- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jannes is ook niet verkeerd, en kent hem ook door en door. Maar nieuw inzicht van @Wengstertje is ook primaAls ik jou was zou ik @wovano of @Wengstertje als coach overwegen. Zij kennen bovendien je labiele persoonlijkheid al en kunnen hier op anticiperen en wellicht krijg je nog forumkorting van ze.
Jannes is zeker niet verkeerd. Alleen heb behoefte om iets nieuw te leren, en denk dat wesley me veel kan lerenJannes is ook niet verkeerd, en kent hem ook door en door. Maar nieuw inzicht van @Wengstertje is ook prima
Nou weet die het wel. Idd stukje sturing in discipline en ergens aanvasthouden. Met coach is dat voor sommige nou eenvoudiger en nodig. Soms moet iemand je achter de broek aanzitten!Ik lees hier veel dat jij wilt leren over bodybuilding. Waar doel jij dan op? Wat valt er precies te leren? Of doel jij dan op het aanleren van discipline?
Het was een serieuze vraag. Ik ben benieuwd wat er te leren valt dat hij niet al weet.Nou weet die het wel. Idd stukje sturing in discipline en ergens aanvasthouden. Met coach is dat voor sommige nou eenvoudiger en nodig. Soms moet iemand je achter de broek aanzitten!
Nieuwe manier van trainen/ander schema. andere gedachte over gear gebruik. vaak kan een nieuwe input hierin, je weer motiveren als het tegenzit en je al tijdje zonder coach zitHet was een serieuze vraag. Ik ben benieuwd wat er te leren valt dat hij niet al weet.
Mogelijk andere methoden dan Jannes hanteert met betrekking tot training en voeding? Ben ook wel nieuwsgierig.Het was een serieuze vraag. Ik ben benieuwd wat er te leren valt dat hij niet al weet.
Vooral discipline, zijn stijl van training en voeding en de stok achter de deurHet was een serieuze vraag. Ik ben benieuwd wat er te leren valt dat hij niet al weet.
Spoedig hersteld gewenst!Iets compleet onverwachts:
Ik moest opnieuw bloed laten prikken van de huisarts als vervolg op de laatste test, waarbij een hoge waarde van de ziekte van Pfeiffer werd geconstateerd. Dit was om te controleren of de ziekte na vier maanden verdwenen zou zijn.
Gisteren werd ik gebeld door de huisarts en kreeg ik mijn bloedwaarden per mail toegestuurd. Hij klonk behoorlijk bezorgd: mijn Pfeiffer-waarden zijn verder gestegen en ook de ontstekingswaarden zijn hoger dan vier maanden geleden. Kort daarna had ik een vervolgafspraak, dit keer met een andere arts erbij, om te bespreken hoe we dit gaan aanpakken.
Ik heb hen uitgelegd wat ik de afgelopen maanden heb gedaan op het gebied van voeding, training, enzovoort. Hun eerste reactie was dat ik herstellende was van Pfeiffer, maar dat ik mijn lichaam door extreem af te vallen en in een groot calorieëntekort te zitten, nog verder heb uitgeput, waardoor de Pfeiffer verergerd is.
Na zes maanden wordt Pfeiffer officieel als chronisch beschouwd (ik zit nu op zeven maanden in totaal), maar ze hopen dat het toch nog zal wegtrekken.
Ik heb er een nachtje over geslapen en goed nagedacht over wat ik nu moet doen. Na overleg met mijn coach heb ik besloten om naar mijn lichaam te luisteren en voorlopig het bodybuilding volledig los te laten. Ik blijf gezond en gevarieerd eten, maar volgens IIFYM, en train alleen wanneer ik er de energie voor heb. Ik ga echt naar mijn lichaam luisteren. Voorlopig zit er echter geen progressie in.
Ik baal hier enorm van, want ik was net zo goed bezig met Wesley en vol gemotiveerd, maar dit is helaas overmacht.
Hiermee sluit ik dit topic, omdat ik op dit moment niet veel meer te melden heb.