MuscleMeat

Jasper's Offseason Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Week 3 cutfase waarvan 1,5 week icm semaglutide zit er bijna op.

Momenteel 96,4kg (starte op 100,1)

Al stuk droger alleen wel erg plat. Hoop niet teveel massa te gaan verliezen, is eerste keer dat ik flink cut op 175 test pw en idk of 't genoeg is om massa vast te houden.

Wat raden jullie aan? Wil rond 30 september starten met mn cycle (dan heb ik 16 weken health phase erop zitten)

Kan ik die 9 weken nog alles vasthouden icm een flink kcal tekort hierop, en als ik test maar 250 zet met bijvoorbeeld 125 mast erbij, gaat dat extra opleveren nu?

Week 3 cutfase waarvan 1,5 week icm semaglutide zit er bijna op.

Momenteel 96,4kg (starte op 100,1)

Al stuk droger alleen wel erg plat. Hoop niet teveel massa te gaan verliezen, is eerste keer dat ik flink cut op 175 test pw en idk of 't genoeg is om massa vast te houden.

Wat raden jullie aan? Wil rond 30 september starten met mn cycle (dan heb ik 16 weken health phase erop zitten)

Kan ik die 9 weken nog alles vasthouden icm een flink kcal tekort hierop, en als ik test maar 250 zet met bijvoorbeeld 125 mast erbij, gaat dat extra opleveren nu?
zou liever 125mg NPP nemen dan

• #2.146
Denkje dag 100mg npp per week bovenop 175mg test laag genoeg blijft voor een health phase?

Het heet toch niet voor niets health phase, dan moet je ook daadwerkelijk je health de prioriteit geven en niet weer allerlei dingen toe gaan voegen.

ALS je al 1kg massa “verliest”, dan is dat maar zo. Maar ik kan je alvast vertellen dat die ene kilo er na 1 week van je blast weer terug op zit.

Houd je nu gewoon eens aan je plan voor langer dan 3 dagen en je zal zien dat je op die manier veel verder komt dan met al dit gedoe steeds.

Ik ben nog heel hard aan het uitvogelen of jij gewoon echt dom bent of gewoon heel wispelturig
(No hard feelings)

Ik ken wel een paar mensen die al jaren 110mg Deca bij hun TRT gebruiken, met goede bloedwaarden

Als je echt zo bang bent zet m dan op 200mg, ipv een mast of een npp toe te voegen
Maar 175mg is prima, ik meen dat @vntl cruisde op 200

Ik ken wel een paar mensen die al jaren 110mg Deca bij hun TRT gebruiken, met goede bloedwaarden

Tuurlijk kan je vanalles toevoegen met behoud van goede bloedwaarden, maar dan is het toch geen health phase / TRT / whatever meer?

Het is of het één (blasten) of het ander (je bekommeren om je gezondheid, OOK ten kosten van je fysiek eventueel).

Deze kerel zit al maandenlang panisch te doen over zijn gezondheid en heeft het elke dag over zijn health phase, en opeens 3 weeks in wil hij anabolics toevoegen :hahaha:

Ja ik vind het oprecht debiel advies wat je hier geeft :’)

Tuurlijk kan je vanalles toevoegen met behoud van goede bloedwaarden, maar dan is het toch geen health phase / TRT / whatever meer?

Het is of het één (blasten) of het ander (je bekommeren om je gezondheid, OOK ten kosten van je fysiek eventueel).

Deze kerel zit al maandenlang panisch te doen over zijn gezondheid en heeft het elke dag over zijn health phase, en opeens 3 weeks in wil hij anabolics toevoegen :hahaha:
Maakt toch heel verschil.

1250mg Test en paar ml andere gear,

of maar 175mg test en bietje Nandrolon

• #2.154
Ik ben nog heel hard aan het uitvogelen of jij gewoon echt dom bent of gewoon heel wispelturig
(No hard feelings)
Vooral heel wispelturig.

Ik stel gewoon een vraag lol, zet toch niet meteen mast erbij ofzo maar wou jullie mening erover horen, ik hoor op dit forum zoveel mensen over mast enzo in hun health phase zoals wengstertje ect

Vooral heel wispelturig.

Ik stel gewoon een vraag lol, zet toch niet meteen mast erbij ofzo maar wou jullie mening erover horen, ik hoor op dit forum zoveel mensen over mast enzo in hun health phase zoals wengstertje ect

@Wengstertje is bezig aan een Road to Pro. Ik zou me geen voorbeeld nemen aan zijn health fases momenteel, hehe.

• #2.156

Ik zit nu eind week 7 health phase niet 3. En heb nooit gezegt dat ik t wil invoegen ik vroeg er gewoon aan.

Zet je nu nog GH btw ?
Als je GH zet is 175-200mg test voldoende voor spierbehoud.

• #2.160
Vypaw en spambod willen gewoon altijd wat te zeuren hebben om hun eigen leventje te compenseren.

Je kan ook gewoon antwoorden "ik zou hem gewoon op 175 houden" ipv het hele jankverhaal en die grote bek van jullie erbij meteen.

Terug
Naar boven