AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Het gaat hier om een jongen van 22 hè, mensen. Sporten is zijn hele leven, al twee jaar lang. Over twee jaren heeft hij weer een andere passie, dat gebeurt bij het gros van de jongeren. Gezien het feit dat hier welgeteld nul IFBB professionals posten vermoed ik dat vrijwel niemand hier al sinds zijn of haar tienerjaren honderd procent gefocust bezig is met bodybuilding.
Geen idee of je eerder lid bent geweest onder een andere naam, maar wesley zat ooit op dit forum. @Trenminator ofzo geloof ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.364
T3 en t4 eruit, semaglutide eruit, clen eruit, training volume naar beneden, kcals iets omhoog, en beste keuze ooit.

Eet nogsteeds clean, en kwa training intensiteit flink naar beneden en even flinke focus op houding en mmc.

Zie mn lichaam compleet transformeren, ondanks ik op 300 test pw zit nog.

Gewicht omhoog van 93,3 naar 94, dus redelijk stabiel.

Voelt even super goed om een hobby bodybuilder te zijn ipv wedstrijd atheet, stel mezelf minder verplichtingen en krijg daardoor er meer plezier in.

Fotos van net na mn training;
1000028651.jpg
1000028656.jpg
1000028658.jpg

• #2.365
1000031588.jpg
1000031544.jpg
1000031589.jpg
1000031545.jpg

Heb dit log nu ongeveer 2 jaartjes. De bovenzte foto is mn eerste foto die ik op dit log plaatste. En die eronder is van gisteren.
Ongeveer 12kg tussen de fotos

• #2.366
Ik luister vaak naar de bodybuilding podcast van Think Big Media met Scott Stevenson, Scott McNally en anderen, vanwege hun meer dan 20 jaar ervaring in coaching en bodybuilding. In een aflevering van een paar podcasts geleden, bespraken ze een frequente pull-back of minicut tijdens een bulkfase.

Ze gaven aan dat bij cliënten die hun lichaamsgewicht vaak te snel omhoog pushen en snel dikker worden, ze elke 4 tot 6 weken een fase van 1 tot 2 weken inlassen, waarin ze de calorie-inname, en vooral de koolhydraten, flink verlagen. Hierdoor blijven ze volgens hen een stuk leaner, blijft de insulinegevoeligheid beter, het hongergevoel meer onder controle, en is het risico op spiermassaverlies binnen zo'n korte periode minimaal.

Omdat ik, zoals jullie weten, vaak te snel aankom in het begin van een bulk door een gebrek aan zelfcontrole, lijkt me dit een interessante aanpak. Zeker nu ik toch geen wedstrijden ga doen en meer als hobbybuilder bezig ben.

Heeft een van jullie dit wel eens zo aangepakt of ken je iemand die dit heeft geprobeerd? Gewoon benieuwd :)

in een push wil je toch voor een zo'n lang mogelijke periode in een overschot zitten en niet steeds op de 6 weken weer in een deficit zitten?

Je eet gewoon teveel daarom wordt je te snel dik ;)

Ik vermoed dat het prima kan werken, mits het niet als excuus gebruikt wordt om in die vier a zes weken jouzelf helemaal ondersteboven te proppen. Een soort de-load, enkel dan met voeding. Als het daardoor voor jou beter vol te houden is, waarom dan niet.

• #2.369
Fasted @104,8kg vanochtend met natty belichting :)
1000031967.jpg

Heb schema van Samo gekregen. Ben benieuwd naar zijn trainingstijl en ben de PPL voorlopig ff zat. Het is een 5 dagen pro split met 2 vaste rustdagen maar zal rustdagen extra toevoegen op gevoel ivm de pfeiffer.

In het document hieronder kun je de totale sets en volume enzo zoen

Bijlagen

Aardig wat werk tot failure

30aug 93kg en vandaag 105k.

Voeding top.

Ben wel jelly op je delts. Die zijn echt goed.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #2.373
30aug 93kg en vandaag 105k.

Voeding top.
Heb ik je wat gevraagd? Waar bemoei je je toch steeds mee. Laat me gewoon lekker mn ding doen.

Ik doe geen wedstrijden meer en doe t puur voor fun, kom ik te snel aan, boeie, heb geen deadline voor iets. Wil niet meer dat strikte gedoe enzo

Doe altijd alles tot falen en stem daar ook mn volume op af, haat rir trainen

Heb ik je wat gevraagd? Waar bemoei je je toch steeds mee. Laat me gewoon lekker mn ding doen.

Ik doe geen wedstrijden meer en doe t puur voor fun, kom ik te snel aan, boeie, heb geen deadline voor iets. Wil niet meer dat strikte gedoe enzo
Als je voor veren logt kan je net zo goed in de spiegel jezelf alles wijs maken, maar wat iemand goed doet heeft geen zin om over te praten, wat iemand kan verbeteren maakt het verschil.

Je hebt een verleden van dat je te snel aankomt keer op keer met alle mentale gevolgen van dien. Je herhaalt exact wat je voorheen fout doet, maar pakt het nu in een ander jasje dat je namelijk minder #hardcore bent. De spelregels zijn dan niet anders, dat je het langzamer doet kan, maar 12kg in 6 weken is gewoon jezelf saboteren, denk ook aan je gezondheid oa bloeddruk die stijgt.

Krijg meer het idee dat het mentaal met je speelt dat je een x gewicht bw wilt hebben doordat in je cut naarmate je bw verloor je steeds meer down werd.

Hoezo heb je trouwens niet gewoon een brosplit laten maken voor 4 dagen per week? Zo ligt weer op de loer dat je sowieso vaker gaat(armdagen zijn toch t*ring saai)

Als je voor veren logt kan je net zo goed in de spiegel jezelf alles wijs maken, maar wat iemand goed doet heeft geen zin om over te praten, wat iemand kan verbeteren maakt het verschil.

Je hebt een verleden van dat je te snel aankomt keer op keer met alle mentale gevolgen van dien. Je herhaalt exact wat je voorheen fout doet, maar pakt het nu in een ander jasje dat je namelijk minder #hardcore bent. De spelregels zijn dan niet anders, dat je het langzamer doet kan, maar 12kg in 6 weken is gewoon jezelf saboteren, denk ook aan je gezondheid oa bloeddruk die stijgt.

Krijg meer het idee dat het mentaal met je speelt dat je een x gewicht bw wilt hebben doordat in je cut naarmate je bw verloor je steeds meer down werd.
Ach het is beter dan 18kg in zes weken

• #2.377
Weereens een update vanaf mijn kant

Momenteel nogsteeds op trt, vrouwtje nog niet zwanger. Over 2 weken weer fertiliteitsonderzoek bij huisarts kijken hoe het er nu voor staat, ook daarna is mn vrouw aan de beurt deze maand nog.

Momenteel zet ik dit:
- 1000iu hcg 3xpw
- 75iu hmg 3xpw
- 50mg test 3x pw

Verder gaat trainen, voeding enzo echt mega goed, voel me mega goed, dus niks te klagen

1000064458.jpg
1000064459.jpg
1000064460.jpg

Wat doe je nu qua training? Minder volume/minder vaak omdat je op trt zit?

Hoop voor jullie dat het snel lukt :)

Was net aan het zoeken hoe het hierzo gaat

• #2.380
Goed nieuws, mijn vrouw is nu 8 weken zwanger en de 1e echo ziet er super goed en gezond uit.

Ook zijn we net ingetrokken in onze eerste koopwoning dus alles had maar net zo moeten lopen.

Terug
Naar boven