het je gewoon niet lukt omdat je geen dicipline hebt en dit is een manier om wel op een gezond gewicht te blijven… Wat is er dan tegen?

Niet iedereen heeft dezelfde mindset of kan als een debiel elke dag eten en trainen… Middeltjes zijn niet voor niets uitgevonden 😅✌🏻

Dus je houdt jezelf eigenlijk voor de gek. ik vind het niet nodig om te gebruiken, tja als je 140kg weegt en 52% vet. maar waarom zou jij niet zonder kunnen cutten. je zit nu nog op 3200Kcals.
Je gaat ook geen stageprep in

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.107
Ik snap alles wat jullie zeggen. En ik weet dat bodybuilding puur discipline tonen is ook, en ik kan dat vaak ook.

Alleen in een cut verander ik als persoon zo erg, ik word obsessed met eten, giga chaggerijnig, lui, moe, emotieloos enzo. En dat word ik al na 2 wrken cutten. Dat is echt een mentaal ding wat ik moet gaan oplossen met een psycholoog ofzo want ik kan dat mn vriendin niet elke keer aandoen.

De reden dat ik nu semaglutide gebruik is om te kijken of het de mentale effecten die ik ervaar tijdens een cut verminderd.

Ik ga na de semaglutide even flink moeten pushen om goed langzaam te rebounden, maar dat gaan dan over enkele weken ipv een 8a 10 weken cutfase.

ik heb in mn prep echt een mega slechte relatie met voeding en honger opgebouwd, en ben echt een enorme kl***zak geweest weken lang, was mezelf niet. Dus dat is ook de reden dat er voorlopig geen show in zit tot ik het voor mekaar heb op dat gebied. En of semaglutide erbij kan helpen geen idee maar proberen kan geen kwaad.

En ja miss is bodybuilding niet voor mij weggelegd mentaal, maar ben pas net 22 dus ben op dat gebied nog flink aan het ontwikkelen

Ik waardeer jullie antwoorden en hulp allemaal heel erg offcourse, daarvoor log ik hier ook, niet om allemaal veren in mn reet te krijgen. Dus dont worry ik voel me niet gepest ofzo hoor haha :)

Diep in een cut eind prep zal iedereen dat wel herkennen. Ik ben dan ook niet de liefste en moest wekelijks wel een bloempje halen om het weer wat te lijmen. Hoort erbij en is part of the game.

Succes Jasper. ik gebruik liever 10mg Yohimbine en Caf. tabje als stim voor de laaste 4 weken. ook geen 1,3 DMMA trouwens

• #2.110
Diep in een cut eind prep zal iedereen dat wel herkennen. Ik ben dan ook niet de liefste en moest wekelijks wel een bloempje halen om het weer wat te lijmen. Hoort erbij en is part of the game.
Ja idd. Alleen idk why ik het al na 2 weken cutten heb, mn vriendin geeft dan meteen aan van Jasper je bent echt weer aan het veranderen. En nu we net samenwonen kan ik t dr niet aan doen.

Ja idd. Alleen idk why ik het al na 2 weken cutten heb, mn vriendin geeft dan meteen aan van Jasper je bent echt weer aan het veranderen. En nu we net samenwonen kan ik t dr niet aan doen.
Begrijpelijk. daar moet je dan ook rekening mee houden

Sommige vrouwen zijn nou eenmaal zo, vooral als ze wat jonger zijn dan moet het allemaal maar hun zin zijn. Word wel anders als je wat ouder bent en er is wederzijds meer begrip. Ik heb ook wel eens meningsverschillen thuis, maar dan praat je erover en eindigt het in een goeie sessie of als je de kantjes er vanaf hebt gelopen moet je een bloempje halen.

Spine Coward GIF

Ik snap zeker wat je bedoeld. Ik weet dat ik het puur op discipline ook kan, want heb dat tijdens mn 22 weken show prep ook gedaan op puur discipline. Alleen momenteel in deze fase met zonder coach en show waar ik naartoe werk merk ik dat het op alleen discipline momenteel niet te doen is. Zwak? Ja zeker. Maar is momenteel wel waar t ligt.
Waarom zonder coach. Nu vlieg je van links naar rechts met allerlei ondersteuning, training en voeding.

• #2.117
Jongens Jongens Jongens toch haha.
Ik ga door jullie nu zo erg erover na denken en zit nu meteen al weet van laatmaar ik drop die semaglutide en ga gewoon op eigen houtje door enzo.

Maarja dan is t weet wel niet wel niet.

Dus kan denkik beter gewoon vasthouden nu en met semaglutide afmaken denkik right

• Like
Waarderingen: 6am
  • #2.118
Jullie zien wel weet wat een mentaal onstabiele f**k ik ben haha.

Jullie zien wel weet wat een mentaal onstabiele f**k ik ben haha.

Dan is het totaal niet verstandig om zo met hormonen te kloten.

Zou als ik jou was lekker goedkoop gaan cruisen, voeding op orde krijgen, ritme oppakken en zo doorgaan totdat je echt je draai weer hebt gevonden. Zo creëer je een goed begin punt voor je volgende push fase.

Gewoon simpel, goedkoop en effectief houden en kan je ondertussen nog een beetje proberen te sparen.

Terug
Naar boven